[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 1

Anyone who’s extending the contract (PostNL) received a confirmation delivery email?

Reputatie 1

Hoelaat hebben jullie besteld en welke?:)

Vrijdag om 15:10 heeft de meedewerker de bestelling erdoor gekregen (telefonisch) Iphone 14 Pro Max 128gb Paars...

Reputatie 2

Hoelaat hebben jullie besteld en welke?:)

Tussen 14:30 en 15:15 in. Een iPhone 14 Pro Max 512GB Gold 

Reputatie 3

Hoelaat hebben jullie besteld en welke?:)

Reputatie 2

Net de mail gehad van AMP en voor vrijdag aflever afspraak kunnen maken...ordernummer 7532XXXX

Ik ook 7532xxx maar ophalen in de winkel.

Dit geeft me echter hoop.

Reputatie 1

Net de mail gehad van AMP en voor vrijdag aflever afspraak kunnen maken...ordernummer 7532XXXX

Yes! Bericht van amp en vrijdag geleverd 😍

Reputatie 1

Vorige week ook iphone 14 pro max besteld in de tmobile store. 14u in de winkel besteld. Had savonds pas de bevestigings email. Hopelijk krijg ik vrijdag een sms dat ik de telefoon op kan halen 🙂

Reputatie 3

Ik kan ook niet wachten tot ik wat hoor haha! Het zal nog wel even duren 🤣

Reputatie 3

Ik heb vrijdag een bestelling geplaatst voor iPhone 14 Pro Max 128GB Zwart, dezelfde dag kreeg ik een e-mail met bevestiging. Maar als ik de status van mijn bestelling wil controleren op http://t-mobile.nl/i/bestelstatus, staat er "Geen bestelling gevonden". Wat kan een reden zijn?

Heb je gekozen voor ophalen in de winkel?

Uit eerdere reacties begrijp ik dat je dan het inderdaad niet kunt zien :)

Reputatie 6

Ik heb vrijdag een bestelling geplaatst voor iPhone 14 Pro Max 128GB Zwart, dezelfde dag kreeg ik een e-mail met bevestiging. Maar als ik de status van mijn bestelling wil controleren op http://t-mobile.nl/i/bestelstatus, staat er "Geen bestelling gevonden". Wat kan een reden zijn?

Dat je hebt gekozen voor afhalen in de winkel.

Ik heb vrijdag een bestelling geplaatst voor iPhone 14 Pro Max 128GB Zwart, dezelfde dag kreeg ik een e-mail met bevestiging. Maar als ik de status van mijn bestelling wil controleren op http://t-mobile.nl/i/bestelstatus, staat er "Geen bestelling gevonden". Wat kan een reden zijn?

@Lucaswasbezet Wij leveren zowel via AMP als PostNL.

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

Op basis waarvan wordt besloten of er met AMP of met PostNL gaat worden geleverd?

Ik denk dat als je een nieuw abonnement hebt genomen met iPhone 14 dat APM komt en als je je abonnement verlengd dan komt postnl. Gok ik. Geen idee hoe dat verdeeld wordt

Ben benieuwd 

 

Your phone is low on battery. Please charge it

Iknow iknow😂 drains fast with ios16😅

Reputatie 4

Wordt het gegarandeerd op vrijdag bezorgd? omdat het lijkt alsof het later zal zijn

Dat is altijd maar de vraag, hoe eerder je er doorheen bent gekomen hoe eerder je je toestel kan krijgen.

 

Reputatie 1

Wordt het gegarandeerd op vrijdag bezorgd? omdat het lijkt alsof het later zal zijn

Reputatie 7
Badge +9

@Swennl 

Verlengingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd via PostNL. Nieuwe aansluitingen via de webshop of T-Mobile Shop worden geleverd door AMP. Bestellingen via Telesales worden ook geleverd door AMP. Bij AMP krijg je een e-mail om een bezorgdatum te selecteren. Bij PostNL een e-mail met de bezorgdatum. 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

Reputatie 3

@Lucaswasbezet Wij leveren zowel via AMP als PostNL.

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

Op basis waarvan wordt besloten of er met AMP of met PostNL gaat worden geleverd?

Hier ben ik ook heel benieuwd naar. PostNL strooit alles altijd gewoon in de portiek van de flat neer 🤷🏻‍♂️

Reputatie 1

@Lucaswasbezet Wij leveren zowel via AMP als PostNL.

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

Op basis waarvan wordt besloten of er met AMP of met PostNL gaat worden geleverd?

Reputatie 7
Badge +9

@Lucaswasbezet Wij leveren zowel via AMP als PostNL.

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

Reputatie 3

Ik heb begrepen dat T-mobile niet meer met ANP werkt en dat het tegenwoordig gewoon met PostNL wordt bezorgd. 

Reputatie 1

Met de aanname dat de levering gaat zoals voorgaande jaren, verwacht ik vanavond de mailtjes van AMP voor de levering.

Reputatie 4

Tot nu toe zit ik met bestelnummer onder de gene die ik hier allemaal zie. Alleen kan ik nog steeds niks zien op de bestelpagina...

Hoe kan je die status vinden?

Is op de t-mobile bestelstatus waar je dan een emailadres of ordernummer kan invoeren gevolgd door je postcode en huisnummer en dan zou je de status kunnen vinden. Echter is dit bij mij niet het geval.

Thnx bij mij staat er wachten op voorraad 

Dan kan ik er denk vanuit gaan dat mijn bestelling niet is doorgekomen 😪

Mmm even contact opnemen! Geen bevestiging gehad?

Ja juist wel, ik heb ook een order nummer dat is juist het 2e mailtje. Alleen wanneer ik naar bestelstatus kijk dan krijg ik de melding: Geen bestellingen gevonden. Maar wanneer ik weer inlog in T-mobile staat er dat ik kan verlengen en als ik daarop klik staat er dat ik niet kan verlengen (wat logisch zou moeten zijn).


Gekozen voor afhalen? Want dan werkt die pagina niet, beetje onhandig maar geen reden tot stress dan.

Toevallig heb ik daar wel voor gekozen ja!

Reputatie 1

Iemand toevallig al een mail van AMP groep ontvangen voor een bezorg afspraak?

Nope

Reputatie 6

Tot nu toe zit ik met bestelnummer onder de gene die ik hier allemaal zie. Alleen kan ik nog steeds niks zien op de bestelpagina...

Hoe kan je die status vinden?

Is op de t-mobile bestelstatus waar je dan een emailadres of ordernummer kan invoeren gevolgd door je postcode en huisnummer en dan zou je de status kunnen vinden. Echter is dit bij mij niet het geval.

Thnx bij mij staat er wachten op voorraad 

Dan kan ik er denk vanuit gaan dat mijn bestelling niet is doorgekomen 😪

Mmm even contact opnemen! Geen bevestiging gehad?

Ja juist wel, ik heb ook een order nummer dat is juist het 2e mailtje. Alleen wanneer ik naar bestelstatus kijk dan krijg ik de melding: Geen bestellingen gevonden. Maar wanneer ik weer inlog in T-mobile staat er dat ik kan verlengen en als ik daarop klik staat er dat ik niet kan verlengen (wat logisch zou moeten zijn).


Gekozen voor afhalen? Want dan werkt die pagina niet, beetje onhandig maar geen reden tot stress dan.