Klacht verlenging

  • 14 December 2023
  • 8 reacties
  • 134 Bekeken

Beste,

Ik wil graag mijn ervaring delen over mijn recente pogingen om mijn contract te verlengen en de iPhone 14 Paars te verkrijgen bij jullie bedrijf. Afgelopen zondag heb ik mijn contract verlengd om de iPhone 14 Paars te ontvangen. Volgens de informatie die ik heb, is dit toestel nog steeds leverbaar. Echter, na het plaatsen van de bestelling heb ik geen bevestigingsmail ontvangen.

De volgende dag heb ik met jullie gebeld om de status van mijn bestelling te controleren. Helaas kon niemand mij helpen; ik kreeg te horen dat mijn contract niet kon worden verwerkt en dat het toestel momenteel niet leverbaar is. Ik werd beloofd dat er teruggebeld zou worden, maar dit is niet gebeurd.

Opnieuw heb ik de volgende dag gebeld, 's ochtends deze keer, en kreeg ik hetzelfde verhaal te horen: mijn contract kan niet worden verwerkt en er werd me beloofd dat ik om 14 uur teruggebeld zou worden. Opnieuw heb ik echter geen telefoontje ontvangen.

's Avonds heb ik nogmaals gebeld en na 35 minuten in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik opnieuw te horen dat mijn contract niet kan worden verwerkt vanwege de onbeschikbaarheid van het toestel. Er werd me verteld dat er niets aan gedaan kan worden en dat ik gewoon moet wachten.

Echter, toen ik aangaf dat ik mijn contract wilde opzeggen vanwege deze situatie, werd mij verteld dat ik het toestel, dat ik overigens nog niet heb ontvangen, wel volledig moet betalen?!

Ik ben nu al 5 dagen zonder telefoon en het lijkt erop dat niemand bij jullie bedrijf in staat is om dit probleem op te lossen. Ik voel me in een lastige situatie, omdat ik geen service heb ontvangen voor iets wat ik al heb besteld en waarvoor ik nu in de problemen kom.

Ik hoop dat jullie deze kwestie serieus nemen en zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden, want momenteel voel ik me zeer gefrustreerd en in de steek gelaten als klant.

Marciano van Odido 5 maanden geleden

Hi Pam, allereerst van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de iPhone 14 Paars hebt gekozen! Het lijkt erop dat jouw bestelling vast is gelopen in het systeem, niet fijn! Daarbij komt dat er momenteel een probleem bekend is met het annuleren van een bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. Mijn collega's die je als eerste hebt gesproken hadden dit vanaf 13 december moeten zien en je had uiteraard ook teruggebeld moeten worden. Wat hier mis is gegaan durf ik niet te zeggen (ik heb geen inzicht in de agenda van mijn collega's op de klantenservice). Geen zorgen, je betaald uiteraard helemaal niks voor een toestel dat je niet hebt! 

Daarnaast is er een case aangemaakt voor onze technische afdeling volgens procedure. Zij gaan het probleem in jouw bestelling opzoeken en oplossen. Houd er wel rekening mee dat deze afdeling momenteel een verwerkingstijd heeft van 20 werkdagen. Ik gok dat ze dit uiterlijk 12 januari hebben opgelost, maar het kan altijd eerder! Ik snap dat dit niet ideaal is, en ik houd je in de tussentijd graag op de hoogte mits er updates zijn. Ik laat het casenummer hier achter, zodat we deze allebei gemakkelijk terug kunnen vinden: 67835992. 

Heb je nog een oud toestel dat je kunt gebruiken of van iemand kunt lenen? Tot je verlenging maak je gewoon gebruik van je huidige abonnement, zodat je wel bereikbaar bent.

Ik hoop dat mijn collega's snel aan jouw case toekomen en dat je binnenkort die mooie paarse iPhone 14 in handen hebt. Mocht je tussendoor vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! Voor nu wens ik je nog een hele fijne zondag.

Groetjes,

Marciano

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Pam, allereerst van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de iPhone 14 Paars hebt gekozen! Het lijkt erop dat jouw bestelling vast is gelopen in het systeem, niet fijn! Daarbij komt dat er momenteel een probleem bekend is met het annuleren van een bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. Mijn collega's die je als eerste hebt gesproken hadden dit vanaf 13 december moeten zien en je had uiteraard ook teruggebeld moeten worden. Wat hier mis is gegaan durf ik niet te zeggen (ik heb geen inzicht in de agenda van mijn collega's op de klantenservice). Geen zorgen, je betaald uiteraard helemaal niks voor een toestel dat je niet hebt! 

Daarnaast is er een case aangemaakt voor onze technische afdeling volgens procedure. Zij gaan het probleem in jouw bestelling opzoeken en oplossen. Houd er wel rekening mee dat deze afdeling momenteel een verwerkingstijd heeft van 20 werkdagen. Ik gok dat ze dit uiterlijk 12 januari hebben opgelost, maar het kan altijd eerder! Ik snap dat dit niet ideaal is, en ik houd je in de tussentijd graag op de hoogte mits er updates zijn. Ik laat het casenummer hier achter, zodat we deze allebei gemakkelijk terug kunnen vinden: 67835992. 

Heb je nog een oud toestel dat je kunt gebruiken of van iemand kunt lenen? Tot je verlenging maak je gewoon gebruik van je huidige abonnement, zodat je wel bereikbaar bent.

Ik hoop dat mijn collega's snel aan jouw case toekomen en dat je binnenkort die mooie paarse iPhone 14 in handen hebt. Mocht je tussendoor vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! Voor nu wens ik je nog een hele fijne zondag.

Groetjes,

Marciano

Beste Marciano,

Na mijn vraag over het opzeggen van mijn abonnement, gaf uw collega aan dat ik het toestel moet betalen. Is dit correct?
 

Ik sluit elders wel een abonnement af. Ben niet bereid om 20 dagen te wachten op een IT-fout

Met vriendelijke groet,
Pam

Reputatie 6
Badge +6

Beste Marciano,

Na mijn vraag over het opzeggen van mijn abonnement, gaf uw collega aan dat ik het toestel moet betalen. Is dit correct?
 

Ik sluit elders wel een abonnement af. Ben niet bereid om 20 dagen te wachten op een IT-fout

Met vriendelijke groet,
Pam

Hallo @Boterpammetje, dat is helemaal correct. Als je wilt dat wij het abonnement voor je opzeggen (en je zit nog in contract), kunnen we twee dingen doen; 

  • je betaalt het toestelkrediet af, zodat wij de kosten voor je bundels (kosteloos) kunnen opzeggen (mits dat is afgesproken). 
  • We kunnen het toestelkrediet en de kosten voor je abonnement op je eindfactuur laten factureren middels een afkoop. Als je nog in contract zit, betaal je 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je op dat moment nog open hebt staan. 

Als je elders een abonnement wilt afsluiten, respecteren we je keus. Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen of als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Groetjes, 

Pharwin

@Pharwin van Odido  Mijn order is al 1.5 week geannuleerd en loopt vast. Dit is neem ik aan niet mijn probleem. 
Ik heb geen toestel ontvangen. Hoezo zou ik dit dan moeten betalen? 

Ik heb ondertussen een nieuw contract afgeloten, met nummerbehoud. Zodra de order er uit is (en de storing is verholpen) kan het nummer meegenomen worden toch?

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb ondertussen een nieuw contract afgeloten, met nummerbehoud. Zodra de order er uit is (en de storing is verholpen) kan het nummer meegenomen worden toch?

Hallo @Boterpammetje, ik zie inderdaad dat je een nieuw abonnement met Nummerbehoud hebt afgesloten en dat alles goed gaat! Bij je andere order zag ik dat je geen Nummerbehoud had aangevraagd, dus bij je huidige order komt het helemaal goed! Op dit moment is het issue van je andere order die is blijven hangen in onderzoek. Zodra het is opgelost, zullen mijn collega's van het IT-team je op de hoogte te stellen! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Groetjes, 

Pharwin 

Thanks voor je reactie! 
welke andere order? Ik heb er maar 1 geplaatst 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Pam, Pharwin bedoelt de eerder vastgelopen bestelling. Maak je daar maar geen zorgen over. Mijn collega's werken er nog aan om die bestelling te annuleren. En om direct terug te komen op je vorige vraag; je betaald uiteraard niet voor een geannuleerd toestel. Alleen voor degene die je gebruikt bij je actieve abonnement. Ik heb de bestelling direct nog eens bekeken en ik zie dat je toestel sinds gisteravond voor je klaarligt in de shop. Heb je hem inmiddels al opgehaald of ga je dit vandaag doen?

Ik wens je er in ieder geval heel veel plezier mee. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar. Anders wens ik je alvast een heel fijn weekend en hele fijne feestdagen! 😄

Reageer