Arnhem, 14-2-2024
Onderwerp: ingebrekestelling
Geachte heer, mevrouw,
Op 27-01-2024 is mijn bestelling geannuleerd en zou het geld wettelijk binnen 14 terug zijn. Deze wet is bij u bekend en bij de ACM Consuwijzer. Helaas bent u deze afspraak niet nagekomen. Ik stel u daarom met deze brief in gebreke.
Laatste kans om de afspraak na te komen
Ik sommeer u om alsnog binnen 5 werkdagen na de datum van deze brief de afspraak na te komen. Als ik binnen 5 werkdagen niets van u verneem, dan overweeg ik vervolgstappen. Ik ga er voorzichtig vanuit dat het niet zover hoeft te komen. Mocht dit wel zo zijn, dan zal ik juridische stappen gaan ondernemen. Ook stel ik u vast aansprakelijk voor alle financiële schade die ik hierdoor lijdt.
Doordat u de gemaakte afspraken niet na bent gekomen, heb ik schade geleden. De schade bestaat uit 473,41 euro. Met momenteel nog 20 euro op de bank en nog te betalen facturen, stel u aansprakelijk voor deze schade en vraag om een schadevergoeding.
Om er zeker van te zijn dat u deze brief ontvangt, stuur ik hem via deze weg. Ik zie uw reactie graag tegemoet. (Algemeen Email adres was handig geweest voor iedere klant)
Met vriendelijke groet,
Nico Maurice Emile Gebhard.
Klantnummer: 1.19405202
Casenummer: 69036737