[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

12 september iPhone 14 Pro Space Black besteld vanuit mobiel.nl voor een verlenging bij T-Mobile. Geen voorraad niks..

 

Zijn er mensen die vanuit mobiel.nl hebben besteld? Ik denk namelijk dat mobiel.nl 10x erger is dan vanuit hier bestellen.

Krijg nu net 2 tellen geleden dat mijn iPhone 14 Pro Max 256GB diep paars klaar ligt om op te halen in de winkel🥳. En nu heb ik natuurlijk eerst een andere afspraak staan dus hoop dat ik het op tijd haal om vandaag nog lekker te spelen met mijn nieuwe phone😎🤗. Af en toe komt dan toch het kind in je naar boven🤣. 

Reputatie 2

Krijg nu net 2 tellen geleden dat mijn iPhone 14 Pro Max 256GB diep paars klaar ligt om op te halen in de winkel🥳. En nu heb ik natuurlijk eerst een andere afspraak staan dus hoop dat ik het op tijd haal om vandaag nog lekker te spelen met mijn nieuwe phone😎🤗. Af en toe komt dan toch het kind in je naar boven🤣. 

Gefeliciteerd je bent een van de weinige😄😂

veel plezier met je telefoon🙂

Reputatie 2

Hoe moet deze tabel / afbeelding precies gelezen worden?

Ik heb op 13 september een bestelling gedaan voor de Pro Max, 256GB Paars.

 

Wanneer kan ik deze verwachten volgens deze afbeelding?

12 september iPhone 14 Pro Space Black besteld vanuit mobiel.nl voor een verlenging bij T-Mobile. Geen voorraad niks..

 

Zijn er mensen die vanuit mobiel.nl hebben besteld? Ik denk namelijk dat mobiel.nl 10x erger is dan vanuit hier bestellen.

Ik heb ook via mobiel.nl op 10-09 de pro 128 GB dieppaars besteld. Nog helemaal niks gehoord. Elke keer als ik bel zeggen ze 3 tot 4 weken.

Mobiel.nl is idd 10 keer erger dan T-Mobile.

Jaaaa eindelijk word mijn iPhone 128gb paars morgen geleverd 🥳🥳🥳🥳

 

Jaaaa eindelijk word mijn iPhone 128gb paars morgen geleverd 🥳🥳🥳🥳

 

@Ryankansny  how you know ??? and when u ordered please ?? thank you

I ordered it on 12-9 and received an email from Postnl
@Laidzas 

I ordered it on 12-9 and received an email from Postnl
@Laidzas

@Ryankansny  aaa okey but in post nl its a mail they still dont have it that can be 2 days .. u know how post.nl works 😊

Reputatie 2

Okey ik zie dat de paarse nu een beetje op gang komt maar waar blijft dan de mijne 🥲 zie mensen hem eindelijk krijgen maar waar is de mijne was namelijk d’r best vroeg bij🙁

Reputatie 4

Okey ik zie dat de paarse nu een beetje op gang komt maar waar blijft dan de mijne 🥲 zie mensen hem eindelijk krijgen maar waar is de mijne was namelijk d’r best vroeg bij🙁

Jij moet hem binnenkort wel krijgen

mijn bestelling is pas van 10-10 de eerste bestelling van 15-09 moest geannuleerd worden. Dus ik krijg hem volgend jaar 😂

Hoe moet deze tabel / afbeelding precies gelezen worden?

Ik heb op 13 september een bestelling gedaan voor de Pro Max, 256GB Paars.

 

Wanneer kan ik deze verwachten volgens deze afbeelding?

Die vraag heb ik enige tijd geleden ook gesteld en bleek al vaker gesteld te zijn wat wel aangeeft hoe duidelijk de uitleg van T-mobile is. Maar het zit zo dat je je besteldatum neemt, dus voor jou 13 september en daar dan het aantal weken wachttijd bij optelt wat erachter staat. Succes met wachten en hoop dat je hem snel binnen hebt. 

5 weken en we wachten nog steeds….😴 Dit wordt bijna net zo een klucht als de lancering van de PS5

Reputatie 2

Okey ik zie dat de paarse nu een beetje op gang komt maar waar blijft dan de mijne 🥲 zie mensen hem eindelijk krijgen maar waar is de mijne was namelijk d’r best vroeg bij🙁

Jij moet hem binnenkort wel krijgen

mijn bestelling is pas van 10-10 de eerste bestelling van 15-09 moest geannuleerd worden. Dus ik krijg hem volgend jaar 😂

Ja ik denk da als zo doorga ik hem van Sinterklaas krijg😂

Reputatie 4

Okey ik zie dat de paarse nu een beetje op gang komt maar waar blijft dan de mijne 🥲 zie mensen hem eindelijk krijgen maar waar is de mijne was namelijk d’r best vroeg bij🙁

Jij moet hem binnenkort wel krijgen

mijn bestelling is pas van 10-10 de eerste bestelling van 15-09 moest geannuleerd worden. Dus ik krijg hem volgend jaar 😂

Ja ik denk da als zo doorga ik hem van Sinterklaas krijg😂

Die van mij zal dan wel onder de boom liggen 

I ordered it on 12-9 and received an email from Postnl
@Laidzas

@Ryankansny  aaa okey but in post nl its a mail they still dont have it that can be 2 days .. u know how post.nl works 😊

@Ryankansny now check your email from post.nl it will be delivered today 😊 

Reputatie 2

Okey ik zie dat de paarse nu een beetje op gang komt maar waar blijft dan de mijne 🥲 zie mensen hem eindelijk krijgen maar waar is de mijne was namelijk d’r best vroeg bij🙁

Jij moet hem binnenkort wel krijgen

mijn bestelling is pas van 10-10 de eerste bestelling van 15-09 moest geannuleerd worden. Dus ik krijg hem volgend jaar 😂

Ja ik denk da als zo doorga ik hem van Sinterklaas krijg😂

Die van mij zal dan wel onder de boom liggen 

Ja dat denk ik ook scheelt heb je wel wat uit te pakken😂

Reputatie 3

T-Mobile kan hier weinig aan doen, het is Apple die op dit moment slecht levert, en met hun alle andere bedrijven die afhankelijk zijn van toeleveranciers van chips, geheugen en andere onderdelen in China. Ik werk bij een bedrijf dat veel te maken heeft met toeleveranciers vanuit China en op ALLE gebieden is het klote op het moment. Klanten wachten heel erg lang op onderdelen waardoor producten gewoon niet geproduceerd kunnen worden en continue uitgesteld worden.

Het enige wat T-Mobile beter zou kunnen doen is communiceren maar ze doen het al een stuk beter dan andere leveranciers met zaken als dit forum etc. 

Bij Apple zijn de levertijden overigens niet beter zoals anderen hier al aanstippen dus het is ook niet zo dat ze hun eigen verkoopkanalen voortrekken.

Als we (als volwassen mensen) moeten wachten, komt het kinderlijke ongeduld gewoon weer naar boven maar ach, wat is een weekje meer of minder nou..

Mijn vrouw heeft haar 128 gb paarse Pro Max sinds maandag binnen, 10-9, zelfde datum besteld als mijn 256 gb zwarte Pro Max maar tot op heden geen mail voor mij..

Reputatie 3

Iphone 14 pro max spaceblack 256gb besteld op 12-sept, gister op 12-okt geleverd!

Dat is bizar! Ik heb vrijdag 9 september dezelfde telefoon besteld maar nog niets ontvangen??

Ik vraag me af of dit klopt… Zou graag bewijs willen zien want als dit klopt gaat er echt wel iets goed mis bij T...

T-Mobile kan hier weinig aan doen, het is Apple die op dit moment slecht levert, en met hun alle andere bedrijven die afhankelijk zijn van toeleveranciers van chips, geheugen en andere onderdelen in China. Ik werk bij een bedrijf dat veel te maken heeft met toeleveranciers vanuit China en op ALLE gebieden is het klote op het moment. Klanten wachten heel erg lang op onderdelen waardoor producten gewoon niet geproduceerd kunnen worden en continue uitgesteld worden.

Het enige wat T-Mobile beter zou kunnen doen is communiceren maar ze doen het al een stuk beter dan andere leveranciers met zaken als dit forum etc. 

Bij Apple zijn de levertijden overigens niet beter zoals anderen hier al aanstippen dus het is ook niet zo dat ze hun eigen verkoopkanalen voortrekken.

Als we (als volwassen mensen) moeten wachten, komt het kinderlijke ongeduld gewoon weer naar boven maar ach, wat is een weekje meer of minder nou..

Mijn vrouw heeft haar 128 gb paarse Pro Max sinds maandag binnen, 10-9, zelfde datum besteld als mijn 256 gb zwarte Pro Max maar tot op heden geen mail voor mij..

Ik denk het voor veel mensen hier vooral de frustratie is dat mensen die later precies hetzelfde soort iphone met zelfde geheugen en kleur hem eerder krijgen dan mensen die hem eerder hebben besteld. Dat terwijl Tmobile zegt FIFO te leveren en dat dus duidelijk niet zo is.

Reputatie 2

T-Mobile kan hier weinig aan doen, het is Apple die op dit moment slecht levert, en met hun alle andere bedrijven die afhankelijk zijn van toeleveranciers van chips, geheugen en andere onderdelen in China. Ik werk bij een bedrijf dat veel te maken heeft met toeleveranciers vanuit China en op ALLE gebieden is het klote op het moment. Klanten wachten heel erg lang op onderdelen waardoor producten gewoon niet geproduceerd kunnen worden en continue uitgesteld worden.

Het enige wat T-Mobile beter zou kunnen doen is communiceren maar ze doen het al een stuk beter dan andere leveranciers met zaken als dit forum etc. 

Bij Apple zijn de levertijden overigens niet beter zoals anderen hier al aanstippen dus het is ook niet zo dat ze hun eigen verkoopkanalen voortrekken.

Als we (als volwassen mensen) moeten wachten, komt het kinderlijke ongeduld gewoon weer naar boven maar ach, wat is een weekje meer of minder nou..

Mijn vrouw heeft haar 128 gb paarse Pro Max sinds maandag binnen, 10-9, zelfde datum besteld als mijn 256 gb zwarte Pro Max maar tot op heden geen mail voor mij..

Ik denk het voor veel mensen hier vooral de frustratie is dat mensen die later precies hetzelfde soort iphone met zelfde geheugen en kleur hem eerder krijgen dan mensen die hem eerder hebben besteld. Dat terwijl Tmobile zegt FIFO te leveren en dat dus duidelijk niet zo is.

Ja precies ik lees dat mensen 256gb paars binnen krijgen terwijl die later besteld hebben.

Reputatie 4

Okey ik zie dat de paarse nu een beetje op gang komt maar waar blijft dan de mijne 🥲 zie mensen hem eindelijk krijgen maar waar is de mijne was namelijk d’r best vroeg bij🙁

Jij moet hem binnenkort wel krijgen

mijn bestelling is pas van 10-10 de eerste bestelling van 15-09 moest geannuleerd worden. Dus ik krijg hem volgend jaar 😂

Ja ik denk da als zo doorga ik hem van Sinterklaas krijg😂

Die van mij zal dan wel onder de boom liggen 

Ja dat denk ik ook scheelt heb je wel wat uit te pakken😂

Hahaha dat is waar, misschien doen ze als compensatie wel een mooie strik erom ook. Dat staat mooier onder de boom. 

Post nl send me yesterday email about my delivery … it wil be dalivered today…. today when i open where it is show me “

Delivery moment still unknown

Shipment expected, but not yet arrived at PostNL” 

 

very nice 😉  slmebody have the same? thx

Reputatie 2

Okey ik zie dat de paarse nu een beetje op gang komt maar waar blijft dan de mijne 🥲 zie mensen hem eindelijk krijgen maar waar is de mijne was namelijk d’r best vroeg bij🙁

Jij moet hem binnenkort wel krijgen

mijn bestelling is pas van 10-10 de eerste bestelling van 15-09 moest geannuleerd worden. Dus ik krijg hem volgend jaar 😂

Ja ik denk da als zo doorga ik hem van Sinterklaas krijg😂

Die van mij zal dan wel onder de boom liggen 

Ja dat denk ik ook scheelt heb je wel wat uit te pakken😂

Hahaha dat is waar, misschien doen ze als compensatie wel een mooie strik erom ook. Dat staat mooier onder de boom. 

Ja nouja moet je waarschijnlijk wel zeg voor betalen want compensatie doen ze denk nie aan😂

Reputatie 4

Okey ik zie dat de paarse nu een beetje op gang komt maar waar blijft dan de mijne 🥲 zie mensen hem eindelijk krijgen maar waar is de mijne was namelijk d’r best vroeg bij🙁

Jij moet hem binnenkort wel krijgen

mijn bestelling is pas van 10-10 de eerste bestelling van 15-09 moest geannuleerd worden. Dus ik krijg hem volgend jaar 😂

Ja ik denk da als zo doorga ik hem van Sinterklaas krijg😂

Die van mij zal dan wel onder de boom liggen 

Ja dat denk ik ook scheelt heb je wel wat uit te pakken😂

Hahaha dat is waar, misschien doen ze als compensatie wel een mooie strik erom ook. Dat staat mooier onder de boom. 

Ja nouja moet je waarschijnlijk wel zeg voor betalen want compensatie doen ze denk nie aan😂

Denk het ook 😂  ze zijn trouwens met een model wel bij met orders de paarse 1tb