Samsung Galaxy S24 Ultra 512GB Titanium Geel besteld en ineens niet beschikbaar

  • 31 January 2024
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Goeiemiddag,

Ik heb op 29 januari een Samsung Galaxy S24 Ultra 512GB Titanium Geel besteld.
Nu kreeg ik de 30e een email dat het toestel eind februari pas beschikbaar is.

Het is niet netjes van Odido dat je toestellen verkoopt die je eigenlijk niet kunt leveren zonder melding hiervan. Daarbijkomend heb ik al een behoorlijk deel zelf betaald. Dus ik betaal deels en krijg geen goederen geleverd.

Voor de klant (die al jaren vaste klant is) ervaring is dat een -1.

 

Groet
Tinuz77
 

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hoi Tinuz, van harte welkom op de Community en leuk om te lezen dat je al jaren vaste klant bent! We werken elke dag onze levertijden bij. Als je je bestelling hebt geplaatst toen dit toestel nog op direct leverbaar stond, dan snap ik dat dat zuur is, maar het kan altijd voorkomen dat een toestel meer besteld wordt dan dat we op voorraad hebben. In dat geval is de levertijd net na je bestelling aangepast. Ik hoop dat je nog even geduld kan hebben, de Samsung Galaxy S24 Ultra zal het zeker waard zijn. Laat je het me weten als je hem in handen hebt? 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Tinuz, van harte welkom op de Community en leuk om te lezen dat je al jaren vaste klant bent! We werken elke dag onze levertijden bij. Als je je bestelling hebt geplaatst toen dit toestel nog op direct leverbaar stond, dan snap ik dat dat zuur is, maar het kan altijd voorkomen dat een toestel meer besteld wordt dan dat we op voorraad hebben. In dat geval is de levertijd net na je bestelling aangepast. Ik hoop dat je nog even geduld kan hebben, de Samsung Galaxy S24 Ultra zal het zeker waard zijn. Laat je het me weten als je hem in handen hebt? 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend! 😄

Reageer