Beantwoord

Ophalen iPhone 15 Plus

  • 6 March 2024
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Goedemorgen ,

ik heb vorige week deze telefoon besteld 

ik heb een iPhone 15 plus groen 128 GB besteld ophalen in de winkel en er stond dat hij direct leverbaar was en op voorraad maar heb geen bericht of iets gekregen dat ik hem kan ophalen 

ik had het besteld bij de Odido shop aan de eerste van swinden straat 

bestelnummer is :209678766

hoor graag snel terug 

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 March 2024, 11:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Raajdev Kumar Tilka 

Het is niet mogelijk om een bestelling die je in de winkel gaat ophalen online te volgen.

Meestal ontvang je binnen enkele werkdagen bericht van de winkel medewerker dat je je bestelling kan ophalen.

Mits op voorraad natuurlijk.

Ja mijn vraag is hoelang moet ik wachten 

heb Odido klantenservice gesproken en ik hoorde de telefoon gister al op te kunnen halen 

maar heb geen sms gekregen dat hij ready is om op te kunnen halen en toen ik vandaag belde zei ze dat ze niet weet of hij op voorraad is 

dan waarom op jullie webshop geven jullie aan dat hij op voorraad is 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Raajdev, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 15 Plus bent gegaan! Het toestel is op voorraad, echter duurt het enkele werkdagen voordat je toestel in de winkel ligt. Wat @Waqqas aangeeft klopt dus verder helemaal. In jouw geval is er ook een weekend overheen gegaan, dus ik verwacht dat je heel binnenkort een SMS van mijn collega's in de winkel ontvangt om 'm op te halen. Laat je het ons weten als het zover is? Ik wens je er alvast heel veel plezier mee! 😄

Reageer