Beantwoord

Levering Samsung S21 grijs

  • 29 November 2021
  • 51 reacties
  • 1543 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

51 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Er is momenteel een technische storing waardoor het langer duurt voordat een afspraak kan worden ingepland. Hebben jullie wel een e-mail ontvangen om een bezorgafspraak te maken? Zo niet, zouden jullie mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. 

@GerbenDol Ik zie dat mijn collega al een case voor jou heeft aangemaakt. Je ontvangt een bericht zodra er meer bekend is. Excuses voor het ongemak!

Goedendag, op 28 november heb ik Samsung S21 256GB Grijs besteld en betaald. Vorige week was mijn verwachte leveringstijd (volgens

) 07 december 2021. Nu is de leveringstijd 07 januari 2022. :( Ik heb deze telefoon voor mijn kindje voor de Kerst gekocht.

Ik heb dan 2 vragen:

  1. Was is de echte verwachte leveringsdatum voor mij?
  2. Kan ik mijn bestelling veranderen naar S21 128GB Grijs? Is it op voorraad?

Alvast bedankt!

Reputatie 1

Vriendelijk bedankt David! :) 

Met die toezegging van de 100 euro cashback ben ik gelukkig, ook al duurt het vast nog even voordat de telefoon daadwerkelijk arriveert. Ik snap dat jullie daar weinig aan kunnen doen.  

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MR_TOM 

Je kan hiervoor het beste contact opnemen met Samsung, want je besteldatum is hierin belangrijk en niet je bezorgdatum. Ik zie dat je besteldatum 24-12-2021 is dus je zou wel gebruik moeten kunnen maken van de actie. Op deze pagina staat precies uitgelegd hoe jij je kan registreren voor deze actie. Zou je deze stappen kunnen volgen en als het niet lukt Samsung contacteren? Ik hoop dat je zo verder komt!

Vandaag een mailtje van AMP ontvangen voor het maken van de bezorgafspraak. Helaas was de vreugde van korte duur, de eerstvolgende mogelijkheid om een datum te prikken was vanaf 5 januari.

@Hajar ben je er nog? 

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Exudk @jaslab 

Hebben jullie je e-mail en spambox al gecontroleerd of je bestelling door AMP of PostNL wordt bezorgd? Het is momenteel erg druk bij de bezorgdiensten waardoor de levertijd langer kan duren. Ik hoor graag om welke bezorgdienst het gaat.

 

Hi @Yura 

Ik zie dat het toestel momenteel nog niet op voorraad is dus je kan de levertijd aanhouden die in het topic staat. Je ontvangt een bericht van PostNL zodra je toestel leverbaar is. Het is momenteel ook erg druk bij de bezorgdienst PostNL dus houd daar rekening mee. Als je jouw bestelling wilt wijzigen naar een andere kleur dan moet de huidige bestelling eerst geannuleerd worden. Je kan in het topic zien wat de levertijden zijn van de andere varianten. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Ik heb ook een grijze S21 besteld op 22-11. Op de site was deze toen direct leverbaar, kreeg ook dezelfde dag een bevestiging van mijn bestelling van T-Mobile. Daarna heb ik echter niets meer gehoord. Ik heb al verschillende keren contact gehad met de klantenservice maar ook die lijken me niet te willen helpen, het enige wat ik te horen krijg is dat ik nog even geduld moet hebben. Als ik mijn bestelling bekijk staat er dat AMP op voorraad wacht.

Ik heb geen zin om nog weken te wachten omdat ik een telefoon uitzocht die direct leverbaar was. Ik zie dat de promotie bij samsung tot 10 januari ingediend kan worden, ik neem aan dat als mijn telefoon pas later geleverd wordt dat hier een uitzondering voor gemaakt wordt?

Annuleren en dan een andere bestellen gaat tegen dezelfde voorwaardes als die van 22 november? Toen koste de telefoon 580 euro en kreeg je 100 euro retour, als ik dezelfde telefoon nu zoek kost deze 200 euro meer en geen 100 euro retour.

@Hajar Geen email binnen gekregen, ook niet in de spam.

Het zal waarschijnlijk worden bezorgd door Postnl, aangezien in stap 2 staat dat deze een track en trace code zullen opsturen. Echter is het verwarrend want verder onderin de mail staat: Mocht je het bezorgadres willen wijzigen, dan kan dat bij het maken van je bezorgafspraak bij onze koerier AMP groep.

 

@Hajar , Wat @Roel Cremers zegt is ook wel een kwalijke zaak en ben het met hem eens, op dezelfde manier ben ik namelijk ook gewoon hard $##@%%$!. 

Ik had een black friday aanbieding: 580,- en 100,- cashback. Hier was iets niet goed gegaan met de kleur selctie, volgens de helpdesk medewerker kon ik deze annuleren en dan exact dezelfde offerte terug krijgen met de goede kleur. Deze heeft hij toen geannuleerd, mij doorverbonden met een andere medewerker die de bestelling opnieuw zou plaatsen, echter kreeg ik toen te horen dat ik dood leuk de “normale” prijs van 170 euro meer zonder cashback moest gaan betalen. De vorige medewerker had mij hier niet over ingelicht. Blijkbaar kon hier ook niets aan gedaan worden en hierover ben ik echt woest.

Ik sluit me aan bij de rest. Op 28-11 besteld met een leverdatum van 8 december. Je wordt helemaal niet op de hoogte gehouden van de levertijden. De link om de bestelstatus te controleren werkt niet. Ik heb mijn toestel al volledig betaald en moet als ik bovenstaande reacties kan geloven, dik 6 weken gaan wachten. Belachelijk. Als ik dit had geweten had ik het toestel via de site van Samsung besteld of een andere aanbieder? Worden wenog gecompenseerd voor het lange wachten? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SWD @Shaim @JVI 

Hier kun je de bestelstatus nog eens controleren.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Ik vress dat het dan toch nog even wachten is totdat het toestel op voorraad is aangezien de mail van AMP binnen maximaal 30 minuten komt als het toestel op voorraad is.

Hier ook het zelfde probleem.

Galaxsy s21 256G gekocht tijdens Black Fryday deal. Met nog 100 Eur. Cash back van Samsung. Levertijd stond toen aangegeven als levering op 5 dec. Tot zo ver prima. Tot op heden niets meer vernomen van T-mobile noch van leverancier. Aangezien dat de cash back actie opgegeven kan worden tot 27 dec en de verwachting is dat uitlevering pas in januari zal zijn. Verwacht ik wel dat dit door T-mobile gecompenseerd wordt. De site om m'n orderstatus te tracken is intussen ook al een week in onderhoud......

Ook ik heb dit probleem.

 

Op het moment van het bestellen van de Samsung Galaxy S21 256GB, was de levertijd 7 december 2021 (tijdens Black Friday). Omdat ik op 7 december nog geen bevestiging had ontvangen, toch maar eens contact opgenomen met de klantenservice. Hier werd mij verteld dat het toestel pas 7 januari weer leverbaar zou zijn. In mijn opzicht verkoopt T-Mobile dus toestellen onder voorwaarden die ze niet na kunnen komen.

 

De klantenservice vertelde mij dat de actie van Samsung is verlengd t/m 10 januari 2022 en dat ik mij verder geen zorgen hoef te maken. Persoonlijk vind ik dit een zwak verhaal; 7 januari 2022 leverbaar hoeft zeker niet te betekenen dat ik het toestel voor 10 januari 2022 in huis heb. Sterker nog, door alle drukte bij de bezorgdiensten kan de levering langer duren (staat ook op de website van T-Mobile). Bovendien is de pagina om de bestelstatus na te gaan al enige tijd in onderhoud. Bijna alsof klanten bewust in het ongewisse worden gehouden. 

 

Al met al voel ik me niet helemaal serieus genomen door T-Mobile. Als er leveringsproblemen zijn vanuit Samsung, verwacht ik op zijn minst communicatie hierover. Dat ik hier zelf achteraan moet vind ik een slechte zaak. Na jarenlang klant te zijn geweest bij T-Mobile, leidt dit er voor mij toch toe dat ik mijn bestelling ga annuleren en een andere provider ga zoeken. 

@nielskleiboer wat een fijn bericht van Samsung! Kom er wel net een dag te laat achter 😅 de cashback actie is niet meer te vinden op de site van Samsung. Wel vreemd dat ze de spelregels veranderen tijdens het spel. Heb nog ergens een pdf met de voorwaarden van samsung zelf opgeslagen, zal die vanavond eens hier delen met jullie.

@T-Mobile, enig idee of een update over wat er gaat gebeuren met iedereen die dacht tot 10jan de tijd te hebben voor de registratie? 

Hier hetzelfde probleem alleen dan met de paarse. Ook schuift de levertijd steeds verder op, dit terwijl er anders werd aangegeven tijdens het bestellen. Bij klantenservice kwam ik niet verder en Hajar heeft geen reactie gegeven op mijn privé bericht. 

Ik ben geneigd mijn bestelling te annuleren en het via elders te doen. 

Als ik de actuele levertijden moet geloven wordt het pas 20 dec. En dan duurt het nog 1 of 3 dagen voor ik hem in huis heb. Voor die tijd stond er 8 en toen ik bestelde 'volgende dag in huis'.

 

Slechte zaak

Helaas heeft Samsung de actie datum vervroegd naar 27 december van de €100 cashback ipv 10 januari. Ik heb maar weer contact opgenomen met Samsung en kreeg dit als reactie:

 

 

 

 

Geen nood! Je mag alvast registreren. Vul bij serienummer VERLATELEVERING in, IMEI nummer: 350000000000000 en je EAN code kun je achterhalen aan de hand van je modelcode, dat kan je terugzien via de link: https://bit.ly/2ZcTXAK. Bij de bijlagen mag je voor nu 2x je orderbevestiging uploaden. Na de beoordeling van de registratie ga je een link per mail ontvangen om de registratie aan te passen. De link naar de promotie: https://bit.ly/3DJYEkO. ^Kevin

26-11-2021 mijn telefoon besteld, grijs 256GB.

Klantenservice verteld mij dat ik zal moeten wachten tot 7 december, nu moet ik zelf achterhalen dat het 7 januari zal worden.

 

Ik had op zn minst een email verwacht, kan mijn telefoon wel vergeten voor Kerst. Erg jammer allemaal.

 

De communicatie kon beter, dan was ik niet zo teleurgesteld. Misschien dat ik een e-mailtje krijg van PostNL of AMP maar verwacht er niks van.

Gisteren dan eindelijk mijn S21 ontvangen. Vandaag een 15 euro cadeaubon van T-Mobile ontvangen voor het lange wachten. Dat is dan na alle ergernissen over de slechte communicatie van T-Mobile wel weer netjes van hun kant.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik begrijp dat jullie je toestel zo snel mogelijk in handen willen krijgen. De levertijd van een toestel is afhankelijk van verschillende factoren zoals bijvoorbeeld de voorraad en de ruimte bij de koerierdiensten om een bezorgafspraak te maken. Vanwege de drukte bij de koerierdiensten kan het ook zo zijn dat de verwachte levertijd niet gehaald kan worden en waardoor het langer duurt voordat je een bericht ontvangt. Wij proberen zoveel mogelijk informatie te delen door de actuele levertijden te delen. In dit topic kun je de meest actuele levertijden vinden. 

Ik hoop dat jullie snel je toestel krijgen! 

Ook ik heb nog niks van AMP gehoord over mijn bestelde S21 van afgelopen maandag.

Heb dus geen bezorgafspraak gekregen.

Heb een privebericht met mijn gegevens gestuurd naar Hajar.

Nog niets op gehoort nog.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Riat107 

Ik heb gereageerd op je bericht. 

Voor mij geldt hetzelfde, ook nog niets gehoord of ontvangen van AMP.

@Hajar heb jou ook een privebericht gestuurd.

Voor mij geldt hetzelfde (roze), ook nog niets gehoord of ontvangen van AMP.