Beantwoord

Levertijd Ultra 2

  • 27 December 2023
  • 8 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 2

Vraag 1: Oke in de levertabel staat dat de Apple Watch Ultra er weer is vanaf 12 januari, als ik bij het product zelf kijk dan is die met het trail bandje direct leverbaar, ook als ik bel zeggen ze dat hij leverbaar is… Nu weet ik niet meer wat ik moet geloven? Wat is het nou?

 

Vraag 2: de helpdesk gaf aan dat als ik het horloge in de winkel afhaal ik eventueel een groter bandje mee kan krijgen. Ik ben namelijk bang dat de trail me net te klein is. Die gaat bij de bestelde versie tot 190mm en mijn pols meet 192mm. Maar klopt dit? Kan dit in de winkel?

icon

Beste antwoord door Tuur75 28 December 2023, 16:31

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2

Oke vraag 2 heb ik antwoord op. Maar vraag 1, niemand van Odido die hier een antwoord op kan geven? Bijna alle bandjes geven direct leverbaar...

Reputatie 2

Nou ja beetje op de gok de trail besteld… we gaan t zien!

Reputatie 7
Badge +14

@Seel  Het is het wachten meer dan waard! 
Voor straks veel plezier met je mooie Watch ⌚️ 

mvg

Reputatie 2

@Seel  Het is het wachten meer dan waard! 
Voor straks veel plezier met je mooie Watch ⌚️ 

mvg

Dankjewel!! Net bericht gehad, komt woensdag al!

Reputatie 7
Badge +14

@Tuur75   En? Heb je de Watch al? En ben je tevreden?

Reputatie 2

@Seel  En? Heb je de Watch al? En ben je tevreden?

Ja zeker! Kwam netjes binnen woensdag. Nog even met de helpdesk moeten bellen, want hij was automatisch verbonden met 4g maar niet goed. Ook dat werd netjes opgelost. Dus blij mee. Heel wat anders dan mijn Apple Watch 3!

Reputatie 7
Badge +14

@Seel  En? Heb je de Watch al? En ben je tevreden?

Ja zeker! Kwam netjes binnen woensdag. Nog even met de helpdesk moeten bellen, want hij was automatisch verbonden met 4g maar niet goed. Ook dat werd netjes opgelost. Dus blij mee. Heel wat anders dan mijn Apple Watch 3!

Blij voor je! Ja de 3 had ik eerst ook. Nu de 7 🫣 en nu even verder sparen voor de 9.

Veel plezier met je Watch en fijn weekend 

Reputatie 2

Dankjewel!! Jij ook goed weekend!

Reageer