Beantwoord

Late levering

  • 5 January 2024
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

3 januari heb ik de samsung s23 besteld. Vandaag zou deze geleverd worden. Via samsung krijg je dan een gratis smartwatch 4 erbij. Deze actie geld tot 14 januari. Net heb ik bericht gekregen dat de telefoon pas 12-16 januari gevelerd gaat worden. Kan ik alvast het IMEI-nummer en de EAN-code krijgen zodat ik de smartwatch kan innen?
Of werkt de actie misschien ook als je het apparaat voor 14 januari hebt aangeschaft?

icon

Beste antwoord door Elisa Sprenkels 5 January 2024, 16:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Elisa Sprenkels, superfijn dat je bij ons de Samsung Galaxy S23 hebt besteld, daar zijn we erg blij mee! Het klopt dat we op dit moment in samenwerking met Samsung de actie met de Watch4 LTE beschikbaar hebben gemaakt. Als het toestel later wordt geleverd, heeft dat geen invloed op deze actie. Het gaat eigenlijk alleen om de aankoopdatum. De voorwaarden zijn: 

  • Deze promotie loopt van 18 december t/m 14 januari (aankoopdatum).
  • Het claimen van de Galaxy Watch4 LTE is mogelijk van t/m 14 maart 2024.

Je hebt dus nog ruim te tijd om de Watch te claimen! Dat kan wel pas zodra het toestel is geleverd, omdat je een aankoopbewijs en IMEI-nummer moet doorgeven. Je kunt hiervoor terecht op de website van Samsung: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=LZPQNU7NK9RDV/ en zij gaan over de levering en verwerking van deze actie! 

Groetjes, 

Pharwin 

Hallo @Elisa Sprenkels, superfijn dat je bij ons de Samsung Galaxy S23 hebt besteld, daar zijn we erg blij mee! Het klopt dat we op dit moment in samenwerking met Samsung de actie met de Watch4 LTE beschikbaar hebben gemaakt. Als het toestel later wordt geleverd, heeft dat geen invloed op deze actie. Het gaat eigenlijk alleen om de aankoopdatum. De voorwaarden zijn: 

  • Deze promotie loopt van 18 december t/m 14 januari (aankoopdatum).
  • Het claimen van de Galaxy Watch4 LTE is mogelijk van t/m 14 maart 2024.

Je hebt dus nog ruim te tijd om de Watch te claimen! Dat kan wel pas zodra het toestel is geleverd, omdat je een aankoopbewijs en IMEI-nummer moet doorgeven. Je kunt hiervoor terecht op de website van Samsung: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=LZPQNU7NK9RDV/ en zij gaan over de levering en verwerking van deze actie! 

Groetjes, 

Pharwin 

 

Bedankt voor het duidelijke antwoord! dat stelt gerust.

Groetjes,

Elisa Sprenkels

 

Reageer