Beantwoord

Verlenging annuleren

  • 22 October 2023
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Ik wil graag de verlenging van mijn huidige contract, met bestelnummer 197753780, annuleren. Ik heb twee keer contact opgenomen met de klantenservice (0800-1200). De eerste keer kreeg ik te horen dat het binnen 3 werkdagen zou worden afgehandeld. Een week later was het nog niet gedaan, dus heb ik opnieuw gebeld: ze vertelden me eerst dat ze het niet konden doen, en daarna dat ze het al hadden geannuleerd. Maar ik zie de verlenging (10 november 2023 - 9 november 2025) nog steeds onder “Nieuw” in mijn Abonnementen.

Kunnen jullie helpen?

Hartelijk bedankt!

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 23 October 2023, 11:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ComStar 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je op 16 oktober ook al een terugkoppeling hebt gehad. Je bestelling is namelijk van 12/07/2023 en de bedenktijd van een Sim Only abonnement zijn 14 dagen. Je valt daardoor buiten de bedenktijd om de bestelling te annuleren en dus is je annuleringsaanvraag afgewezen. Wij kunnen dit ook niet meer doorvoeren ook al had ik dat graag voor je gedaan. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Reageer