Telefoon besteld, pakketje leeg aangekomen. Noch PostNL noch Odido is bereid verantwoordelijkheid nemen voor het verdwijnen van het product en ik zit voor de komende twee jaar vast aan een abonnement (en heb al meer dan €170 betaald) zonder dat ik mijn iPhone 15 Pro in handen heb.
Meerdere malen zowel met PostNL als Odido contact opgenomen, maar geen van beide lijken correcte bejegening van de cliënt prioriteit te stellen.
PostNL zegt dat Odido de klachtenprocedure in moet stellen, Odido zegt dat er eigenlijk geen probleem is aangezien ik het pakket wel heb ontvangen (het lijkt de service niet uit te maken dat deze leeg is aangekomen). Ja, logisch dat Odido het niet nodig vind, aangezien zij wel geld van mij zullen ontvangen terwijl ik de iPhone niet eens heb.
Al 5 jaar klant voordat het überhaupt Odido is geworden; ik zag (voordat ik de keuze heb gemaakt om weer bij Odido een abonnement te nemen) veel klachten maar besloot om - aangezien ik al lang klant ben - toch trouw eraan te blijven. Veel spijt!
Wie gaat dit oplossen?