Beantwoord

Slechte service en onverantwoordelijkheid

  • 5 April 2024
  • 6 reacties
  • 71 Bekeken

Ik heb de Samsung S24 Ultra 512 ruim een week geleden besteld tijdens aanbiedingen waarbij ik een gratis smartwatch bij de telefoon Krijg, maar de bestelling werd niet afgeleverd en werd geannuleerd door ODIDO! 

 

Nu, na verschillende gesprekken met de klantenservice van ODIDO, is het laatste wat ik heb ontdekt dat ik geen gratis smartwatch zal ontvangen bij mijn bestelling en dat ze niets kunnen doen om te hulpen.  

 

Hoewel ik eerder contact had opgenomen met de klantenservice en ze beloofden me dat ik het smartwatch toch zou krijgen en het enige dat ik hoefde te doen was wachten tot de telefoon terugkeerde naar hun magazijn en wachten tot de bestelling door hen werd geannuleerd en vervolgens opnieuw bestellen via de klant dienst. 

 

Ik heb zojuist contact opgenomen met de klantenservice om me te helpen met mijn nieuwe bestelling, om de smartwatch toch te claimen met de telefoon, maar het enige wat ze zeiden is dat ze me niet kunnen helpen en dat de aanbieding al is verlopen en dat het niet hun schuld is dat mijn bestelling niet is afgeleverd. en nu heb ik mijn bestelling geannuleerd omdat ze zeiden dat ik het horloge aan het eind van de dag niet zou krijgen. Hoe beschamend is het voor een groot bedrijf als het uwe om zijn fout niet toe te geven en de klant de schuld te geven!  

 

Het is heel duidelijk dat het jouw schuld is, want ik ben al klant en heb gevraagd om het contract te verlengen, wat betekent dat je al mijn gegevens hebt, maar je hebt deze niet naar het bezorgbedrijf AMP gestuurd, waardoor ze weigerden de telefoon af te leveren en het dan met hen terugsturen. Het is echt een slechte ervaring. Ik zit al meer dan een week in een spiraal, alleen maar omdat ik erover nadacht om een nieuwe telefoon van ODIDO te kopen!  

 

Bovendien heb ik al alle gegevens ingevuld die nodig zijn, maar het bezorgbedrijf heeft bij bezorging geen gegevens over mij.

 

Als u nog steeds iets kunt doen om de fout te herstellen, hoor ik jullie:

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 8 April 2024, 12:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Barjjej, niet fijn dat je deze ervaring aan de telefoon hebt gehad met mijn collega's. Zoals ik in je originele topic al had gezegd; kom bij mij terug als je je nieuwe bestelling hebt gedaan. Dan help ik je graag verder om alsnog de Galaxy Watch te ontvangen. Ik had gehoopt dat je direct bij mij terug zou komen, maar fijn dat je er nu in ieder geval weer bent. Heb je je nieuwe ordernummer voor me? Dan ga ik voor je aan de slag! 😄

De bestelling is al geannuleerd door je collega's, er is momenteel geen bestelling, kan ik nu toch bestellen?  

Reputatie 7
Badge +9

Hi B, ah duidelijk. Ja zeker, bestel hem maar. Zodra je toestel binnen is, laat het me dan direct weten met je bestelnummer erbij. Dan ga ik aan de slag! 😊

Ik merk dat het iets goedkoper is als ik bij Odido en via mobiel.nl bestel, kan dit wel?

krijg ik de smartwatch toch? 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi B, in dit geval niet leuk dat 'ie daar iets goedkoper is. De actie geldt alleen als je direct bij ons bestelde. Dus om de Watch voor je te regelen moet je hem wel bij ons bestellen! 

Oké, geen probleem, ik bestel rechtstreeks bij Odido  

Reageer