Beantwoord

Status bestelling iPhone15

  • 7 March 2024
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb op 3 maart een nieuwe IPhone 15 besteld (ordernummer 209739293). De betaallink in de bevestigingsmail werkte niet, ook niet in de 2de herinneringsemail (ook niet de volgende dag en na herstart mobiel). Contact gehad met klantenservice en medewerker Anfurnee van Odido heeft mij vervolgens een mail gestuurd met daarin het bankrekeningnummer waarop ik de factuur (aankoop mobiel) moest betalen NL95 COBA 0637 0559 34 (ovv klant- en ordernummer). 
Dat heb ik op 4 maart gedaan en het bedrag is afgeschreven. De status van mijn bestelling is nu alleen nog steeds niet goedgekeurd (dat zou na 1 werkdag het geval moeten zijn). Wanneer ontvang ik mijn nieuwe telefoon? 

icon

Beste antwoord door LydiavB 25 March 2024, 20:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Lydia, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 15 gaat! Niet fjn dat de betaallink niet werkte en dat je is gevraagd de betaling handmatig over te maken. Ik snap waar mijn collega hiermee naartoe wilde, maar het is technisch niet mogelijk om een handmatige betaling te koppelen aan je bestelling. Ik heb daarom je bestelling geannuleerd en het bedrag terug laten storten. Dit gebeurd binnen 14 dagen. Als het goed is heb je van beide zojuist een bevestiging per mail ontvangen. Sorry voor het ongemak. Als je een nieuwe bestelling plaatst dan moet het goed gaan met de betaling en dan heb je je gloednieuwe iPhone 15 snel in handen.

Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. Ik ben er voor je. Anders wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😊

Hi Lydia, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 15 gaat! Niet fjn dat de betaallink niet werkte en dat je is gevraagd de betaling handmatig over te maken. Ik snap waar mijn collega hiermee naartoe wilde, maar het is technisch niet mogelijk om een handmatige betaling te koppelen aan je bestelling. Ik heb daarom je bestelling geannuleerd en het bedrag terug laten storten. Dit gebeurd binnen 14 dagen. Als het goed is heb je van beide zojuist een bevestiging per mail ontvangen. Sorry voor het ongemak. Als je een nieuwe bestelling plaatst dan moet het goed gaan met de betaling en dan heb je je gloednieuwe iPhone 15 snel in handen.

Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. Ik ben er voor je. Anders wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😊

 

Hallo Marciano, bedankt voor de support. Vóórdat ik een nieuwe bestelling ga plaatsen, zal ik eerst de terugbetaling afwachten. Ben nogal geschrokken van de vele berichten op deze community wat betreft de trage terugbetaling van Odido (niet binnen de wettelijke termijn). Mocht dat bij mij ook het geval zijn, dan meld ik me zeker weer. 
 

Groeten, Lydia 

Hi Lydia, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 15 gaat! Niet fjn dat de betaallink niet werkte en dat je is gevraagd de betaling handmatig over te maken. Ik snap waar mijn collega hiermee naartoe wilde, maar het is technisch niet mogelijk om een handmatige betaling te koppelen aan je bestelling. Ik heb daarom je bestelling geannuleerd en het bedrag terug laten storten. Dit gebeurd binnen 14 dagen. Als het goed is heb je van beide zojuist een bevestiging per mail ontvangen. Sorry voor het ongemak. Als je een nieuwe bestelling plaatst dan moet het goed gaan met de betaling en dan heb je je gloednieuwe iPhone 15 snel in handen.

Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. Ik ben er voor je. Anders wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😊

 

Hallo Marciano, bij deze wil ik je even laten weten. Dat ik het bedrag ontvangen heb! Bedankt voor je support. 

Groeten, Lydia 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Lydia, bedankt voor het laten weten! Superfijn dat je het bedrag hebt ontvangen en uiteraard graag gedaan. Ik wens je een hele fijne dag en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community en ik staan voor je klaar! 

Reageer