[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 4

Levertijden zijn weer aangepast! Best wat updates. Mijn toestel: zilver 256gb van 10/09 naar 14/09! Ben benieuwd, 11/09 bestelling geplaatst dus hopelijk kan ik hem deze week ophalen. Vorige bestelling veranderde de levertijd ook op dinsdag en toen kreeg ik donderdagochtend afhaalbericht.

Heb je geluk mijn toestel blijft maar steken op 10-09

Reputatie 6

Levertijden zijn weer aangepast! Best wat updates. Mijn toestel: zilver 256gb van 10/09 naar 14/09! Ben benieuwd, 11/09 bestelling geplaatst dus hopelijk kan ik hem deze week ophalen. Vorige bestelling veranderde de levertijd ook op dinsdag en toen kreeg ik donderdagochtend afhaalbericht.

Heb je geluk mijn toestel blijft maar steken op 10-09

Inderdaad, die van mij stond al wel 1.5 week lang op 10/09. Dus dat die nu naar 14/09 is gegaan is best een flinke stap in die 1.5 week tijd. Heeft even geduurd, hopelijk morgen of donderdag sms’je van de winkel! 😃

Reputatie 4

Levertijden zijn weer aangepast! Best wat updates. Mijn toestel: zilver 256gb van 10/09 naar 14/09! Ben benieuwd, 11/09 bestelling geplaatst dus hopelijk kan ik hem deze week ophalen. Vorige bestelling veranderde de levertijd ook op dinsdag en toen kreeg ik donderdagochtend afhaalbericht.

Heb je geluk mijn toestel blijft maar steken op 10-09

Inderdaad, die van mij stond al wel 1.5 week lang op 10/09. Dus dat die nu naar 14/09 is gegaan is best een flinke stap in die 1.5 week tijd. Heeft even geduurd, hopelijk morgen of donderdag sms’je van de winkel! 😃

Ff duimen dan maar 

Ik ben hier volgende week denk ik helemaal alleen tegen mezelf aan het praten en wachten 😂

Reputatie 6

Ff duimen dan maar 

Ik ben hier volgende week denk ik helemaal alleen tegen mezelf aan het praten en wachten 😂

Maar dat is ook gezellig! 😇

Reputatie 1

Levertijden zijn weer aangepast! Best wat updates. Mijn toestel: zilver 256gb van 10/09 naar 14/09! Ben benieuwd, 11/09 bestelling geplaatst dus hopelijk kan ik hem deze week ophalen. Vorige bestelling veranderde de levertijd ook op dinsdag en toen kreeg ik donderdagochtend afhaalbericht.

Heb je geluk mijn toestel blijft maar steken op 10-09

Inderdaad, die van mij stond al wel 1.5 week lang op 10/09. Dus dat die nu naar 14/09 is gegaan is best een flinke stap in die 1.5 week tijd. Heeft even geduurd, hopelijk morgen of donderdag sms’je van de winkel! 😃

Ff duimen dan maar 

Ik ben hier volgende week denk ik helemaal alleen tegen mezelf aan het praten en wachten 😂

Mijn 256 Zwart blijft ook op 10/09 hangen (11/09 bestelling geplaatst, 7542) dus ik verwacht er ook nog een tijdje te zijn 😄

Ik heb net mijn order geannuleerd order nr 75318xxx

en heb hem

bij belsimpel besteld krijg net de bevestiging binnen morgen wordt hij geleverd 

 

iohone 14 pro Max paars 1tb 

 

hoop dat iedereen snel bericht krijgt 

Reputatie 1

Ik heb op 12.09 om 16:31 mijn abonnement verlengd met een iPhone 14 Pro Max Zilver met 256GB geheugen (ordernummer 7545xxxx). Gekozen voor verzenden (met PostNL). 

 

Normaal zou deze dus - na de update van de tabel deze ochtend - verwerkt moeten zijn. Echter nog niets gehoord. Ook de bestelstatus zegt nog steeds “wachten op voorraad”. Hopelijk komt hier snel verandering in! 

Reputatie 6

Ik heb op 12.09 om 16:31 mijn abonnement verlengd met een iPhone 14 Pro Max Zilver met 256GB geheugen (ordernummer 7545xxxx). Gekozen voor verzenden (met PostNL). 

 

Normaal zou deze dus - na de update van de tabel deze ochtend - verwerkt moeten zijn. Echter nog niets gehoord. Ook de bestelstatus zegt nog steeds “wachten op voorraad”. Hopelijk komt hier snel verandering in! 

@sebasdebaenst  Dat heeft inderdaad even tijd nodig, ga er vanuit dat je vandaag (later vanmiddag of zelfs vanavond) iets hoort van je thuislevering!

Reputatie 1

Ik heb op 12.09 om 16:31 mijn abonnement verlengd met een iPhone 14 Pro Max Zilver met 256GB geheugen (ordernummer 7545xxxx). Gekozen voor verzenden (met PostNL). 

 

Normaal zou deze dus - na de update van de tabel deze ochtend - verwerkt moeten zijn. Echter nog niets gehoord. Ook de bestelstatus zegt nog steeds “wachten op voorraad”. Hopelijk komt hier snel verandering in! 

@sebasdebaenst  Dat heeft inderdaad even tijd nodig, ga er vanuit dat je vandaag (later vanmiddag of zelfs vanavond) iets hoort van je thuislevering!

Ik laat het jullie weten wanneer ik iets heb gehoord! Geeft anderen ook weer een indicatie. Volg het topic zelf ook al dagelijks sinds ik heb besteld :-) 

Reputatie 4

Ff duimen dan maar 

Ik ben hier volgende week denk ik helemaal alleen tegen mezelf aan het praten en wachten 😂

Maar dat is ook gezellig! 😇

Hahaha soms wel 🎈

Reputatie 4

Levertijden zijn weer aangepast! Best wat updates. Mijn toestel: zilver 256gb van 10/09 naar 14/09! Ben benieuwd, 11/09 bestelling geplaatst dus hopelijk kan ik hem deze week ophalen. Vorige bestelling veranderde de levertijd ook op dinsdag en toen kreeg ik donderdagochtend afhaalbericht.

Heb je geluk mijn toestel blijft maar steken op 10-09

Inderdaad, die van mij stond al wel 1.5 week lang op 10/09. Dus dat die nu naar 14/09 is gegaan is best een flinke stap in die 1.5 week tijd. Heeft even geduurd, hopelijk morgen of donderdag sms’je van de winkel! 😃

Ff duimen dan maar 

Ik ben hier volgende week denk ik helemaal alleen tegen mezelf aan het praten en wachten 😂

Mijn 256 Zwart blijft ook op 10/09 hangen (11/09 bestelling geplaatst, 7542) dus ik verwacht er ook nog een tijdje te zijn 😄

Echt raar 128gb en 512gb zit meer beweging in maar gezellig ben ik tenminste niet de enige 

Reputatie 4

Ik heb op 12.09 om 16:31 mijn abonnement verlengd met een iPhone 14 Pro Max Zilver met 256GB geheugen (ordernummer 7545xxxx). Gekozen voor verzenden (met PostNL). 

 

Normaal zou deze dus - na de update van de tabel deze ochtend - verwerkt moeten zijn. Echter nog niets gehoord. Ook de bestelstatus zegt nog steeds “wachten op voorraad”. Hopelijk komt hier snel verandering in! 

Meestal binnen een paar dagen nooit dezelfde dag 

Reputatie 1

Levertijden zijn weer aangepast! Best wat updates. Mijn toestel: zilver 256gb van 10/09 naar 14/09! Ben benieuwd, 11/09 bestelling geplaatst dus hopelijk kan ik hem deze week ophalen. Vorige bestelling veranderde de levertijd ook op dinsdag en toen kreeg ik donderdagochtend afhaalbericht.

Heb je geluk mijn toestel blijft maar steken op 10-09

Inderdaad, die van mij stond al wel 1.5 week lang op 10/09. Dus dat die nu naar 14/09 is gegaan is best een flinke stap in die 1.5 week tijd. Heeft even geduurd, hopelijk morgen of donderdag sms’je van de winkel! 😃

Ff duimen dan maar 

Ik ben hier volgende week denk ik helemaal alleen tegen mezelf aan het praten en wachten 😂

Mijn 256 Zwart blijft ook op 10/09 hangen (11/09 bestelling geplaatst, 7542) dus ik verwacht er ook nog een tijdje te zijn 😄

Echt raar 128gb en 512gb zit meer beweging in maar gezellig ben ik tenminste niet de enige 

Ik stond op het punt om m’n bestelling te annuleren en te gaan voor de 512gb variant, maar blijkt toch niet nodig te zijn 

Reputatie 1

Levertijden zijn weer aangepast! Best wat updates. Mijn toestel: zilver 256gb van 10/09 naar 14/09! Ben benieuwd, 11/09 bestelling geplaatst dus hopelijk kan ik hem deze week ophalen. Vorige bestelling veranderde de levertijd ook op dinsdag en toen kreeg ik donderdagochtend afhaalbericht.

Heb je geluk mijn toestel blijft maar steken op 10-09

Inderdaad, die van mij stond al wel 1.5 week lang op 10/09. Dus dat die nu naar 14/09 is gegaan is best een flinke stap in die 1.5 week tijd. Heeft even geduurd, hopelijk morgen of donderdag sms’je van de winkel! 😃

Ff duimen dan maar 

Ik ben hier volgende week denk ik helemaal alleen tegen mezelf aan het praten en wachten 😂

Mijn 256 Zwart blijft ook op 10/09 hangen (11/09 bestelling geplaatst, 7542) dus ik verwacht er ook nog een tijdje te zijn 😄

Echt raar 128gb en 512gb zit meer beweging in maar gezellig ben ik tenminste niet de enige 

Ik denk dat 256gb het meest populaire is. 128gb heeft geen optie tot 4k pro res video en 512gb vond ik zelf wel aan de dure kant 😅

Reputatie 4

Levertijden zijn weer aangepast! Best wat updates. Mijn toestel: zilver 256gb van 10/09 naar 14/09! Ben benieuwd, 11/09 bestelling geplaatst dus hopelijk kan ik hem deze week ophalen. Vorige bestelling veranderde de levertijd ook op dinsdag en toen kreeg ik donderdagochtend afhaalbericht.

Heb je geluk mijn toestel blijft maar steken op 10-09

Inderdaad, die van mij stond al wel 1.5 week lang op 10/09. Dus dat die nu naar 14/09 is gegaan is best een flinke stap in die 1.5 week tijd. Heeft even geduurd, hopelijk morgen of donderdag sms’je van de winkel! 😃

Ff duimen dan maar 

Ik ben hier volgende week denk ik helemaal alleen tegen mezelf aan het praten en wachten 😂

Mijn 256 Zwart blijft ook op 10/09 hangen (11/09 bestelling geplaatst, 7542) dus ik verwacht er ook nog een tijdje te zijn 😄

Echt raar 128gb en 512gb zit meer beweging in maar gezellig ben ik tenminste niet de enige 

Ik stond op het punt om m’n bestelling te annuleren en te gaan voor de 512gb variant, maar blijkt toch niet nodig te zijn 

Ik had hetzelfde maar was bang om mijn plek kwijt te raken 

Reputatie 4

Ik denk dat 256gb het meest populaire is. 128gb heeft geen optie tot 4k pro res video en 512gb vond ik zelf wel aan de dure kant 😅

Ik vind hem ook wat duur daarom ben ik voor 256gb gegaan maar heb er nu wel spijt van. 

Bit the bullet en mijn Pro Max Space Black 256GB geannuleerd en de Pro Max Silver 512GB besteld. Morgen wordt hij bezorgd! :D

Reputatie 4

Ik dacht ik ga eens informeren bij de klantenservice hoe het gaat als ik ook overstap naar 512gb En wat blijkt? Mijn abonnement was niet goed aangevraagd 😢 hij was blij dat ik belde want het stond niet goed 😳 dussss ik word zo teruggebeld en dan gaan we zien wat het wordt 😭

 

PS.  Oooooohhhhhmyyyyyyy aaaahhhhhh!!!!!

lang verhaal kort

mijn aanvraag is de prullenbak in, ze moeten eerst wat afhandelen ( nummerbehoud vanaf Tele2, was geen normale nummerbehoud dus moeilijk) duurt max 3 dgn.

Daarna word ik teruggebeld en kan ik een nieuwe bestelling doen😳😳😳 Dussss ik krijg mijn tel echt wanneer de 16 uit is 😞

 

 

Reputatie 2

Ik dacht ik ga eens informeren bij de klantenservice hoe het gaat als ik ook overstap naar 512gb En wat blijkt? Mijn abonnement was niet goed aangevraagd 😢 hij was blij dat ik belde want het stond niet goed 😳 dussss ik word zo teruggebeld en dan gaan we zien wat het wordt 😭

Oh wat zuur! 

Reputatie 1

Ik dacht ik ga eens informeren bij de klantenservice hoe het gaat als ik ook overstap naar 512gb En wat blijkt? Mijn abonnement was niet goed aangevraagd 😢 hij was blij dat ik belde want het stond niet goed 😳 dussss ik word zo teruggebeld en dan gaan we zien wat het wordt 😭

😱 Dat meet je niet!? Ik hoop dat ze je snel terugbellen met een oplossing!

Reputatie 4

Ik dacht ik ga eens informeren bij de klantenservice hoe het gaat als ik ook overstap naar 512gb En wat blijkt? Mijn abonnement was niet goed aangevraagd 😢 hij was blij dat ik belde want het stond niet goed 😳 dussss ik word zo teruggebeld en dan gaan we zien wat het wordt 😭

Oh wat zuur! 

Zo zo zo zuur er was wel een pluspunt want als het was doorgegaan was ik erger af

Reputatie 4

Ik dacht ik ga eens informeren bij de klantenservice hoe het gaat als ik ook overstap naar 512gb En wat blijkt? Mijn abonnement was niet goed aangevraagd 😢 hij was blij dat ik belde want het stond niet goed 😳 dussss ik word zo teruggebeld en dan gaan we zien wat het wordt 😭

😱 Dat meet je niet!? Ik hoop dat ze je snel terugbellen met een oplossing!

PS.  Oooooohhhhhmyyyyyyy aaaahhhhhh!!!!!

lang verhaal kort

mijn aanvraag is de prullenbak in, ze moeten eerst wat afhandelen ( nummerbehoud vanaf Tele2, was geen normale nummerbehoud dus moeilijk) duurt max 3 dgn.

Daarna word ik teruggebeld en kan ik een nieuwe bestelling doen😳😳😳 Dussss ik krijg mijn tel echt wanneer de 16 uit is 😞

Reputatie 1

Ik dacht ik ga eens informeren bij de klantenservice hoe het gaat als ik ook overstap naar 512gb En wat blijkt? Mijn abonnement was niet goed aangevraagd 😢 hij was blij dat ik belde want het stond niet goed 😳 dussss ik word zo teruggebeld en dan gaan we zien wat het wordt 😭

😱 Dat meet je niet!? Ik hoop dat ze je snel terugbellen met een oplossing!

PS.  Oooooohhhhhmyyyyyyy aaaahhhhhh!!!!!

lang verhaal kort

mijn aanvraag is de prullenbak in, ze moeten eerst wat afhandelen ( nummerbehoud vanaf Tele2, was geen normale nummerbehoud dus moeilijk) duurt max 3 dgn.

Daarna word ik teruggebeld en kan ik een nieuwe bestelling doen😳😳😳 Dussss ik krijg mijn tel echt wanneer de 16 uit is 😞

Oh noo wat een drama zeg! Kan je niet de bestelling annuleren en bij Belsimpel plaatsen? Paars 256gb is daar nu op voorraad 😄

Reputatie 6

PS.  Oooooohhhhhmyyyyyyy aaaahhhhhh!!!!!

lang verhaal kort

mijn aanvraag is de prullenbak in, ze moeten eerst wat afhandelen ( nummerbehoud vanaf Tele2, was geen normale nummerbehoud dus moeilijk) duurt max 3 dgn.

Daarna word ik teruggebeld en kan ik een nieuwe bestelling doen😳😳😳 Dussss ik krijg mijn tel echt wanneer de 16 uit is 😞

Dat is idd wel erg zuur zeg!! En hoezo geen normale nummerbehoud? Elke nummerbehoud is gewoon dezelfde actie toch 🤪

Reputatie 4

Ik dacht ik ga eens informeren bij de klantenservice hoe het gaat als ik ook overstap naar 512gb En wat blijkt? Mijn abonnement was niet goed aangevraagd 😢 hij was blij dat ik belde want het stond niet goed 😳 dussss ik word zo teruggebeld en dan gaan we zien wat het wordt 😭

😱 Dat meet je niet!? Ik hoop dat ze je snel terugbellen met een oplossing!

PS.  Oooooohhhhhmyyyyyyy aaaahhhhhh!!!!!

lang verhaal kort

mijn aanvraag is de prullenbak in, ze moeten eerst wat afhandelen ( nummerbehoud vanaf Tele2, was geen normale nummerbehoud dus moeilijk) duurt max 3 dgn.

Daarna word ik teruggebeld en kan ik een nieuwe bestelling doen😳😳😳 Dussss ik krijg mijn tel echt wanneer de 16 uit is 😞

Oh noo wat een drama zeg! Kan je niet de bestelling annuleren en bij Belsimpel plaatsen? Paars 256gb is daar nu op voorraad 😄

Nee het moest via Tmobile omdat het ingewikkeld was daarom zat ik hier nu voor het eerst 😳