[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Nou de levertijden zijn weer aangepast en weer niet voor het toestel waar ik op wacht. Zucht 😞 

Net gebeld met klantenservice, die vertelde de genoemde levertijden zijn richt tijden en geen zekere. Mijn 6 week verloopt morgen dus jah kan moeilijk zeggen dat het tot 6 weken duurt want ik heb nog geen bericht gekregen voor levering. 

Reputatie 4

Nou de levertijden zijn weer aangepast en weer niet voor het toestel waar ik op wacht. Zucht 😞 

Net gebeld met klantenservice, die vertelde de genoemde levertijden zijn richt tijden en geen zekere. Mijn 6 week verloopt morgen dus jah kan moeilijk zeggen dat het tot 6 weken duurt want ik heb nog geen bericht gekregen voor levering. 

Dat dacht ik al wel maar hoopte op een beetje beweging in de orders.

Nou de levertijden zijn weer aangepast en weer niet voor het toestel waar ik op wacht. Zucht 😞 

Net gebeld met klantenservice, die vertelde de genoemde levertijden zijn richt tijden en geen zekere. Mijn 6 week verloopt morgen dus jah kan moeilijk zeggen dat het tot 6 weken duurt want ik heb nog geen bericht gekregen voor levering. 

Dat dacht ik al wel maar hoopte op een beetje beweging in de orders.

Ik heb ook 9-9 besteld, maar ik begreep dat nog niet alle bestellingen van 9-9 geleverd zijn omdat er bepaalde toestellen heel populair zijn. Het credo is geduld hebben

Reputatie 4

Nou de levertijden zijn weer aangepast en weer niet voor het toestel waar ik op wacht. Zucht 😞 

Net gebeld met klantenservice, die vertelde de genoemde levertijden zijn richt tijden en geen zekere. Mijn 6 week verloopt morgen dus jah kan moeilijk zeggen dat het tot 6 weken duurt want ik heb nog geen bericht gekregen voor levering. 

Dat dacht ik al wel maar hoopte op een beetje beweging in de orders.

Ik heb ook 9-9 besteld, maar ik begreep dat nog niet alle bestellingen van 9-9 geleverd zijn omdat er bepaalde toestellen heel populair zijn. Het credo is geduld hebben

Zoals het eruit ziet gaat nu ook mijn 3e bestelling mis 😂😂 Ik heb 3 producten besteld bij Tmobile en 2 heb ik al opnieuw moeten bestellen. En de 3de staat nu op losse schroeven het is van de levertijden lijst af en van de website. Dus tja geduld is echt het credo 👍🏼

Net een mailtje gehad van PostNL dat morgenochtend mijn toestel binnenkomt (paars 128gb). Ik heb zelf op 23-9 besteld. Ben erg benieuwd. Maar nog steeds raar dat vele mensen die op 9/9 hebben besteld die van hun nog niet binnen hebben. ik had nr 7586xxx

Reputatie 4

Net een mailtje gehad van PostNL dat morgenochtend mijn toestel binnenkomt (paars 128gb). Ik heb zelf op 23-9 besteld. Ben erg benieuwd. Maar nog steeds raar dat vele mensen die op 9/9 hebben besteld die van hun nog niet binnen hebben. ik had nr 7586xxx

Wat ik heb gezien hier hebben die een ander model 

maar fijn voor je 👍🏼 langzaam maar zeker loopt het hier leeg 😂

Zojuist mijn iPhone 14 Pro Max silver 128 GB opgehaald in de winkel! Besteld op 26-09.

Op 24-09 de iPhone 14 Pro Max zwart 128gb besteld. Gekozen voor ophalen in de winkel. Benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Bestelnummer 7589xxxx.

Eindelijk bericht gekregen van AMP. Eerste mogelijkheid tot bezorgen is zondag 23ste. Precies 6 weken dus voor de 256 paars.

 

ik hoop dat het wachten het waard was. Hoop dat iedereen ook snel verlost zal zijn van het wachten.

Reputatie 4

Eindelijk bericht gekregen van AMP. Eerste mogelijkheid tot bezorgen is zondag 23ste. Precies 6 weken dus voor de 256 paars.

 

ik hoop dat het wachten het waard was. Hoop dat iedereen ook snel verlost zal zijn van het wachten.

Gefeliciteerd fijn voor je het wachten is zo goed als voorbij 

Eindelijk bericht gekregen van AMP. Eerste mogelijkheid tot bezorgen is zondag 23ste. Precies 6 weken dus voor de 256 paars.

 

ik hoop dat het wachten het waard was. Hoop dat iedereen ook snel verlost zal zijn van het wachten.

Gefeliciteerd fijn voor je het wachten is zo goed als voorbij 

Dank je 

Eindelijk bericht gekregen van AMP. Eerste mogelijkheid tot bezorgen is zondag 23ste. Precies 6 weken dus voor de 256 paars.

 

ik hoop dat het wachten het waard was. Hoop dat iedereen ook snel verlost zal zijn van het wachten.

Gefeliciteerd fijn voor je het wachten is zo goed als voorbij 

Dank je 

Concrats!

Op 24-09 de iPhone 14 Pro Max zwart 128gb besteld. Gekozen voor ophalen in de winkel. Benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Bestelnummer 7589xxxx.

Dat kan nog wel even duren...

Op 24-09 de iPhone 14 Pro Max zwart 128gb besteld. Gekozen voor ophalen in de winkel. Benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Bestelnummer 7589xxxx.

Geen zorgen, ik heb besteld op 23-09 bestel nummer 7584xxxx vanochtend mail ontvangen dat ie morgen word bezorgd. 14 pro max space black. maandje 4 x per dag naar mn mail gekeken word beloond. Sterkte aan de rest. 

Reputatie 4

Nou er zit weer wat beweging in de levertijden, ze zijn aangepast.

Gelukkkig ook het toestel waar ik op wacht dit keer.

Nog steeds geen reactie van mobiel.nl iemand al meer updates gekregen?

Net email ontvangen van post nl. Ik heb 28-9 besteld paar 256gb dus ongeveer na 4 weken ontvang ik hem morgen binnen. Eindelijk 

.

hi , 

 

i ordered iphone 14 max last 4 weeks ago and since then i did not get call / email that my the phone has been arrived. 

Op 24-09 de iPhone 14 Pro Max zwart 128gb besteld. Gekozen voor ophalen in de winkel. Benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Bestelnummer 7589xxxx.

Geen zorgen, ik heb besteld op 23-09 bestel nummer 7584xxxx vanochtend mail ontvangen dat ie morgen word bezorgd. 14 pro max space black. maandje 4 x per dag naar mn mail gekeken word beloond. Sterkte aan de rest. 

Fijn voor jou dat je hem hebt 20-09 zelfde toestel besteld gekozen voor ophalen in de winkel nog steeds geen bericht ontvangen. ik baal er wel van dat ik naar de medewerker toen heb geluisterd misschien had ik hem nu dan ook wel gehad. 

12-09 besteld bij mobiel.nl geen update

hi , 

 

i ordered iphone 14 max last 4 weeks ago and since then i did not get call / email that my the phone has been arrived. 

Same here did you choose to pick it up in the store?

I ordered iphone 14 pro max (purple 128) on September 9th and since then i haven’t received any email that my  phone has been arrived at store. The store location is Rotterdam Lijnbaan

It’s really annoying😕

hi , 

 

i ordered iphone 14 max last 4 weeks ago and since then i did not get call / email that my the phone has been arrived. 

Same here did you choose to pick it up in the store?

yah from store 

hi , 

 

i ordered iphone 14 max last 4 weeks ago and since then i did not get call / email that my the phone has been arrived. 

Same here did you choose to pick it up in the store?

yah from store 

How many GB do you have