Beantwoord

S24 en watch levertijden

  • 24 January 2024
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Na het doornemen van de levertijden post zie ik dat mijn toestel, de s24 256gb yellow niet in de lijst voorkomt, en alleen de 128gb op half februari staat. Ik mag niet hopen dat dit geldt voor mijn toestel! Verder ontbreekt volgens mij de levertijd van de watch 6. Hoe kan ik hierachter komen? Als die leverbaar is heb ik in ieder geval al wat speelgoed.

De telefonische helpdesk gooide met een passieve 'weet ik niet, wacht maar even af' de hoorn erop, dus hielp ook niet.

Bij bestelling was overigens aangegeven dat de 24e alles binnen zou komen.

Dank!

icon

Beste antwoord door Cornelese 25 January 2024, 20:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De watch moet je na ontvangst van je toestel claimen bij Samsung direct. Meestal kost dar wel wat tijd voordat zulke zaken door Samsung verzonden wordt. In iedergeval na de annulering periode van je nieuwe abonnement/toestel. 

Dag Eric, dank je, dan is mijn vraag van het horloge beantwoord.

Dan blijft alleen over wanneer de telefoon zelf verzonden gaat worden :)

Vandaag een SMS gekregen dat het toestel niet op 24 januari beschikbaar komt, maar op 28 februari! Onacceptabel en zeker niet volgens afspraak. De telefoon is op de site van Samsung nog gewoon direct leverbaar. Raar verhaal dus. Daarom telefonisch contact gezocht en bestelling geannuleerd. Ik zoek wel een andere aanbieder.

Reageer