Beantwoord

Pixel 8 Pro Beige 256 (Pixel Watch 2 actie) besteld = niet leverbaar?

  • 24 October 2023
  • 8 reacties
  • 191 Bekeken

Reputatie 1

Hoi, ik heb een aantal dagen geleden in een andere topic het onderstaande bericht achtergelaten maar geen reactie op gekregen dus bij deze kopieer ik mijn oorspronkelijke bericht met hoop op spoedig antwoord.

Ik zie dat anderen hetzelfde probleem hebben en zou ook héél graag willen weten hoe het met mijn order zit.

Ordernummer: 202227425

 

Oorspronkelijke bericht:

Hallo, ik heb op 12 oktober, in een Odido winkel mijn abbo verlengd met een Pixel 8 Pro Beige 256gb. Dit uiteraard met oog op de gratis pixel watch 2 waarvoor je tussen 4 en 16oktober moest bestellen.

 

Ik kreeg op dezelfde dag een mail met de boodschap dat mij toestel 23 oktober thuis geleverd zou worden.

Een dag later kreeg ik een SMS (geen mail) dat mijn toestel pas tussen 3 en 7 november geleverd zou worden. Ok, jammer maar geen ramp want dan ben ik nog op tijd voor het claimen van de watch.

Nu kreeg ik gister (20okt) weer een sms met de boodschap dat ik "een toestel heb besteld die niet op voorraad is en we horen nog wanneer dat wel zo is, wil je annuleren of wachten?" Etc

 

Dit valt nu dus behoorlijk in het verkeerde keelgat, omdat ik natuurlijk zeker wil weten of ik mijn toestel op tijd binnen krijg voor het claimen van de watch die me beloofd is.

Ik heb gebeld met de klantenservice en die riep iets over het uitfaseren van deze toestellen?? (Ze zijn net uit en ik heb bij jullie besteld??) Het gesprek eindigde op dat het toestel nog binnen ZOU kunnen komen maar dat ze dat niet zeker weten. Ik vind dit erg slechte service en het stelt me enorm teleur. Ik kan ook niet switchen van toestel omdat ik dan buiten het tijdvak van aankoopdatum val voor het claimen van de pixel watch 2.

Nu is mijn vraag: wanneer kan ik de levering van mijn toestel verwachten? Ik heb bij jullie besteld, op tijd, binnen een bepaald tijdvak, met daarbij de belofte gratis een pixel watch 2 te kunnen claimen. Ik wil graag zeker weten of  dit goed gaat komen?

 

Mvg, F

icon

Beste antwoord door F.Karagul 25 October 2023, 17:51

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi F, allereerst tof dat je voor de Google Pixel 8 Pro bent gegaan! Normaal gesproken reageren we ook altijd op andere topics, maar ik denk dat jouw reactie in het Google Pixel 8 topic over het hoofd is gezien, dus ik ben blij dat je een nieuw topic hebt gestart. 

Het door jou gekozen toestel (Pixel 8 Pro Beige 256GB) is inderdaad uitgefaseerd. Dit betekent dat dat model uit het assortiment is. Bel direct even met mijn collega's van Sales op 0800-0092. Zij kunnen je helpen een ander model te bestellen. Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling plaatst en het toestel niet geleverd kan worden. Niet fijn, maar het kan gebeuren. Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de actie en dat je de Pixel Watch 2 wil ontvangen. Ik heb deze vraag momenteel uitstaan bij mijn collega en ik hoop van harte dat we dit kunnen regelen met Google. Zodra ik reactie heb, laat ik het je direct weten!

Reputatie 1

Hi Marciano,

dank voor je reactie. Betekend dit met 100% zekerheid dat de Pixel  8 Pro Beige 256GB die ik besteld heb, NIET geleverd zal worden?

Als dit 100% is ga ik graag over naar de zwarte variant en dan hoop ik dat we er uit komen met google.

Ik hoor het graag als je daar updates over hebt!

 

Gr,

F

Reputatie 7
Badge +14

hoi @F.Karagul ,

De moderator adviseert je hierover te bellen met de sales afdeling. DIe hebben de laatste stand van zaken en kunnen bestellingen veranderen.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi F, geen dank! De Google Pixel  8 Pro Beige 256GB kan inderdaad 100% niet geleverd worden. Tof dat je voor de zwarte variant wil gaan. Bel je mijn collega's van Sales (0800-0092) om dit in orde te maken? Ik had het graag zelf voor je gedaan, maar ik kan niet in onze verkoopsystemen.

Ik heb zojuist contact gehad met mijn collega en wij regelen dat je gewoon gebruik kunt maken van de Pixel Watch 2 actie, dus maak je daar geen zorgen over. Zorg jij ervoor dat je de zwarte variant besteld? Zorg ik voor de rest! 💪🏻

Reputatie 1

Hoi F, geen dank! De Google Pixel  8 Pro Beige 256GB kan inderdaad 100% niet geleverd worden. Tof dat je voor de zwarte variant wil gaan. Bel je mijn collega's van Sales (0800-0092) om dit in orde te maken? Ik had het graag zelf voor je gedaan, maar ik kan niet in onze verkoopsystemen.

Ik heb zojuist contact gehad met mijn collega en wij regelen dat je gewoon gebruik kunt maken van de Pixel Watch 2 actie, dus maak je daar geen zorgen over. Zorg jij ervoor dat je de zwarte variant besteld? Zorg ik voor de rest! 💪🏻

 

Hi Marciano, ok dankjewel voor het duidelijke antwoord!

Ik heb zojuist via de sales afdeling mijn eerste order laten annuleren en direct daarna de zwarte pixel 8 pro 256gb besteld.

Als het goed is kan ik die morgen of overmorgen meteen ophalen in de winkel hier in de buurt dus qua timing voor de pixel watch 2 claim komt dat goed uit. Ik ga die de 27e meteen indienen!

Zijn er verder nog instructies voor de aanvraag? ( iets extra’s vermelden of bijvoorbeeld de 2 besteloverzichten combineren in 1 pdf’je en die naar google sturen o.i.d.?)

Ik hoor graag hoe verder. In ieder geval nogmaals bedankt, blij dat dit zo geregeld kon worden!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi F, uiteraard graag gedaan! Top dat je je nieuwe Pixel 7 Pro direct hebt besteld. Laat het me even weten als je heb hebt opgehaald of eigenlijk de dag erna. 1 werkdag later staat namelijk de hardware factuur (die heb je nodig om je Watch te claimen) in Mijn Odido onder facturen. Ik zorg ervoor dat Google op de hoogte is van jouw situatie, zodat je aanvraag alsnog goedgekeurd zal worden.

Super fijn om te lezen dat je hier blij mee bent! Voor nu een hele fijne avond en ik spreek je snel! 😄

Reputatie 1

Hi Marciano,

 

Goed nieuws!

Ik heb intussen de Pixel 8 pro Zwart opgehaald in de winkel en heb zojuist mijn claim ingediend.

 

Ik heb daarbij de samenvatting van mijn originele bestelling, vervangende bestelling en kassabon (die ik bij het ophalen in de winkel meekreeg) meegestuurd.

Datum heb ik de orignele bestelling 12 okt gedaan en factuurnummer van de vervangende bestelling vermeld.

De claim is binnen een minuut goedgekeurd en nu is het wachten op de Pixel watch 2 !

Dacht ik laat het voor de zekerheid nog even weten. Nogmaals bedankt voor de hulp.

 

M.v.g. F

Reputatie 7
Badge +9

Hey F, dat is zeer goed nieuws! Tof dat je je Pixel 8 Pro in handen hebt en dat je claim direct is goedgekeurd. Nu is het dus even wachten tot die Pixel Watch 2 bezorgd wordt - wat goed!

Bedankt voor het laten weten en uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag en alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel en je toekomstige Watch! 😎

Reageer