Beantwoord

Status van bestelling Samsung

  • 16 February 2024
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Hoi,

 

Ik heb op 27 januari Samsung 24 Ultra 1TB zwart besteld. Levertijd van het toestel was toen 12 februari volgens jullie “Actuele levertijden” thread. Sinds die tijd heb ik alleen sms ontvangen op 27 januari en verder kon ik geen status volgen. Ik heb gekozen om het toestel te ophalen in de winkel, ik heb ook verder niks over gehoord. Gaat alles goed met mijn bestelling en misschien is er leverdatum bekend?

Helaas heb ik geen ordernummer ontvangen want mijn email adres werd geschreven met y i.p.v. letter i. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

 

Met vriendelijk groet,

 

Patryk

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 16 February 2024, 14:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Patryk, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 Ultra bent gegaan! Je hebt een populaire variant gekozen. Ik zie in het levertijden topic namelijk dat dit model vanaf 11 maart weer leverbaar is. Het zal dus nog wat langer wachten zijn en zodra jouw toestel voor je klaarligt, nemen mijn collega's uit de winkel weer contact met je op via SMS. Sorry voor het ongemak! Ik wilde je zojuist alsnog de orderbevestiging mailen, echter heb ik deze optie niet, omdat je via Telesales de bestelling hebt geplaatst. Je ordernummer is in ieder geval 207627240. 

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend! 😊

Reageer