19 september abonnement verlengt en nieuwe telefoon, omdat huidige telefoon kapot is.
20 september melding in postnl dat de telefoon bezorgd wordt, paar dagen steeds iedere dag bezorging uitgesteld en nu staat de bezorging op 25 september tussen, dat is dus 4 dagen geleden. PostNL gebeld en telefoon heeft depot nooit verlaten, moet een onderzoek starten via Odido, dinsdag alles ondertekend voor Odido om onderzoek te starten, uiteraard nog geen enkele reactie. Dat een telefoon kwijt raakt zonder mijn schuld heb ik nu al een week geen toestel. Ik wil nu de gehele bestelling annuleren, maar dit is niet mogelijk zolang telefoon niet is afgeleverd. Wat een slechte service nu kan ik niet meer verlengen, maar zit ik ook zonder telefoon. Ben bang dat deze nooit geleverd gaat worden en het onderzoek nog weken gaat duren en ik zonder telefoon zit. ODIDO kan toch gewoon een nieuwe opsturen en kunnen deze annuleren, super slechte service dus en heb drie mobiele abonnementen en een thuisabonnement. Vind het nu te veel moeite om met alles over te stappen, maar word nu bijna gedwongen, anders niet mogelijk aan andere toestel te komen.
Beste antwoord door Marciano van Odido
Bekijk origineel