Beantwoord

Telefoon toevoegen aan verlenging

  • 14 September 2023
  • 6 reacties
  • 736 Bekeken

Ik werd eind augustus gebeld door Tele2 (Nu Odido) met een aanbod om mijn sim only abonnement te verlengen. 

Ik gaf aan dat ik binnenkort een nieuwe telefoon wou hebben maar nog geen keuze heb gemaakt. Mij werd aan de telefoon verteld dat ik nu alvast mijn Sim Only kon verlengen en achteraf een telefoon kon toevoegen aan het abonnement. Dat vond ik prima en mijn Sim Only werd verlengd (Start in december).

Nu wil ik graag weten hoe dit precies moet want ik kan deze optie nergens vinden om een smartphone aan het abonnement toe te voegen. 

icon

Beste antwoord door Cristien 14 September 2023, 15:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @fixmnacc ,

Je kunt zeker gebruik maken van toestelflexibiliteit. één van de voorwaarden is dat het abonnement 30 dagen loopt. Omdat je nieuwe abonnement pas in December daadwerkelijk start is het dus ergens in Januari dat je weer kunt verlengen met toestelflexibiliteit.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @fixmnacc  Welkom!

 Odido toestelflexibiliteit.

Als je abonnement is begonnen als sim only dan kun je na 30 dagen gratis verlengen met een abonnement & toestel. Dit zijn de voorwaarden Hier

 

Oh dat is niet wat mij is verteld. Mij werd verteld aan de telefoon dat ik de nieuwe iPhone meteen kon toevoegen aan mijn sim only abonnement. Nu moet ik dus eigenlijk wachten tot januari volgend jaar om dit te regelen. Als ik dat had geweten had ik gewoon gewacht en zelf verlengd in de komende weken...

Reputatie 7
Badge +9

Hey @fixmnacc, van harte welkom op de Community! Tof dat je straks voor de nieuwe iPhone 15 wil gaan. Niet leuk dat je deze informatie niet te horen hebt gekregen, maar dit los ik met alle plezier voor je op. Ik kan je sim only bestelling nog annuleren. Dan loopt je huidige sim only abonnement gewoon door zoals je gewend bent én dan kun je straks zelf verlengen met de nieuwste iPhone. Is dit wat je wil? Stuur me dan even een privébericht (klik hier en vervolgens op 'Stuur bericht’) met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan fix ik het direct voor je! 😄

Reputatie 7
Badge +14

Zie je @fixmnacc  als het is op te lossen helpen de moderators maar wat graag! 
Dt is de kracht van Odido 😉🤝
MVG. 
 

Reputatie 7
Badge +9

Hey guys, hier ook even een update voor jullie; ik heb de bestelling gisteren geannuleerd! 😄

Reageer