[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 2

Krijg net deze binnen. Zuur.

 

Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile 

Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen? 😊

Ophalen winkel.

Reputatie 6

Helaas is daarvoor een stabiele bestelstatus pagina nodig :^)

Als je hebt gekozen voor afhalen kan je de bestelstatus pagina niet gebruiken! Want dat voegt weinig waarde toe.

Misschien handig om even te kijken wat er bij je eigen bestel status staat. Als daar staat uitgeleverd aan de koerier dan zou het een kwestie moeten zijn van enkele dagen ipv weken. 
Maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ook daarin de communicatie schaars blijft

Helaas is daarvoor een stabiele bestelstatus pagina nodig :^)

Krijg net deze binnen. Zuur.

 

Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile 

Hier hetzelfde 😅

Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen? 😊

Krijg net deze binnen. Zuur.

 

Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile 

Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen? 😊

4/5 weken levertijd. Hier raak ik nu weer geirriteerd door he? Wat voor een nut heeft het dan om de pre orderen? Dan had ik ook wel de energie nota kunnen betalen 😆

Reputatie 4

Misschien handig om even te kijken wat er bij je eigen bestel status staat. Als daar staat uitgeleverd aan de koerier dan zou het een kwestie moeten zijn van enkele dagen ipv weken. 
Maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ook daarin de communicatie schaars blijft

Reputatie 6

Hoi, beetje jammere berichtgeving over de levertijden van 4 tot 5 weken. Heeft het zin om door de dag heen een keer telefonisch contact op te nemen met de shop waar je het toestel oorspronkelijk zou ophalen?

Je zou het kunnen proberen, maar misschien zetten ze je alleen maar verder in de wachtrij 😉 haha. In principe is de regel: je ontvangt bericht als je telefoon er ligt. De winkel zelf regelt de voorraden niet, dus die kunnen je natuurlijk niet helpen.

Reputatie 1

Met dit soort service heb ik een gratis telefoonhoesje nodig of zoiets... Ik hoop dat Tmobile dit leest..

Hoi, beetje jammere berichtgeving over de levertijden van 4 tot 5 weken. Heeft het zin om door de dag heen een keer telefonisch contact op te nemen met de shop waar je het toestel oorspronkelijk zou ophalen?

Nou jongens, heb hem de 9e besteld en de verwachte leverdatum is 4-5 weken, niet zo fraai dit.

Ze moeten voor de hele 9 september een verwachte leverdatum geven hè. Dus die 4-5 weken is ook voor diegene die om 23:59 nog heeft besteld. De leverdatum voor iemand die om 15:00 heeft besteld zal dus logischerwijs een stuk korter zijn.

Bedankt voor de gerust stelling.

Reputatie 5

Nou jongens, heb hem de 9e besteld en de verwachte leverdatum is 4-5 weken, niet zo fraai dit.

Ze moeten voor de hele 9 september een verwachte leverdatum geven hè. Dus die 4-5 weken is ook voor diegene die om 23:59 nog heeft besteld. De leverdatum voor iemand die om 15:00 heeft besteld zal dus logischerwijs een stuk korter zijn.

Reputatie 6

Nou jongens, heb hem de 9e besteld en de verwachte leverdatum is 4-5 weken, niet zo fraai dit.

Dat is bij Apple zelf ook zo, die levertijden schoten ook naar 4-5 weken op de pre-order dag zelf. Maar wees gerust, ervaring leert dat dit de komende dagen echt wel naar beneden wordt bijgesteld! Er komt elke dag gewoon beetje bij beetje nieuwe iPhones binnen.

Nou jongens, heb hem de 9e besteld en de verwachte leverdatum is 4-5 weken, niet zo fraai dit.

Reputatie 4

Krijg net deze binnen. Zuur.

 

Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile 

Hier hetzelfde 😅

Reputatie 3

Krijg net deze binnen. Zuur.

 

Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile 

Ik denk bijna iedereen deze heeft gehad. Denk dat het een geautomatiseerde berichtje is

Reputatie 5

Ik ben gisterenavond om 20:30 in het filiaal in Almelo geweest. Die hadden iedereen al gebeld waarvoor er 1 klaar lag. Daar zat ik dus helaas niet bij. Ze verwachten wel bijna elke dag zendingen volgens mij. Kon dus ook nog later vandaag, morgen of zondag bijvoorbeeld binnenkomen.

Denk dat die informatie ook wel te vertrouwen is, had teruggekeken in andere topics van voorgaande jaren en daar werden de levertijden 5 dagen later al bijgewerkt met nieuwe informatie. Dus ik denk dat er elke dag elke keer een kleine batch binnen komt. Net zoals dat de Apple Store zelf elke dag elke keer een nieuwe kleine voorraad krijgt.

De modellen blijven nu gewoon een beetje binnendruppelen. Ze kunnen misschien beter de levertijden met besteldatum 9 september per uur specificeren. Zo van als je hem voor 15:00 hebt besteld dan is de levertijd circa 3 dagen. Voor 17:00 circa 2 weken etc.

Krijg net trouwens een sms met dat de levertijd van m’n iPhone gewijzigd is.

Reputatie 2

Krijg net deze binnen. Zuur.

 

Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud)zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile 

Reputatie 6

Ik ben gisterenavond om 20:30 in het filiaal in Almelo geweest. Die hadden iedereen al gebeld waarvoor er 1 klaar lag. Daar zat ik dus helaas niet bij. Ze verwachten wel bijna elke dag zendingen volgens mij. Kon dus ook nog later vandaag, morgen of zondag bijvoorbeeld binnenkomen.

Denk dat die informatie ook wel te vertrouwen is, had teruggekeken in andere topics van voorgaande jaren en daar werden de levertijden 5 dagen later al bijgewerkt met nieuwe informatie. Dus ik denk dat er elke dag elke keer een kleine batch binnen komt. Net zoals dat de Apple Store zelf elke dag een nieuwe kleine voorraad krijgt.

Reputatie 4

Ik vraag mij af of überhaupt al iemand een bericht heeft gekregen van een van de shops. Want daar hoor ik verder weinig tot niks van. Zelf heb ik ook nog niks gehoord. 

Ik ben gisterenavond om 20:30 in het filiaal in Almelo geweest. Die hadden iedereen al gebeld waarvoor er 1 klaar lag. Daar zat ik dus helaas niet bij. Ze verwachten wel bijna elke dag zendingen volgens mij. Kon dus ook nog later vandaag, morgen of zondag bijvoorbeeld binnenkomen.

Hmm oké apart. Vorig jaar kreeg ik op de dag zelf rond 8:30 een SMS. Maar denk dat ik er nu niet bij zit dan of ze hebben nog niks gescand of iets 😝. Bij ons is er geen koopavond op donderdag maar vrijdag dus vandaar dat er gister niet gebeld of iets is. 

Reputatie 4

Ik vraag mij af of überhaupt al iemand een bericht heeft gekregen van een van de shops. Want daar hoor ik verder weinig tot niks van. Zelf heb ik ook nog niks gehoord. 

T mobile - 7531**** en 7532**** Beide iphone 14 Pro Max Paars 128GB besteld 14:26 - 15:09 - nog niets vernomen HAHA .. dus jaa gwn wachten helaas … 

Ja same here. Heb ook 7532 en ook pro Max paars 128GB ook nog niks gehoord. 

Reputatie 5

Ik vraag mij af of überhaupt al iemand een bericht heeft gekregen van een van de shops. Want daar hoor ik verder weinig tot niks van. Zelf heb ik ook nog niks gehoord. 

Ik ben gisterenavond om 20:30 in het filiaal in Almelo geweest. Die hadden iedereen al gebeld waarvoor er 1 klaar lag. Daar zat ik dus helaas niet bij. Ze verwachten wel bijna elke dag zendingen volgens mij. Kon dus ook nog later vandaag, morgen of zondag bijvoorbeeld binnenkomen.

Reputatie 3

Ik vraag mij af of überhaupt al iemand een bericht heeft gekregen van een van de shops. Want daar hoor ik verder weinig tot niks van. Zelf heb ik ook nog niks gehoord. 

T mobile - 7531**** en 7532**** Beide iphone 14 Pro Max Paars 128GB besteld 14:26 - 15:09 - nog niets vernomen HAHA .. dus jaa gwn wachten helaas … 

Reputatie 4

Ik vraag mij af of überhaupt al iemand een bericht heeft gekregen van een van de shops. Want daar hoor ik verder weinig tot niks van. Zelf heb ik ook nog niks gehoord. 

Reputatie 6

Wat betekenen die tijden precies? Het is al bekend dat niet iedereen die op 9/9 besteld heeft, 4-5 weken hoeft te wachten, er worden namelijk vandaag al wel toestellen uitgeleverd. En het lijkt me toch ook niet zo dat er dan de komende 4 weken niks wordt geleverd en daarna opeens wel?

Had net even snel teruggekeken in de topic van de iPhone 13. Daar hadden ze na 5 en 6 dagen alweer een levertijd update. Dus hiermee zou je zeggen: ze krijgen inderdaad gewoon nog steeds nieuwe iPhones binnen in de komende dagen, dus levertijden kunnen zakken.