[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 6

Ja bij belsimpel heb je hem de volgende dag dus ligt niet aan Apple maar bij hun

@Jarnobaggerman dat moet ik toch even beetje rechttrekken, Belsimpel koopt uit de hele EU toestellen. Nederlandse providers zijn verplicht het via een Nederlandse partij te kopen. Dus daar zit een groot verschil, al die Nederlandse providers moeten bijvoorbeeld bij 1 aanbieders zijn terwijl Belsimpel er misschien wel 100de heeft.

Hoe zit het met de mensen die vanuit mobiel.nl besteld hebben?

Reputatie 4

Weet je wat het is de communicatie/ het uitleveren kan zeker beter. Maar denk dat ze het zelf ook niet weten. 
Want de shops zelf hebben ook geen inzicht in wat binnen komt (denk ook even terug aan de overvallen van vorig jaar) het aantal wat dus binnenkomt is minimaal. 
Ook lijkt het erop dat de gewilderen kleuren, en Max versies echt minimaal tot bijna niet binnen komen bij elke levering. Ik hoor vanuit me vriend dat hun veel meer pro binnen krijgen dan de pro max. Denk dat het dus ook moeilijk te zeggen is vanuit tmobile wat wij kunnen verwachten. En dat ze daardoor de communicatie wat lastiger op ons kunnen overbrengen, dan in dit geval een wat bredere tabel indicatie. 
En geloof me ik wacht ook nog altijd op mijn levering en heb hem ook liever nu dan morgen, maar helaas hebben wij maar het lijkt ook dat tmobile hier gewoon geen invloed op heeft. 
 

Dus ja ik snap jullie ongeduld maar het lijkt nu gestaag wat vlotter te verlopen. 
 

Ook het fifo systeem lijkt niet eerlijk te verlopen maar dat is dan aan tmobile om dit op te pakken. 

Reputatie 3

Zojuist een SMS gekregen, ophalen in Harderwijk.

iPhone 14 Pro Max 512GB Spacezwart

Besteld op za 10/9 rond 14:00, bestelnummer 7538xxxx

Veel plezier ermee!

de ordernummers klimmen 🎉

hier nog blijven haken 🥲 #7532 

Reputatie 4

Ja bij belsimpel heb je hem de volgende dag dus ligt niet aan Apple maar bij hun

@Jarnobaggerman dat moet ik toch even beetje rechttrekken, Belsimpel koopt uit de hele EU toestellen. Nederlandse providers zijn verplicht het via een Nederlandse partij te kopen. Dus daar zit een groot verschil, al die Nederlandse providers moeten bijvoorbeeld bij 1 aanbieders zijn terwijl Belsimpel er misschien wel 100de heeft.

Daar heb je gelijk in maar waarom dan al die bs reacties en antwoorden van de medewerkers. Ze praten allemaal uit hun nek en geven Apple de schuld. Ze moeten eens naar hun eigen systeem kijken want dat werkt van geen kanten.

Reputatie 2

75323 mensen wachten nog steeds.. tel er nog maar paar weekjes bij op, ben je iig niet teleurgesteld…

Reputatie 4

Zojuist een SMS gekregen, ophalen in Harderwijk.

iPhone 14 Pro Max 512GB Spacezwart

Besteld op za 10/9 rond 14:00, bestelnummer 7538xxxx

Veel plezier ermee!

de ordernummers klimmen 🎉

hier nog blijven haken 🥲 #7532 

Dit bedoel ik…nog laag in de 753… ook. Zucht 😞 

Reputatie 2

Zojuist een SMS gekregen, ophalen in Harderwijk.

iPhone 14 Pro Max 512GB Spacezwart

Besteld op za 10/9 rond 14:00, bestelnummer 7538xxxx

Veel plezier ermee!

de ordernummers klimmen 🎉

hier nog blijven haken 🥲 #7532 

Dit bedoel ik…nog laag in de 753… ook. Zucht 😞 

Nou ik denk dat ik uit de oertijd ben want ik heb 7531🙄

Reputatie 4

Ja bij belsimpel heb je hem de volgende dag dus ligt niet aan Apple maar bij hun

@Jarnobaggerman dat moet ik toch even beetje rechttrekken, Belsimpel koopt uit de hele EU toestellen. Nederlandse providers zijn verplicht het via een Nederlandse partij te kopen. Dus daar zit een groot verschil, al die Nederlandse providers moeten bijvoorbeeld bij 1 aanbieders zijn terwijl Belsimpel er misschien wel 100de heeft.

Daar heb je gelijk in maar waarom dan al die bs reacties en antwoorden van de medewerkers. Ze praten allemaal uit hun nek en geven Apple de schuld. Ze moeten eens naar hun eigen systeem kijken want dat werkt van geen kanten.

Nouja weet je wat het is elke provider is afhankelijk van Apple die leveren er maar een x aantal per keer uit. Dus of dit tmobile kpn vodafone ect is dat maakt niet uit. En is er bij een provider bizar veel besteld en bij de ander minder ja dan hebben die klanten hem eerder dan bijv jij. Alleen wat hier wel anders moet is het fifo systeem sommige mensen thuis hebben hem eerder als klanten van die voor afhalen hebben gekozen.  Hierin valt zeker nog verbetering in te zetten 

Reputatie 4

Ik snap dat ze afhankelijk zijn van Apple dat is logisch en daar hebben ze uiteraard geen invloed op. Het “probleem” is dat ze alles naar Apple schuiven en dus vergeten even naar hun eigen systeem te kijken. Oa fifo 

En dat alle medewerkers wat anders zeggen…zeg gewoon we weten niks we moeten maar afwachten wat we binnen krijgen. En daarnaast ook daadwerkelijk leren van voorgaande releases en aanpassingen doen. 

Reputatie 4

Ik snap dat ze afhankelijk zijn van Apple dat is logisch en daar hebben ze uiteraard geen invloed op. Het “probleem” is dat ze alles naar Apple schuiven en dus vergeten even naar hun eigen systeem te kijken. Oa fifo 

En dat alle medewerkers wat anders zeggen…zeg gewoon we weten niks we moeten maar afwachten wat we binnen krijgen. En daarnaast ook daadwerkelijk leren van voorgaande releases en aanpassingen doen. 

Ergens denk ik dat ze zo wisselend misschien reageren dat dit ook te maken heeft omdat ze vanuit Apple gewoon niet weten waar ze aan toe zijn. Maar dit is een aanname de precieze redenen weten we natuurlijk ook niet. 
Dat het fifo systeem niet klopt dat is duidelijk en daar is zeer zeker verbetering in te maken. Maar blijkbaar is dat zo makkelijk niet anders was dit wel toegepast lijkt mij uit vorige pre orders van voorgaande jaren. 

Maar ik merk wel dat de shops nu wat meer hebben uitgeleverd aan de klanten die voor ophalen hebben gekozen. Dus laten we hopen dat het nu wat vlotter verloopt. 

Reputatie 4

Ik snap dat ze afhankelijk zijn van Apple dat is logisch en daar hebben ze uiteraard geen invloed op. Het “probleem” is dat ze alles naar Apple schuiven en dus vergeten even naar hun eigen systeem te kijken. Oa fifo 

En dat alle medewerkers wat anders zeggen…zeg gewoon we weten niks we moeten maar afwachten wat we binnen krijgen. En daarnaast ook daadwerkelijk leren van voorgaande releases en aanpassingen doen. 

Ergens denk ik dat ze zo wisselend misschien reageren dat dit ook te maken heeft omdat ze vanuit Apple gewoon niet weten waar ze aan toe zijn. Maar dit is een aanname de precieze redenen weten we natuurlijk ook niet. 
Dat het fifo systeem niet klopt dat is duidelijk en daar is zeer zeker verbetering in te maken. Maar blijkbaar is dat zo makkelijk niet anders was dit wel toegepast lijkt mij uit vorige pre orders van voorgaande jaren. 

Maar ik merk wel dat de shops nu wat meer hebben uitgeleverd aan de klanten die voor ophalen hebben gekozen. Dus laten we hopen dat het nu wat vlotter verloopt. 

Geen idee wat er mis gaat maar ja nog wachten wachten wachten. Meer is er niet te doen hopelijk komt er vandaag en na het weekend weer genoeg binnen zodat we echt de 754… ingaan 

Reputatie 1

Zojuist mijn bestelling geannuleerd en de pro max, 256GB dieppaars besteld bij Belsimpel.

Ik had geen geduld meer 😅. Nu heb ik hem zeker morgen in huis.

Reputatie 1

Net medewerker gesproken over mijn iPhone 14 pro max 256gb paars. Ik vraag wanneer ik mijn telefoon kan verwachten aangezien ik hem 9/9 om 14:40 besteld heb. Binnen par seconde het antwoorden ja 5/6 weken dus ik geef aan van ik heb hem de 9/9 besteld en op jullie levertijd staat dat 10/9 aan de beurt zijn krijg ik het antwoord ja emh dat komt doordat Apple niet genoeg levert en laat me 12 minuten wachten op dat antwoord echt wat een slechte service. Om te janken 😢 

Ik heb ook nog eens contact gehad met webcare. Ik stelde  3 concrete vragen waarvan er maar 1 werd beantwoord. Deze hele gang van zaken is echt triest. Ik zit in dezelfde categorie: mijn configuratie staat nu op besteldatum vanaf 10/9 en ik heb 9/9 om 14:10 besteld. Ik weet van dit forum dat dezelfde configuratie met een hoger ordernummer al een week geleden opgehaald is door iemand anders, maar daar gaan ze niet op in. Moderators hier geven ook nergens antwoord op. 

Ik meende hier ergens gelezen te hebben dat iemand via de klantenservice hoorde dat bestellingen die zijn geplaatst terwijl het systeem eruit lag, pas later zijn verwerkt. Ik ging er vanuit dat dit later op de vrijdag is, maar wellicht dat dit maandag pas is gebeurd? Zou wel verklaren waarom mensen die zaterdag hebben besteld wel hun toestel hebben, maar mensen die vrijdag tussen 14:00 en 15:30 hebben besteld nog niet...

Reputatie 4

Zojuist mijn bestelling geannuleerd en de pro max, 256GB dieppaars besteld bij Belsimpel.

Ik had geen geduld meer 😅. Nu heb ik hem zeker morgen in huis.

Welke order had jij een toestel, type en kleur? 

Reputatie 2

Net medewerker gesproken over mijn iPhone 14 pro max 256gb paars. Ik vraag wanneer ik mijn telefoon kan verwachten aangezien ik hem 9/9 om 14:40 besteld heb. Binnen par seconde het antwoorden ja 5/6 weken dus ik geef aan van ik heb hem de 9/9 besteld en op jullie levertijd staat dat 10/9 aan de beurt zijn krijg ik het antwoord ja emh dat komt doordat Apple niet genoeg levert en laat me 12 minuten wachten op dat antwoord echt wat een slechte service. Om te janken 😢 

Ik heb ook nog eens contact gehad met webcare. Ik stelde  3 concrete vragen waarvan er maar 1 werd beantwoord. Deze hele gang van zaken is echt triest. Ik zit in dezelfde categorie: mijn configuratie staat nu op besteldatum vanaf 10/9 en ik heb 9/9 om 14:10 besteld. Ik weet van dit forum dat dezelfde configuratie met een hoger ordernummer al een week geleden opgehaald is door iemand anders, maar daar gaan ze niet op in. Moderators hier geven ook nergens antwoord op. 

Ik meende hier ergens gelezen te hebben dat iemand via de klantenservice hoorde dat bestellingen die zijn geplaatst terwijl het systeem eruit lag, pas later zijn verwerkt. Ik ging er vanuit dat dit later op de vrijdag is, maar wellicht dat dit maandag pas is gebeurd? Zou wel verklaren waarom mensen die zaterdag hebben besteld wel hun toestel hebben, maar mensen die vrijdag tussen 14:00 en 15:30 hebben besteld nog niet...

Zag ik ook voorbij komen inderdaad, toen ik ernaar vroeg kreeg ik dit als antwoord (via webcare)

Nee zeker niet, je besteldatum is 9 september dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Reputatie 4

Net medewerker gesproken over mijn iPhone 14 pro max 256gb paars. Ik vraag wanneer ik mijn telefoon kan verwachten aangezien ik hem 9/9 om 14:40 besteld heb. Binnen par seconde het antwoorden ja 5/6 weken dus ik geef aan van ik heb hem de 9/9 besteld en op jullie levertijd staat dat 10/9 aan de beurt zijn krijg ik het antwoord ja emh dat komt doordat Apple niet genoeg levert en laat me 12 minuten wachten op dat antwoord echt wat een slechte service. Om te janken 😢 

Ik heb ook nog eens contact gehad met webcare. Ik stelde  3 concrete vragen waarvan er maar 1 werd beantwoord. Deze hele gang van zaken is echt triest. Ik zit in dezelfde categorie: mijn configuratie staat nu op besteldatum vanaf 10/9 en ik heb 9/9 om 14:10 besteld. Ik weet van dit forum dat dezelfde configuratie met een hoger ordernummer al een week geleden opgehaald is door iemand anders, maar daar gaan ze niet op in. Moderators hier geven ook nergens antwoord op. 

Ik meende hier ergens gelezen te hebben dat iemand via de klantenservice hoorde dat bestellingen die zijn geplaatst terwijl het systeem eruit lag, pas later zijn verwerkt. Ik ging er vanuit dat dit later op de vrijdag is, maar wellicht dat dit maandag pas is gebeurd? Zou wel verklaren waarom mensen die zaterdag hebben besteld wel hun toestel hebben, maar mensen die vrijdag tussen 14:00 en 15:30 hebben besteld nog niet...

Als je het zo bekijkt misschien klopt je theorie wel, dit is wel een mooie vraag voor de moderator hier of het misschien daar aan kan liggen. 

Reputatie 1

Nou ik denk dat ik eerder 

@MaraPN denk dat wij straks als enige twee overblijven 😂

ik ook hoor 😭😭

Wat is jou order nummer?

7532…. 🥲😭

Same here.. 32 is cursed!!

denk het ook

nou ii denk dat ik dat eerder ben. Ik ben volgens mij nog de enige met 7531…🥹

Oh wauw ik dacht dat 7531 en 7532 al uitgestorven waren 

 

Nope, die zijn het kijken en typen zat … hier ook nog steeds 7532.. ;-) klaag teveel of te weinig, geen idee maar heeft imo geen zin te klagen, wellicht zitten we inmiddels tussen de stapel.. ‘lastig’ persoon 

Reputatie 1

  

Reputatie 4

Nou ik denk dat ik eerder 

@MaraPN denk dat wij straks als enige twee overblijven 😂

ik ook hoor 😭😭

Wat is jou order nummer?

7532…. 🥲😭

Same here.. 32 is cursed!!

denk het ook

nou ii denk dat ik dat eerder ben. Ik ben volgens mij nog de enige met 7531…🥹

Oh wauw ik dacht dat 7531 en 7532 al uitgestorven waren 

 

Nope, die zijn het kijken en typen zat … hier ook nog steeds 7532.. ;-) klaag teveel of te weinig, geen idee maar heeft imo geen zin te klagen, wellicht zitten we inmiddels tussen de stapel.. ‘lastig’ persoon 

Hahaha ik dacht ik ga ook even klagen en zeuren. Gisteren kwamen veel mensen na geklaag opeens met ik heb een sms. Natuurlijk werkt het niet zo, maar was ff gefrustreerd. Nu gaan we maar zitten en afwachten. Ben het typen inmiddels ook zat 

Reputatie 2

Nou ik denk dat ik eerder 

@MaraPN denk dat wij straks als enige twee overblijven 😂

ik ook hoor 😭😭

Wat is jou order nummer?

7532…. 🥲😭

Same here.. 32 is cursed!!

denk het ook

nou ii denk dat ik dat eerder ben. Ik ben volgens mij nog de enige met 7531…🥹

Oh wauw ik dacht dat 7531 en 7532 al uitgestorven waren 

 

Nope, die zijn het kijken en typen zat … hier ook nog steeds 7532.. ;-) klaag teveel of te weinig, geen idee maar heeft imo geen zin te klagen, wellicht zitten we inmiddels tussen de stapel.. ‘lastig’ persoon 

Ik ben d’r ook nog met 7532😢

Reputatie 2

Zojuist mijn bestelling geannuleerd en de pro max, 256GB dieppaars besteld bij Belsimpel.

Ik had geen geduld meer 😅. Nu heb ik hem zeker morgen in huis.

Zojuist hetzelfde gedaan, dank voor de tip! Morgen in huis!!

Reputatie 1

Zojuist mijn bestelling geannuleerd en de pro max, 256GB dieppaars besteld bij Belsimpel.

Ik had geen geduld meer 😅. Nu heb ik hem zeker morgen in huis.

Zojuist hetzelfde gedaan, dank voor de tip! Morgen in huis!!

Als ik volgende week geen bericht krijg doe ik hetzelfde, begin het ook nu zat te worden 

Reputatie 5

@Jarnobaggerman welk type/kleur/maat heb jij besteld?

Reputatie 2

@Jarnobaggerman welk type/kleur/maat heb jij besteld?

Ik had de pro max 256gb paars