Beantwoord

Levering winkel Eindhoven

  • 8 April 2024
  • 10 reacties
  • 119 Bekeken

Goedemiddag, ik heb voor een winkel levering gekozen om mijn product sneller te mogen ontvangen. Is er een mogelijkheid om in te zien wanneer deze op voorraad is in de winkel? Dit omdat ik mij begin af te vragen of ik deze nog kan ophalen voor ik op vakantie ga.

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 April 2024, 12:57

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Huseyin040 

Bestellingen die je op wilt halen in de winkel kan je niet online volgen. Als het toestel direct uit voorraad leverbaar is dan kan het enkele werkdagen duren.

En wat geeft de bestelpagina aan? Heeft het toestel een levertijd?

Ik kan geen bestelpagina inzien, ik heb alleen een bevestigingsmail ontvangen met een bestelnr. 

Reputatie 7
Badge +15

@Huseyin040 

Welke toestel heb je besteld?

Ik bedoel gewoon via de Odido website dat toestel bestellen en kijken of er direct uit voorraad leverbaar bij staat of levertijd ...

@wa1203 Ah zo, op de bestelpagina staat direct leverbaar. Het betreft de Apple watch ultra 2. Ik ging er van uit dat deze op voorraad was in de winkel zelf. Van daar dat ik hier ook voor koos anders had ik hem bij een andere (web)shop besteld vanwege mijn vakantie. Ik dacht dat ik hem zondag al kon ophalen. (Zaterdag besteld) 

in het verleden kon ik mijn nieuwe toestel altijd direct meenemen bij het afsluiten/verlengen van mijn abonnement, aangezien een apple watch ook een redelijk populair product is ging ik er van uit dat er altijd wel een voorraad aanwezig is in de winkels. 


Nu maar hopen dat deze op tijd binnen is of eventueel annuleren en dan elders kopen. 
 

Bedankt voor je reactie! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Huseyin, ik heb voor de zekerheid nog eens meegekeken naar je bestelling en wat @Waqqas zegt klopt helemaal! Houd je telefoon goed in de gaten, want ik verwacht dat mijn collega's binnen enkele dagen contact met je opnemen via SMS. Dit doen ze zodra jouw Watch voor je klaarligt in de winkel. Wanneer vertrek je? Ik verwacht dat je binnen 3 dagen wel iets hoort. Laat je het ons weten als het zover is? Ik hoop dat 'ie nog op tijd is en ik hoor het graag! 😄

@Marciano van Odido Oke duidelijk, ik vertrek woensdag. Dus het word even afwachten.
Bedankt voor je reactie! 

@Marciano van Odido kunnen sms’jes voor het ophalen van bestellingen ook laat in de middag nog komen? 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag Huseyin, ik heb direct naar de winkel in Eindhoven Demer gebeld om dit voor je na te vragen, maar bestellingen liggen altijd in de ochtend klaar. Soms versturen ze de SMS iets later i.v.m. drukte in de winkel. Ik heb natuurlijk ook meteen gevraagd of jouw Watch heel toevallig wel al binnen was gekomen en dat ze nog geen SMS hadden gestuurd, maar ik kreeg te horen dat dit niet zo was. Ik had je graag beter nieuws gebracht en ik dacht eigenlijk dat 'ie vandaag wel voor je klaarlag, maar toch niet. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je. Anders wens je in ieder geval alvast een hele fijne vakantie! 

Helaas, toch bedankt voor je uitstekende hulp en de moeite! @Marciano van Odido 

 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Huseyin, uiteraard graag gedaan en bedankt voor je mooie bericht! 😊

Reageer