Problemen met Samen Unlimited

  • 22 September 2023
  • 12 reacties
  • 170 Bekeken

Ik heb unlimited basis met 3 samen unlimited afgesloten. Echter een 4de lukt niet meer aangezien ik geen optie meer krijg voor samen unlimited. Ook de telefonische helpdesk lukt het niet en die zegt dat het een storing moet zijn en dat ik het later maar moet proberen. 

 

Ik hoop dat hier iemand me wel verder kan helpen.

Marciano van Odido 7 maanden geleden

Hi @Gdroos68, allereerst tof dat je samen met anderen voor deze abonnementen bent gegaan! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN, dan duik ik er direct voor je in!

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Gdroos68 

Ik las van iemand anders ook dat hij er maximaal 3 kon toevoegen terwijl de website 5 aangeeft?

Dan ben je niet de enige met dit probleem.

Hallo @Gdroos68 

Ik las van iemand anders ook dat hij er maximaal 3 kon toevoegen terwijl de website 5 aangeeft?

Dan ben je niet de enige met dit probleem.

He Waqqas, 

Jij bent geen Odido medewerker? Dan is ook hier geen service medewerker te bereiken blijkbaar. De “storing” is in ieder geval nog niet opgelost en het is dus nog steeds niet mogelijk om meer dan 3 “Samen Unlimited” abonnementen af te sluiten. 

 

Kun je hier een link plaatsen naar die andere persoon met problemen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Gdroos68, allereerst tof dat je samen met anderen voor deze abonnementen bent gegaan! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN, dan duik ik er direct voor je in!

Hi @Gdroos68, allereerst tof dat je samen met anderen voor deze abonnementen bent gegaan! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN, dan duik ik er direct voor je in!

Ik heb je de gevraagde info in een DM gestuurd. Ik ga ervan uit dat het gaat lukken

Hi @Gdroos68, allereerst tof dat je samen met anderen voor deze abonnementen bent gegaan! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN, dan duik ik er direct voor je in!

Ik heb je de gevraagde info in een DM gestuurd. Ik ga ervan uit dat het gaat lukken

Ik heb zojuist nog een DM gestuurd aangezien er nog geen vooruitgang in zit. Wellicht ook interessant voor anderen om dit te weten.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, ik heb zojuist op je bericht gereageerd. Zoals ik eerder ook al aangaf verwacht ik vrijdag een update. Mijn collega's gaan hiermee voor je aan de slag, echter is er wel een verwerkingstijd. Het is nog even afwachten, maar het komt goed!

Hoi, ik heb zojuist op je bericht gereageerd. Zoals ik eerder ook al aangaf verwacht ik vrijdag een update. Mijn collega's gaan hiermee voor je aan de slag, echter is er wel een verwerkingstijd. Het is nog even afwachten, maar het komt goed!

Er is in ieder geval nog niets gewijzigd maar wellicht heb je ondertussen een update voor me. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi, ik had vrijdag wel een update verwacht, maar ik zie dat de case nog niet is opgepakt. Niet leuk, dus ik ben er direct achteraan gegaan, maar op dit moment is de verwerkingstijd langer dan we dachten. Ik kreeg net te horen dat mijn collega's van Sales dit abonnement wel kunnen toevoegen. Bel ze even op 0800-0092. Mocht het met Sales door een of andere reden toch niet lukken, dan is het echt wachten tot mijn technische collega's jouw case oppakken.

Laat je het me weten als je Sales hebt gesproken?

Hi, ik had vrijdag wel een update verwacht, maar ik zie dat de case nog niet is opgepakt. Niet leuk, dus ik ben er direct achteraan gegaan, maar op dit moment is de verwerkingstijd langer dan we dachten. Ik kreeg net te horen dat mijn collega's van Sales dit abonnement wel kunnen toevoegen. Bel ze even op 0800-0092. Mocht het met Sales door een of andere reden toch niet lukken, dan is het echt wachten tot mijn technische collega's jouw case oppakken.

Laat je het me weten als je Sales hebt gesproken?

Hoi, 

 

Vanochtend een behoorlijke tijd aan de telefoon gezeten met diverse afdelingen echter zonder resultaat. Als laatst was de reactie dat het misschien te maken had met BKR. Aangezien ik dat niet helemaal begreep toch even op de site van BKR gekeken en daaruit blijkt dat abonnementen zonder telefoon helemaal niet bij BKR geregistreerd worden. Bovendien  kan voor mij BKR nooit een probleem zijn !!!!! Dus ook dat is niet de reden. 

 

Nu was het advies om te wachten tot de eerdere 3 abonnementen geactiveerd zijn. Oftewel nog een keer 2 weken wachten . Dan ben ik dus al een maand verder. 

 

Begint nu toch echt irritant te worden.

Ondertussen zijn 2 van de 3 geactiveerd en ik kan nu wel weer een samen unlimited kiezen. Maar na de laatste stap in de bestelling wederom een domper want mijn aanvraag wordt afgewezen.

 

Het lijkt een gebed zonder einde.

Nou, nog maar wachten lijkt dan eindelijk resultaat te hebben. Ik hoop voor anderen dat zij niet dezelfde problemen krijgen.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Gdroos68, ik heb net ook op je privébericht gereageerd. Fijn dat het inmiddels is gelukt en bedankt voor het laten weten!

Reageer