Beantwoord

S23 ultra leverproblemen maar op site direct leverbaar?

  • 21 September 2023
  • 2 reacties
  • 223 Bekeken

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en hierbij de Samsung Galaxy S23 Ultra besteld, op de site staat deze weergegeven als direct leverbaar, maar ik krijg nu het bericht dat hij niet op voorraad is?

Ik zag hier laatst ook al een topic over voorbij komen, maar kon geen oplossing vinden, gebeurt dit meer?

icon

Beste antwoord door Rdiemer97 21 September 2023, 12:15

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rdiemer97 

Om welke kleur en variant gaat het? De levertijd kan verschillen per variant. Je kan via de bestelstatus je bestelling in de gaten houden. Als je hebt gekozen voor bezorgen door PostNL of AMP dan ontvang je een bericht om een bezorgafspraak te maken. Als je hebt gekozen voor ophalen in de winkel dan ontvang je een bericht van onze collega’s zodra je bestelling klaarligt. 

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe Samsung. 

Hi @Rdiemer97 

Om welke kleur en variant gaat het? De levertijd kan verschillen per variant. Je kan via de bestelstatus je bestelling in de gaten houden. Als je hebt gekozen voor bezorgen door PostNL of AMP dan ontvang je een bericht om een bezorgafspraak te maken. Als je hebt gekozen voor ophalen in de winkel dan ontvang je een bericht van onze collega’s zodra je bestelling klaarligt. 

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe Samsung. 

Hallo,

 

Het gaat om de kleur zwart, ik had al gekeken, maar deze staat zo gezegd wel voorradig.

Reageer