[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 1

wat heeft het voor zin om te pre-orderen als ik het toch te laat krijg...ze moesten dit weken van tevoren regelen...4 dagen en mijn apparaat is nog steeds niet aan de AMP of Post NL gegeven..

Hoe bedoel je deze opmerking? Er zijn meerdere die een bestelling hebben gedaan toch?😝 t is gewoon afwachten wanneer je aan de beurt ben haha 

alleen al door je opmerking te lezen, kan ik zien dat je de bezorg- of afhaalmail al hebt ontvangen

Nee hoor 🤣 was t maar zon feest. Wel jammer dat je direct iets suggereert op basis van niks eigenlijk.

 

ik wil m’n iPhone ook graag en snel , maar mijn ervaring is van afgelopen jaren dat het echt een kwestie is van geduld en wanneer je hebt besteld, welke op voorraad is, etc etc

Je leek een beetje te optimistisch 😅, Daarom was dit het eerste wat in me opkwam. Ik ben hier nieuw in, dus ik dacht dat het een beetje soepeler zou zijn, maar ik had het mis

Reputatie 3

Bij Apple zelf schoof de leverdatum ook om 14:10 al op naar eind oktober. Pre-orderen wil niet zeggen dat je hem precies op release krijgt. Het betekent alleen dat je eerder bestelt dan wanneer die, theoretisch gezien, vrij verkoopbaar is. 

Reputatie 3

wat heeft het voor zin om te pre-orderen als ik het toch te laat krijg...ze moesten dit weken van tevoren regelen...4 dagen en mijn apparaat is nog steeds niet aan de AMP of Post NL gegeven..

Hoe bedoel je deze opmerking? Er zijn meerdere die een bestelling hebben gedaan toch?😝 t is gewoon afwachten wanneer je aan de beurt ben haha 

alleen al door je opmerking te lezen, kan ik zien dat je de bezorg- of afhaalmail al hebt ontvangen

Nee hoor 🤣 was t maar zon feest. Wel jammer dat je direct iets suggereert op basis van niks eigenlijk.

 

ik wil m’n iPhone ook graag en snel , maar mijn ervaring is van afgelopen jaren dat het echt een kwestie is van geduld en wanneer je hebt besteld, welke op voorraad is, etc etc

Je leek een beetje te optimistisch 😅, Daarom was dit het eerste wat in me opkwam. Ik ben hier nieuw in, dus ik dacht dat het een beetje soepeler zou zijn, maar ik had het mis

Haha, dat was niet mijn bedoeling om zo over te komen! Mijn excuses. Maar ik snap je Uhm, frustratie als ik t zo mag noemen haha! Ik heb hem liever ook nog vandaag dan morgen xD! Maar helaas is mijn ervaring met pre orderen dat het helaas niet zo werkt.

het kan zelfs zo zijn dat je hem vrijdag sneller via een andere provider kan krijgen dan bijv via t mobile xD!

Reputatie 3

Hij heeft wel een punt hoor... heel veel poeha, pre-order systeem (wat elk jaar weer op z’n gat ligt), altijd alles last minute (een week tussen release en eerste uitlevering) een levertijden overzicht wat niet wordt bijgewerkt, beloftes van sales/klantenservice medewerkers die gebaseerd zijn op niks, afspraken die niet worden nagekomen, en waarvoor?

 

Ik weet dat het ook komt doordat Apple er van houd om zogenaamd ‘schaarste’ te creëren maar T-Mobile zou er na zoveel jaren ervaring ook wel iets beters van kunnen maken. 
 

 

Reputatie 3

Hij heeft wel een punt hoor... heel veel poeha, pre-order systeem (wat elk jaar weer op z’n gat ligt), altijd alles last minute (een week tussen release en eerste uitlevering) een levertijden overzicht wat niet wordt bijgewerkt, beloftes van sales/klantenservice medewerkers die gebaseerd zijn op niks, afspraken die niet worden nagekomen, en waarvoor?

 

Ik weet dat het ook komt doordat Apple er van houd om zogenaamd ‘schaarste’ te creëren maar T-Mobile zou er na zoveel jaren ervaring ook wel iets beters van kunnen maken. 
 

 

Ja klopt hoor. Is ook zo. Echter is er niks veranderd de afgelopen jaren haha

Reputatie 1

wat heeft het voor zin om te pre-orderen als ik het toch te laat krijg...ze moesten dit weken van tevoren regelen...4 dagen en mijn apparaat is nog steeds niet aan de AMP of Post NL gegeven..

Hoe bedoel je deze opmerking? Er zijn meerdere die een bestelling hebben gedaan toch?😝 t is gewoon afwachten wanneer je aan de beurt ben haha 

alleen al door je opmerking te lezen, kan ik zien dat je de bezorg- of afhaalmail al hebt ontvangen

Overigens bedoel ik dat echt niet verkeerd.. want tsja snap t wel, waarom pre-orderen als het de dag zelf niet geleverd kan worden (toch?). Echter zijn hun ook afhankelijk van de voorraad. Hopelijk zitten die van ons er snel tussen!

 

welke heb je besteld?:)

De Iphone 14 pro max 258 gb... Ik heb hiervoor mijn vorige Iphone 12 pro verkocht, maar nu heb ik geen telefoon meer

Reputatie 3

wat heeft het voor zin om te pre-orderen als ik het toch te laat krijg...ze moesten dit weken van tevoren regelen...4 dagen en mijn apparaat is nog steeds niet aan de AMP of Post NL gegeven..

Hoe bedoel je deze opmerking? Er zijn meerdere die een bestelling hebben gedaan toch?😝 t is gewoon afwachten wanneer je aan de beurt ben haha 

alleen al door je opmerking te lezen, kan ik zien dat je de bezorg- of afhaalmail al hebt ontvangen

Overigens bedoel ik dat echt niet verkeerd.. want tsja snap t wel, waarom pre-orderen als het de dag zelf niet geleverd kan worden (toch?). Echter zijn hun ook afhankelijk van de voorraad. Hopelijk zitten die van ons er snel tussen!

 

welke heb je besteld?:)

De Iphone 14 pro max 258 gb... Ik heb hiervoor mijn vorige Iphone 12 pro verkocht, maar nu heb ik geen telefoon meer

Oefff, dan hoop ik dat die van jou heel snel komt! Ik duim voor je hoor!

Reputatie 2

wat heeft het voor zin om te pre-orderen als ik het toch te laat krijg...ze moesten dit weken van tevoren regelen...4 dagen en mijn apparaat is nog steeds niet aan de AMP of Post NL gegeven..

Hoe bedoel je deze opmerking? Er zijn meerdere die een bestelling hebben gedaan toch?😝 t is gewoon afwachten wanneer je aan de beurt ben haha 

alleen al door je opmerking te lezen, kan ik zien dat je de bezorg- of afhaalmail al hebt ontvangen

Overigens bedoel ik dat echt niet verkeerd.. want tsja snap t wel, waarom pre-orderen als het de dag zelf niet geleverd kan worden (toch?). Echter zijn hun ook afhankelijk van de voorraad. Hopelijk zitten die van ons er snel tussen!

 

welke heb je besteld?:)

De Iphone 14 pro max 258 gb... Ik heb hiervoor mijn vorige Iphone 12 pro verkocht, maar nu heb ik geen telefoon meer

Waarom zou je je huidig toestel al verkopen zonder een ander weekend toestel al in huis te hebben? Raar.!.

Reputatie 1

wat heeft het voor zin om te pre-orderen als ik het toch te laat krijg...ze moesten dit weken van tevoren regelen...4 dagen en mijn apparaat is nog steeds niet aan de AMP of Post NL gegeven..

Hoe bedoel je deze opmerking? Er zijn meerdere die een bestelling hebben gedaan toch?😝 t is gewoon afwachten wanneer je aan de beurt ben haha 

alleen al door je opmerking te lezen, kan ik zien dat je de bezorg- of afhaalmail al hebt ontvangen

Overigens bedoel ik dat echt niet verkeerd.. want tsja snap t wel, waarom pre-orderen als het de dag zelf niet geleverd kan worden (toch?). Echter zijn hun ook afhankelijk van de voorraad. Hopelijk zitten die van ons er snel tussen!

 

welke heb je besteld?:)

De Iphone 14 pro max 258 gb... Ik heb hiervoor mijn vorige Iphone 12 pro verkocht, maar nu heb ik geen telefoon meer

Oefff, dan hoop ik dat die van jou heel snel komt! Ik duim voor je hoor!

Ik hoop het ook😆

Reputatie 1

wat heeft het voor zin om te pre-orderen als ik het toch te laat krijg...ze moesten dit weken van tevoren regelen...4 dagen en mijn apparaat is nog steeds niet aan de AMP of Post NL gegeven..

Hoe bedoel je deze opmerking? Er zijn meerdere die een bestelling hebben gedaan toch?😝 t is gewoon afwachten wanneer je aan de beurt ben haha 

alleen al door je opmerking te lezen, kan ik zien dat je de bezorg- of afhaalmail al hebt ontvangen

Overigens bedoel ik dat echt niet verkeerd.. want tsja snap t wel, waarom pre-orderen als het de dag zelf niet geleverd kan worden (toch?). Echter zijn hun ook afhankelijk van de voorraad. Hopelijk zitten die van ons er snel tussen!

 

welke heb je besteld?:)

De Iphone 14 pro max 258 gb... Ik heb hiervoor mijn vorige Iphone 12 pro verkocht, maar nu heb ik geen telefoon meer

Waarom zou je je huidig toestel al verkopen zonder een ander weekend toestel al in huis te hebben? Raar.!.

Ik heb ook mijn iPhone 7, maar hij is niet in topvorm, maar ik gebruik hem ... gewoon te oud om naar mijn mening als een fatsoenlijke telefoon te worden beschouwd

Reputatie 6

Ik heb ook mijn iPhone 7, maar hij is niet in topvorm, maar ik gebruik hem ... gewoon te oud om naar mijn mening als een fatsoenlijke telefoon te worden beschouwd

Dan is het straks alleen maar lekkerder als je je 14 hebt! Hopelijk heb je hem snel 🥳

Reputatie 6
Badge +3

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Reputatie 3

Nou ben benieuwd of we vandaag benaderd gaan worden door de shops … 

Reputatie 3

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Weet jij of de shops dan alle klanten al benaderd hebben, of is er nog een kans dat we vandaag benaderd worden. 

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

en als ik de iphone 14 gold 256gb op 9/9 bestel, wanneer ontvangen we deze dan?

Reputatie 3

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Wat betekenen die tijden precies? Het is al bekend dat niet iedereen die op 9/9 besteld heeft, 4-5 weken hoeft te wachten, er worden namelijk vandaag al wel toestellen uitgeleverd. En het lijkt me toch ook niet zo dat er dan de komende 4 weken niks wordt geleverd en daarna opeens wel?

Reputatie 6

Wat betekenen die tijden precies? Het is al bekend dat niet iedereen die op 9/9 besteld heeft, 4-5 weken hoeft te wachten, er worden namelijk vandaag al wel toestellen uitgeleverd. En het lijkt me toch ook niet zo dat er dan de komende 4 weken niks wordt geleverd en daarna opeens wel?

Had net even snel teruggekeken in de topic van de iPhone 13. Daar hadden ze na 5 en 6 dagen alweer een levertijd update. Dus hiermee zou je zeggen: ze krijgen inderdaad gewoon nog steeds nieuwe iPhones binnen in de komende dagen, dus levertijden kunnen zakken.

Reputatie 4

Ik vraag mij af of überhaupt al iemand een bericht heeft gekregen van een van de shops. Want daar hoor ik verder weinig tot niks van. Zelf heb ik ook nog niks gehoord. 

Reputatie 3

Ik vraag mij af of überhaupt al iemand een bericht heeft gekregen van een van de shops. Want daar hoor ik verder weinig tot niks van. Zelf heb ik ook nog niks gehoord. 

T mobile - 7531**** en 7532**** Beide iphone 14 Pro Max Paars 128GB besteld 14:26 - 15:09 - nog niets vernomen HAHA .. dus jaa gwn wachten helaas … 

Reputatie 5

Ik vraag mij af of überhaupt al iemand een bericht heeft gekregen van een van de shops. Want daar hoor ik verder weinig tot niks van. Zelf heb ik ook nog niks gehoord. 

Ik ben gisterenavond om 20:30 in het filiaal in Almelo geweest. Die hadden iedereen al gebeld waarvoor er 1 klaar lag. Daar zat ik dus helaas niet bij. Ze verwachten wel bijna elke dag zendingen volgens mij. Kon dus ook nog later vandaag, morgen of zondag bijvoorbeeld binnenkomen.

Reputatie 4

Ik vraag mij af of überhaupt al iemand een bericht heeft gekregen van een van de shops. Want daar hoor ik verder weinig tot niks van. Zelf heb ik ook nog niks gehoord. 

T mobile - 7531**** en 7532**** Beide iphone 14 Pro Max Paars 128GB besteld 14:26 - 15:09 - nog niets vernomen HAHA .. dus jaa gwn wachten helaas … 

Ja same here. Heb ook 7532 en ook pro Max paars 128GB ook nog niks gehoord. 

Reputatie 4

Ik vraag mij af of überhaupt al iemand een bericht heeft gekregen van een van de shops. Want daar hoor ik verder weinig tot niks van. Zelf heb ik ook nog niks gehoord. 

Ik ben gisterenavond om 20:30 in het filiaal in Almelo geweest. Die hadden iedereen al gebeld waarvoor er 1 klaar lag. Daar zat ik dus helaas niet bij. Ze verwachten wel bijna elke dag zendingen volgens mij. Kon dus ook nog later vandaag, morgen of zondag bijvoorbeeld binnenkomen.

Hmm oké apart. Vorig jaar kreeg ik op de dag zelf rond 8:30 een SMS. Maar denk dat ik er nu niet bij zit dan of ze hebben nog niks gescand of iets 😝. Bij ons is er geen koopavond op donderdag maar vrijdag dus vandaar dat er gister niet gebeld of iets is. 

Reputatie 6

Ik ben gisterenavond om 20:30 in het filiaal in Almelo geweest. Die hadden iedereen al gebeld waarvoor er 1 klaar lag. Daar zat ik dus helaas niet bij. Ze verwachten wel bijna elke dag zendingen volgens mij. Kon dus ook nog later vandaag, morgen of zondag bijvoorbeeld binnenkomen.

Denk dat die informatie ook wel te vertrouwen is, had teruggekeken in andere topics van voorgaande jaren en daar werden de levertijden 5 dagen later al bijgewerkt met nieuwe informatie. Dus ik denk dat er elke dag elke keer een kleine batch binnen komt. Net zoals dat de Apple Store zelf elke dag een nieuwe kleine voorraad krijgt.

Reputatie 2

Krijg net deze binnen. Zuur.

 

Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile 

Reputatie 5

Ik ben gisterenavond om 20:30 in het filiaal in Almelo geweest. Die hadden iedereen al gebeld waarvoor er 1 klaar lag. Daar zat ik dus helaas niet bij. Ze verwachten wel bijna elke dag zendingen volgens mij. Kon dus ook nog later vandaag, morgen of zondag bijvoorbeeld binnenkomen.

Denk dat die informatie ook wel te vertrouwen is, had teruggekeken in andere topics van voorgaande jaren en daar werden de levertijden 5 dagen later al bijgewerkt met nieuwe informatie. Dus ik denk dat er elke dag elke keer een kleine batch binnen komt. Net zoals dat de Apple Store zelf elke dag elke keer een nieuwe kleine voorraad krijgt.

De modellen blijven nu gewoon een beetje binnendruppelen. Ze kunnen misschien beter de levertijden met besteldatum 9 september per uur specificeren. Zo van als je hem voor 15:00 hebt besteld dan is de levertijd circa 3 dagen. Voor 17:00 circa 2 weken etc.

Krijg net trouwens een sms met dat de levertijd van m’n iPhone gewijzigd is.