Beantwoord

Kleuren Oceanband Apple Watch Ultra 2

  • 22 September 2023
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

De Apple Watch Ultra 2 is opgenomen in jullie assortiment. cool! Ik zie echter alleen een optie voor het bandje van de  in de kleur blauw. Komt de oranje oceanband ook beschikbaar?
Aanvullende vraag, ik heb nu als extra multisim voor mijn huidige Apple Watch. Dit is volgens ik maandelijks opzegbaar. Kan ik, als ik nu een abonnement neem voor twee jaar de Apple Watch Ultra gewoon bestellen?

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 26 September 2023, 09:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Thepurpleyoda 

Momenteel bieden we de oranje oceanband nog niet aan. Ik kan je ook niet op dit moment vertellen of we die gaan aanbieden, maar je kan wel de website in de gaten houden. Multisim zelf is na 1 maand dagelijks opzegbaar, mits er geen krediet meer open staat voor je smartwatch. Je kunt altijd je krediet versneld aflossen via Mijn Odido of de app. Direct daarna kun je Multisim stopzetten, als je wilt. Dus als je huidige Apple Watch krediet is afbetaald dan kun je een nieuw abonnement nemen met Apple Watch in combinatie met Multisim. Op deze pagina kun je meer lezen over Multisim

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reputatie 2

Hoi ik heb ook een vraag mbt Apple Watch Ultra 2 bandjes. Jullie bieden deze aan met het Trail bandje (zwart, grijs of beige) maar er staat niet bij welke formaat. Apple heeft deze in S/M en M/L. Welke krijg ik als ik bij jullie de Ultra 2 met Trail bandje bestel?

Reputatie 2

Hoi ik heb ook een vraag mbt Apple Watch Ultra 2 bandjes. Jullie bieden deze aan met het Trail bandje (zwart, grijs of beige) maar er staat niet bij welke formaat. Apple heeft deze in S/M en M/L. Welke krijg ik als ik bij jullie de Ultra 2 met Trail bandje bestel?

@Hajar van Odido  :)

Reputatie 7
Badge +9

Hi @R84 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. 

Reageer