Wachten op voorraad S23 ultra

  • 12 October 2023
  • 7 reacties
  • 103 Bekeken

Goedenavond, ik had een S23 Ultra besteld omdat mijn huidige telefoon kuren begint te krijgen.  De S23 ultra waren in alle kleuren direct te bestellen vanuit de voorraad, deze telefoon heb ik op 2-3 Okt besteld. Alleen nu is het de 12e en mijn bestelling staat nog steeds op wachten uit voorraad.

Aan de telefoon werd ik niet echt door geholpen. Mij werd alleen verteld

“ anders wacht je nog een weekje, misschien dat het er dan is” 

dus ik probeer het via deze weg.

 

hopelijk kan iemand mij wat meer vertellen!

met vriendelijke groeten,

Nick

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hoi Nick, excuses voor de vertraagde reactie. Jouw topic is me even ontglipt! Tof dat je voor de S23 Ultra hebt gekozen. Heb je hem inmiddels al ontvangen? Zo niet, stuur me dan even een privébericht met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct welk toestel je precies hebt en wat de status is!

Bekijk origineel

7 reacties

Hier hetzelfde probleem (standaard S23 model)

Bestelnummer Ordernummer: 202048464
Datum: 09-10-2023

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Nick, excuses voor de vertraagde reactie. Jouw topic is me even ontglipt! Tof dat je voor de S23 Ultra hebt gekozen. Heb je hem inmiddels al ontvangen? Zo niet, stuur me dan even een privébericht met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct welk toestel je precies hebt en wat de status is!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lucasvo, bedankt voor je ordernummer! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat jouw toestel inmiddels is bezorgd. Is alles in orde? 😄

Hi @lucasvo, bedankt voor je ordernummer! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat jouw toestel inmiddels is bezorgd. Is alles in orde? 😄

Langs de winkel gegaan om te vragen hoe het zat.

Was in eerste instantie niet op voorraad, uurtje later gebeld door de medewerker van de winkel dat er een geannuleerde bestelling was en ik de telefoon op kon halen. Was wel even omrijden, maar zeer fijn dat de medewerker zo heeft meegedacht :)

 

Edit: Wellicht handiger om de levertijden accurater weer te geven bij het bestellen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lucasvo 

Bedankt voor de tip en ook fijn om te horen dat je je bestelling nu in handen hebt. Ik wens je veel plezier ermee!

Hier hetzelfde probleem, maar het gaat in mijn geval om een early renewal omdat mijn toestel kapot is. Inmiddels al +10 keer contact gehad met Odido en iedere keer wordt er iets anders gezegd. Ondertussen weet ik niet en ben ik een serieuze overweging aan het maken om na 10 jaar over te stappen naar Vodafone.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @liesjekrul 

Ik wil graag je bestelling controleren.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik met je mee. 

Reageer