Leveringstatus 'ophalen in de winkel'

  • 13 February 2024
  • 3 reacties
  • 310 Bekeken

Hi,

 

Tijdens het bestellen van mijn telefoon (S24 Ultra) was de leveringsdatum 12 februari. Ik heb gekozen voor ophalen in de winkel dus ik kan niet zien wat de huidige status is. Kunnen jullie mij vertellen wanneer ik mijn telefoon kan verwachten? Het gaat om ordernummer 207704265.

Groetjes,

Rick

Sam van Odido 2 maanden geleden

Hi @RickertvR92, welkom op de Odido Community! De Samsung Galaxy S24 Ultra is een ontzettend gaaf toestel. Ik begrijp heel goed dat je deze graag zo snel mogelijk in huis zou willen hebben. Bij bestellingen die je in onze winkel afhaalt zorgen mijn collega's daar voor de communicatie. Dit houdt in dat zij jou een SMS toe zullen sturen op het moment dat zij het toestel voor je klaar hebben liggen. Ik zie dat de telefoon op het moment van bestellen leverbaar was vanaf 12 februari. Dit betekent dat we rond die datum weer een nieuwe voorraad ontvangen hebben die we vanaf dat moment gaan leveren. In jouw geval leveren we het toestel naar de gekozen winkel. Dit kan enkele werkdagen duren. Nog even geduld dus, maar ik kan je garanderen dat-ie het wachten waard is! 😉

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Hi @RickertvR92, welkom op de Odido Community! De Samsung Galaxy S24 Ultra is een ontzettend gaaf toestel. Ik begrijp heel goed dat je deze graag zo snel mogelijk in huis zou willen hebben. Bij bestellingen die je in onze winkel afhaalt zorgen mijn collega's daar voor de communicatie. Dit houdt in dat zij jou een SMS toe zullen sturen op het moment dat zij het toestel voor je klaar hebben liggen. Ik zie dat de telefoon op het moment van bestellen leverbaar was vanaf 12 februari. Dit betekent dat we rond die datum weer een nieuwe voorraad ontvangen hebben die we vanaf dat moment gaan leveren. In jouw geval leveren we het toestel naar de gekozen winkel. Dit kan enkele werkdagen duren. Nog even geduld dus, maar ik kan je garanderen dat-ie het wachten waard is! 😉

Bedankt Sam! Ik heb hem ondertussen binnen en ik heb ook de aanvraag gedaan voor de cashback actie (bij upgrade van meer opslag). Nu krijg ik het antwoord van Samsung dat ik mijn product niet heb aangekocht binnen de actie periode. Wat voor bewijs kan/moet ik hiervoor aanleveren, aangezien ik hem op 29 januari besteld heb? Ik heb bij mijn huidige aanmelding de bon die ik in de winkel gekregen heb gebruikt.

Groetjes,

Rick

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Rick, fijn dat je je S24 Ultra inmiddels binnen hebt! Hoe bevalt 'ie? Op de kassabon staat alleen de afhaaldatum, vandaar dat ze deze afkeuren. Kan je het nog eens proberen en bewijs meesturen van je bestelling waarop de datum van 29 januari te zien is? Hiermee zou die alsnog goedgekeurd moeten worden. Geef het anders ook direct even aan de klantenservice van Samsung, zodat ze op de hoogte zijn en je direct verder kunnen helpen.

Mocht het hierna alsnog afgekeurd worden, laat het me dan weten. Dan ga ik zelf voor je aan de slag. Geen zorgen, met jouw bestelling heb je sowieso recht op de actie, dus dat komt helemaal goed! 😄

Reageer