Beantwoord

Verlenging geannuleerd, toestel nog steeds ontvangen

  • 27 October 2023
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Goedenavond,

Op 3 oktober heb ik contact opgenomen met een adviseur via de chat. Ik heb toen mijn verlenging voor mijn abonnement, inclusief telefoon (iPhone 15 Pro Max), geannuleerd (bestelnummer 200811959). Alles leek in orde, aangezien ik zelfs een terugbetaling heb ontvangen, alleen kreeg ik vorige week een bezorger aan de deur met de iPhone 15 Pro Max. Daarnaast was mijn geannuleerde verlenging niet goed verwerkt en zit ik nu met het abonnement dat ik geannuleerd had.

Graag zou ik willen weten of de annulering nog steeds goed kan worden verwerkt en hoe ik de telefoon kan retourneren.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 30 October 2023, 11:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @AlexanderLLL 

Ik ben direct voor je gaan kijken en het lijkt er inderdaad op dat je bestelling niet goed is geannuleerd. Ik ga deze feedback ook doorzetten naar mijn collega. Je kan via deze pagina je bestelling opnieuw annuleren en het toestel retourneren. Je kan bij reden van annuleren aangeven dat je op 3 oktober al via de chat hebt aangegeven te willen annuleren en dat een collega dit voor je zou verwerken. Zo kan de afdeling die deze formulieren verwerkt ook in het systeem zien dat de fout bij ons ligt. 

Ik hoo graag van je of je zo verder komt!

Reageer