Beantwoord

iPhone 15 Pro Max besteld geen bevestiging ontvangen

  • 5 October 2023
  • 8 reacties
  • 148 Bekeken

Ik heb een iphone 15 pro max besteld geen bevestiging ontvangen via odido app herkent de chatbot wel de bestelling maar ik zie ook geen ordernummer wat moet ik doen

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 October 2023, 10:03

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hatseflatser 

Volgens een andere topic komt dit door de vele bestellingen maar als de chatbox je order herkend dan moet het vast goedkomen. Was het toestel op voorraad en heb je gekozen voor afhalen of bezorgen?

Misschien kan een moderator zo ook even meekijken.

Je kan op de bestelstatus pagina je order controleren dmv je email.

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

Levertijd kan nog wel ff duren als het goed is er staat er ging iets mis bij zoeken van mijn bestelling

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Hatseflatser, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat je de iPhone 15 Pro Max hebt besteld! Als je bestelling herkend is, dan moet het helemaal goed komen. Ik snap wel dat je graag de bevestiging wil ontvangen. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik direct aan de slag om je orderbevestiging te sturen! 💪🏻

Dat is het juist bij order zoeken krijg ik foutmelding kan niks vinden over me bestelling

Hallo! Ik heb ook bestelling geplaatst op 22-09, maar nog steeds geen bevestiging gekregen.

kunnen jullie me helpen ermee?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SofiaK, tof dat je ook voor de iPhone 15 bent gegaan! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct of ik de bevestigingsmail nog naar je toe kan sturen! 

Hi @SofiaK, tof dat je ook voor de iPhone 15 bent gegaan! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct of ik de bevestigingsmail nog naar je toe kan sturen! 

Hi Marciano,

Ik heb al mijn gegevens 5 dagen geleden in een privébericht geschreven. Maar ik heb geen antwoord ontvangen. Kan ik een reactie van jij verwachten?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Sofia, ik heb zojuist gereageerd op je privébericht!

Reageer