Beantwoord

Wanneer komt ‘ie?

  • 16 February 2024
  • 9 reacties
  • 153 Bekeken

11/12 dagen geleden heb ik een iPhone 15 pro 128GB besteld bij het verlengen van mijn abonnement. 
 

“Op voorraad, direct leverbaar!”

“Max. Levertijd van 3 dagen.”

Wel een bestelbevestiging gehad maar geen ordernummer en daarnaast kan ik de bestelling niet terugvinden. Ik heb voor ophalen in de winkel gekozen.

Na een winkel bezoek en twee keer bellen met de klantenservice zien ze mijn bestelling wel, maar wordt mij gevraagd ‘gewoon’ te wachten. 
 

Afgelopen maandag zei de medewerker van de klantenservice: “Hij is nu bij de courier, je krijgt vandaag of morgen een berichtje”. Afgelopen woensdag weer gebeld, en de medewerker van de klantenservice zei: “Nee, de telefoon is nog niet bij de courier. Je moet gewoon even wachten”. 
 

Nou is dit allemaal geen ramp, maar als de telefoon voorradig is, de levertijd normaal maximaal 3 dagen is, ik geen ordernummer heb gekregen en het feit dat ik nergens zelf inzicht heb op de bestelling vraag ik me af, is er niet een soort systeemfout?

Mijn vraag: Hoe kan het dat ik zo lang moet wachten? Waarom kan ik mijn bestelling niet inzien? 
 

ik hoor het graag van jullie ;-)

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 February 2024, 12:44

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Joost5555 

Ik had eens gelezen dat als je voor ophalen in een winkel kiest dan kun je je bestelling niet online volgen. Normaal zou het niet langer dan 4 werkdagen moeten duren mits op voorraad, je ontvangt een bericht van de winkel medewerker zodra je hem kan komen ophalen.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Joost, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 15 Pro bent gegaan! Wat Waqqas zegt klopt helemaal. Ik heb direct met je meegekeken naar je bestelling en ik zie helemaal geen updates in de order, en aangezien je je toestel al had moeten hebben, ben ik bang dat je bestelling is vastgelopen. Ik kan je bestelling direct voor je annuleren als je wil, zodat je een nieuwe bestelling kan plaatsen. Ik weet zeker dat je hem dan wel binnen 4 dagen in huis hebt. Anders zou je ook even kunnen bellen met 0800-0092 en vragen naar de afdeling Telesales. Zij kunnen de order dan ook opnieuw voor je plaatsen.

Laat je het me weten wat je het liefst hebt? Ik hoor het graag van je! 😄

Ik had al zo’n vermoeden. Zou je de bestelling kunnen annuleren? Dan bestel ik zo weer een nieuwe.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Joost, sorry voor het ongemak! Ik heb je bestelling zojuist geannuleerd. Binnen een paar minuten ontvang je een bevestiging per mail. Houd me gerust op de hoogte als je je nieuwe bestelling hebt geplaatst. Als je je ordernummer aan me doorgeeft, houd ik hem ook graag voor je in de gaten. Just in case! 

Dank! Ik ben een vrij ongeduldig persoon, dus dit is een goede training voor mij. Ik geef vanmiddag het ordernummer door.

Het ordernummer: 208879582

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Joost, snap ik helemaal hoor, dat heb ik ook! Zeker als je wacht op een nieuwe telefoon. Jij bent lekker snel met je nieuwe bestelling. Ik bekijk hem na het weekend gelijk even, mocht je eerder iets horen, houd je me dan ook op de hoogte? Ik hoop dat je hem snel in handen hebt.

Voor nu wens ik je in ieder geval alvast een heel fijn weekend! 😄

Zou je eens kunnen kijken naar de status @Marciano van Odido

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Joost, jazeker, ik heb direct gekeken en ik zie voor nu nog geen bericht dat je toestel klaarligt. Het kan enkele werkdagen duren, voordat 'ie klaarligt in de shop en aangezien je hem vrijdag hebt besteld, gok ik dat het niet veel langer kan duren. Houd je me op de hoogte? Anders kijk ik over een paar dagen nog een keer voor je! 

Reageer