Goededag, ik heb op 27-01-2024 een nieuw toestel met abonnement besteld. Ik heb voor het toestel €306,41 moeten aanbetalen. Nu was de bestelling niet goed gegaan en konden ze mijn betaling niet koppelen aan de bestelling. Wel is het bedrag van €306,41 van mijn rekening afgeschreven, nu was de enige optie of opnieuw bestellen of afwachten tot de bestelling geannuleerd zou worden en daarna opnieuw bestellen maar ik moest wel het bedrag nog een keer “voorschieten”. Paar weken terug in de winkel geweest en daar hadden ze het toestel wel op voorraad, heb in de winkel weer het bedrag van €306,41 moeten betalen en het te veel betaalde bedrag zou al terug gestort moeten worden. Weer niks ontvangen!! Later weer gebeld en kreeg daarna een mail dat er een terug betaling zou plaats vinden binnen 2 weken, maar heb AL WEER niks ontvangen!! Net een medewerker aan de telefoon gehad en die zei ik stuur het door naar de financiële afdeling, sorry maar dit zou al 5x gebeurd moeten zijn?! Waar blijft mijn geld?!
Beste antwoord door Christievzanten
Bekijk origineel