Beantwoord

Status bestelling

  • 8 January 2024
  • 7 reacties
  • 178 Bekeken

Goede avond, ik heb afgelopen vrijdag een bestelling geplaatst maar tot op heden heb ik geen sms ontvangen. In mijn Odido kan ik ook niks terug vinden over de bestelling.

Het betreft ordernummer 206325012

Iphone 15 plus zwart, af te halen in Den Bosch.

Kunnen jullie er iets over zien?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Buenos dias 10 January 2024, 10:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Buenos dias, welkom op de Community! Het klopt dat je je bestelling niet kan inzien als je hebt gekozen voor ophalen in de shop. Ik heb direct voor je gekeken en ik zie dat je toestel vanaf vandaag klaarlag in de winkel, maar dat deze nu is geannuleerd. Heb je de bestelling vandaag geannuleerd?

Hoi Marciano, ik ben vanmiddag langs de Odido winkel gegaan om even na te vragen hoe het zat en het toestel lag al klaar. Nadat ik getekend had ging er iets mis in het systeem dus moest de medewerker alle stappen herhalen en moest ik nogmaals tekenen. Dus ik denk dat daar de annulering mee te maken heeft. 

Hoop dat alles nu wel juist in het systeem staat? Verlenging vanaf maart 120 belminuten en 20G (15G + 5G extra) data. Incl iPhone 15 Plus 128gb.

 

Groetjes

Ik heb even het contract nagekeken en ik heb er 2 ontvangen. De eerste is geannuleerd waarschijnlijk en de 2e klopt niet. Ik heb in mijn Odido verlengd met korting en zou 120 belminuten en 20gb (5GB extra ivm nog een abb)) voor €13,- p/m (€2,- korting) betalen. Toestel €41,50.p/m

In mijn Odido staat bij nieuw abb. nu 120 belminuten/15 GB €16,51 p/m.

Toestel €40,-

 

Buenos dias, welkom op de Community! Het klopt dat je je bestelling niet kan inzien als je hebt gekozen voor ophalen in de shop. Ik heb direct voor je gekeken en ik zie dat je toestel vanaf vandaag klaarlag in de winkel, maar dat deze nu is geannuleerd. Heb je de bestelling vandaag geannuleerd?

 

Heb nog even gekeken het komt uiteindelijk op hetzelfde neer. Dus laat het maar zo. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi, bedankt voor de uitleg! Helemaal duidelijk, dan heeft mijn collega inderdaad direct een nieuwe bestelling geplaatst. Vandaar dat ik geannuleerd zag staan. Fijn dat het nu in orde is en bedankt voor het laten weten. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe toestel! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 😁

Hii,

ook ik heb afgelopen donderdag een bestelling geplaatst (206644225). Ik weet echter niet vanaf wanneer ik deze kan ophalen in de winkel. Verder heb ik ook geen bericht meer gehad.

 

mvg

Reputatie 7
Badge +9

Hi @EKS, ik zie dat jouw toestel vanaf gisteren opgehaald kon worden en dat je dit inmiddels hebt gedaan. Ik wens je veel plezier met je nieuwe toestel! 😄

Reageer