Beantwoord

Kleur van de Pixel Watch 2 kiezen als cadeau bij de Pixel 8 Pro

  • 6 November 2023
  • 13 reacties
  • 146 Bekeken

Hi Odido,


Ik heb een Pixel 8 Pro bij jullie besteld in het blauw op 4 oktober, direct toen het toestel gereleased werd. Toentertijd werd er nog promotie gemaakt op jullie website met de blauwe variant van het toestel + de blauwe Pixel Watch 2, dus ik ging er vanuit dat dit cadeau dus in het blauw geleverd ging worden.

Nu ik de claim heb ingediend, kom ik erachter dat in Nederland alleen de zwarte gegeven wordt als cadeau. In buurlanden is er wel vrije keuze in de kleur. Inmiddels is de promotie aangepast op jullie website zie ik en staat het inderdaad geadverteerd met de zwarte versie van de Pixel Watch 2...

Ik heb juist de blauwe gekozen omdat naar mij toe geadverteerd is dat het bijbehorende cadeau in dezelfde kleur kwam. Als ik toen al wist dat het niet klopte had ik voor de zwarte gegaan zodat het matched, dus mijn vraag is of je ze misschien wilt vragen om een uitzondering te maken en gewoon de blauwe op te sturen. Ik ben bereid iets bij te betalen ofzo, als het daarop aankomt.

Claim Google: 486-830-539
Factuur Odido: 3000678176

Alvast bedankt!
 

Groetjes

icon

Beste antwoord door ziggo1888 10 November 2023, 19:54

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ziggo1888 

Ik hoop dat je blij bent met je nieuwe Pixel 8 Pro. Deze actie komt van Google zelf en dus hebben wij geen inbreng in de voorraad en promoties die zij aanbieden. Ik gok ook dat de blauwe variant op is, maar je zou eventueel contact kunnen opnemen met Google via deze pagina en het kunnen navragen en of zij nog iets voor je kunnen betekenen. 

Ik hoopd dat je zo verder komt!

Hi @ziggo1888 

Ik hoop dat je blij bent met je nieuwe Pixel 8 Pro. Deze actie komt van Google zelf en dus hebben wij geen inbreng in de voorraad en promoties die zij aanbieden. Ik gok ook dat de blauwe variant op is, maar je zou eventueel contact kunnen opnemen met Google via deze pagina en het kunnen navragen en of zij nog iets voor je kunnen betekenen. 

Ik hoopd dat je zo verder komt!

Hi, sorry maar @Marciano van Odido zei dat hij mij zou helpen hiermee en dat ik een topic moest aanmaken. Dus bij deze heb ik dat gedaan. Hij heeft ingangen bij Google en is zodoende de aangewezen persoon hiervoor. Graag verneem ik meer van hem! En de blauwe variant is zeker niet op ik geef duidelijk aan dat het hier om een communicatiefout ging in de promotie en daarmee is het dus ook gelijk een adverteerfout. Ik hoop dat we iets gedaan kan worden.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Ziggo, thanks voor het starten van een nieuw topic, zoals ik vroeg! Hajar heeft dezelfde contactpersoon als ik, en ik had ook met haar overlegd. Ik dacht zelf namelijk ook even dat de Watch met blauwe band niet meer op voorraad was, maar ik hoor nu dat we vanuit Google alleen de zwarte beschikbaar hebben gekregen (dit staat ook in de voorwaarden). Dus ik probeer er met mijn collega achter te komen waar je de blauwe band hebt gezien. Was dit in de webshop, in een advertentie of ergens anders? En was dit een zakelijke- of particuliere bestelling? Laat je het me weten? Dan ga ik er direct weer voor je achteraan!

Hi Marciano,

Dank je wel voor je reactie.

Het gaat om een particuliere bestelling. Waar ik het heb gezien was op jullie website, op de homepage en ook de toestel specifieke pagina. Daar werd absoluut eerst met de blauwe band gepromoot. Op 4 oktober toen ik iets na 16:00 gelijk het toestel heb ge-preordered was het nog zo, op het moment van bestellen dus. Niet veel later is dit volgens mij aangepast omdat duidelijk werd dat het anders in elkaar stak dan dat gedacht werd.

Zodra ik de Watch krijg, zou ik er niet mee naar een Odido shop kunnen gaan waar ze terplekke de band wisselen als uitzondering? Want jullie hebben vast genoeg van die dingen in huis en ik laat het gewoon in het plastic dus dan kan je die met een zwarte band weer verkopen of iets.

 

@Marciano van Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Ziggo, een wat latere reactie, ik was druk bezig dit te onderzoeken. Ik heb meerdere collega's gesproken die deze actie live hebben gezet in de webshop en de advertenties. Zij geven aan dat er vanaf het begin alleen de zwarte versie - zoals het hoort - is gecommuniceerd. Ik kan hier daarom niet heel veel mee doen. In de shop verkopen we de Pixel Watch (2) niet, dus deze kan niet omgeruild worden, ook niet via Google. Maar ik wil je natuurlijk wel blij maken, dus ik heb wellicht een andere oplossing. Ik heb wat zitten zoeken en je kunt via Bol.com de blauwe band bestellen voor € 16. Zodra je dit hebt gedaan, kun je me hier een betaalbewijs sturen en dan verreken ik die kosten met je volgende factuur! 😄

Hoi Ziggo, een wat latere reactie, ik was druk bezig dit te onderzoeken. Ik heb meerdere collega's gesproken die deze actie live hebben gezet in de webshop en de advertenties. Zij geven aan dat er vanaf het begin alleen de zwarte versie - zoals het hoort - is gecommuniceerd. Ik kan hier daarom niet heel veel mee doen. In de shop verkopen we de Pixel Watch (2) niet, dus deze kan niet omgeruild worden, ook niet via Google. Maar ik wil je natuurlijk wel blij maken, dus ik heb wellicht een andere oplossing. Ik heb wat zitten zoeken en je kunt via Bol.com de blauwe band bestellen voor € 16. Zodra je dit hebt gedaan, kun je me hier een betaalbewijs sturen en dan verreken ik die kosten met je volgende factuur! 😄

 

Hi @Marciano van Odido,

Kijk, dat vind ik nou nog eens een toffe oplossing.

Ik heb het gelijk besteld en ik zal je even het betaalbewijs sturen via DM.

Bedankt voor het gaan van the extra mile, dit wordt zeer gewaardeerd!

Is het goed zo @Marciano van Odido? Ik kon geen foto bijvoegen ik dus heb het even anders gedaan maar je hebt de link i.i.g.

Reputatie 6
Badge +6

Is het goed zo @Marciano van Odido? Ik kon geen foto bijvoegen ik dus heb het even anders gedaan maar je hebt de link i.i.g.

Hallo @ziggo1888, mijn collega Marciano is tijdelijk afwezig, dus ik neem het even over van hem! Zou je de link in een privébericht met mij willen delen samen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik het ook voor je in orde maken! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Is het goed zo @Marciano van Odido? Ik kon geen foto bijvoegen ik dus heb het even anders gedaan maar je hebt de link i.i.g.

Hallo @ziggo1888, mijn collega Marciano is tijdelijk afwezig, dus ik neem het even over van hem! Zou je de link in een privébericht met mij willen delen samen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik het ook voor je in orde maken! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Gedaan. Is het goed zo?

Reputatie 6
Badge +6

Is het goed zo @Marciano van Odido? Ik kon geen foto bijvoegen ik dus heb het even anders gedaan maar je hebt de link i.i.g.

Hallo @ziggo1888, mijn collega Marciano is tijdelijk afwezig, dus ik neem het even over van hem! Zou je de link in een privébericht met mij willen delen samen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik het ook voor je in orde maken! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Gedaan. Is het goed zo?

Zeker! Dank voor het sturen van je bericht en ik heb het zojuist voor je in orde gemaakt en je ook hierover een bevestiting per mail verstuurd. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten!

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @ziggo1888, een wat late reactie - ik was onverwachts een paar dagen afwezig , maar ik wilde natuurlijk nog wel op je reageren. Super bedankt voor je fijne reactie, ik ben blij om te lezen dat je dit een goede oplossing vindt. Daar doe ik het voor! Laat je het me nog weten of je nieuwe Pixel Watch staat? Ben natuurlijk wel erg benieuwd.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar! 😊

@Pharwin van Odido Thanks voor het oppakken en het in orde maken van de credit! 

Yes, superfijn geholpen door jullie heren! En de Watch staat zeker goed, bandje is binnengekomen en de Watch zelf ook... Al 11 dagen na het claimen ervan!

Als ik ooit nog vragen heb dan weet ik jullie te vinden. 😉

Reageer