[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167195 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

720 reacties

Reputatie 3

@AltVas

Mijne is er👍🏻Gister geannuleerd bij t mobile en meteen besteld bij belsimpel vandaag binnen

Reputatie 2

super schandalig dat mensen die gister annuleren bij T-Mobile en bij Belsimpel bestellen hem gewoon vandaag in huis hebben! Gefeliciteerd met jullie telefoon en veel plezier ermee, maar T-Mobile mag zich schamen voor wat ze hun eigen klanten aandoen.

Kom me niet zeggen dat een dochterbedrijf meer telefoons kan leveren dan een internationaal bedrijf als T-mobile.

Reputatie 1

@AltVas

Mijne is er👍🏻Gister geannuleerd bij t mobile en meteen besteld bij belsimpel vandaag binnen

Geniet ervan!! Ziet er prachtig uit! Kan je leuk je weekend door😇

Reputatie 1

super schandalig dat mensen die gister annuleren bij T-Mobile en bij Belsimpel bestellen hem gewoon vandaag in huis hebben! Gefeliciteerd met jullie telefoon en veel plezier ermee, maar T-Mobile mag zich schamen voor wat ze hun eigen klanten aandoen.

Kom me niet zeggen dat een dochterbedrijf meer telefoons kan leveren dan een internationaal bedrijf als T-mobile.

Ja het is echt heel gek he?!

@AltVas

Mijne is er👍🏻Gister geannuleerd bij t mobile en meteen besteld bij belsimpel vandaag binnen

En zijn de boekjes nog in een andere taal?

ik ga morgen ook annuleren bij tmobile en bestellen bij belsimpel denk ik.

toestellen zijn toch allemaal hetzelfde uiteindelijk.

wat er al aan boekjes inzit qua andere taal maakt toch niet zoveel uit.

Reputatie 3

@AltVas

Mijne is er👍🏻Gister geannuleerd bij t mobile en meteen besteld bij belsimpel vandaag binnen

En zijn de boekjes nog in een andere taal?

 Nope

Reputatie 3

@AltVas

Mijne is er👍🏻Gister geannuleerd bij t mobile en meteen besteld bij belsimpel vandaag binnen

Geniet ervan!! Ziet er prachtig uit! Kan je leuk je weekend door😇

Komt zeker goed bevalt tot nu toe heel goed hoop dat jij m ook snel heb!

Reputatie 1

@Hajar @David waar blijft m’n telefoon…dit is echt achterlijk!!

I had made an pre-order on the 20th of September. was waiting and wasting time for nothing. calling the customer service with no clue. cancelled my order two days ago with T-mobile then ordered my iPhone 13 pro max 256 GB blue from belsimple. it took them only one day to deliver and since yesterday I have my new phone already. Amaaaaazing service. 

 

Reputatie 1

@Joeystef 

Heb de mijne nu net binnen!! 

Vrijdag besteld bij Belsimpel en vandaag (op een zondag!) binnen! Top service van Belsimpel. Jammer dat ik zo lang gewacht heb bij T-Mobile voor niks...

Wat zijn de nadelen als ik nu annuleer bij t-mobile en ga verlengen bij belsimpel? En hoe 

Nadeel kan zijn, dat je mobiel niet leverbaar is bij Belsimpel en lang moet wachten en dus ook je plek in de wachtrij verliest bij T-Mobile. Maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd bij de klanten die deze overstap hadden gedaan.

Het beste is, om de klantenservice te bellen van belsimpel en vraagt naar de beschikbaarheid en drukte. Zij geven jou de meest accurate informatie. Gewoon even bellen voordat je bij T-Mobile annuleert :)

Maar is het niet zo dat wanneer je via belsimpel besteld je dan geen garantie hebt bij tmobile (mocht er iets gebeuren met je telefoon)

Reputatie 1

Wat het meest gekke is is de manier hoe T-Mobile niet communiceert. Je weet toch hoeveel preorders je hebt? Je weet toch hoeveel telefoons je wanneer binnen krijgt? Dan kan je toch exact zeggen wie wanneer z’n telefoon z’n telefoon kan verwachten? Of, dat kan natuurlijk ook; je hebt geen communicatie intern en sales en inkoop weten van elkaar niet wie wat doet en er wordt een beetje aan gerommeld. Best wel jammer. Wel meteen de laatste keer dat ik een telefoon via tmobile aanschaf.

Wachten is nooit leuk, maar waarom al die rompslomp door te annuleren. Drie weken is toch wel te overzien?

Reputatie 1

Wachten is nooit leuk, maar waarom al die rompslomp door te annuleren. Drie weken is toch wel te overzien?

Waarom 3 weken wachten als je het binnen 1-4 dagen al kan hebben? Terwijl je nog notabele hebt gepreordered

Het duurt wel erg lang en zonder enige update vanuit tmobile. Is mijn eerste keer iphone dus wil er graag mee werken???

Hopelijk is hij wel gewoon ruim op voorraad als ik mag verlengen eind December, anders ga ik wel via Belsimpel bestellen ipv direct via T-Mobile.

Ik heb ‘m dan wel echt nodig gezien de iPhone 11 Pro Max die ik ook via T-Mobile heb (ook pre order toen..) echt kuren heeft die niet normaal zijn.

Reputatie 1

gewoon raar dat als ook zoveel mensen anuleren de levertijden niet korten worden.. lijkt mij dat er meer over zijn tog maar helaas krijgen we geen update's over hoe ervoor staat. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag allemaal,

Op dit moment is er geen nieuws te melden over de levertijden in de tabel. Deze blijven vandaag dus onveranderd, maar zodra ik weer een update te delen heb dan laat ik het natuurlijk weer direct weten en zal dan zo spoedig mogelijk te tabel wijzigen.

Voor nu een fijne avond en jullie zien me vanzelf weer verschijnen!

Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 30 september 2021 om 15:06

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Zaterdag 18-9 besteld (Zwart 128Gb) 

nu net een sms gekregen voor een bezorgafspraak 

Donderdag heb ik m binnen 😄

wel een tijdje gewacht maar dat kan wel maar voor degene die een slome telefoon hebben en of kapot is het erg vervelend… 

🥲

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 30 september 2021 om 15:06

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Zaterdag 18-9 besteld (Zwart 128Gb) 

nu net een sms gekregen voor een bezorgafspraak 

Donderdag heb ik m binnen 😄

wel een tijdje gewacht maar dat kan wel maar voor degene die een slome telefoon hebben en of kapot is het erg vervelend… 

🥲

Wat heb jij een geluk dan. Ik heb nog niks gehad en zit in de '3e week wachten' heb vandaag speciaal mijn huidige abbonoment opgezegd voor de iphone

Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 30 september 2021 om 15:06

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Zaterdag 18-9 besteld (Zwart 128Gb) 

nu net een sms gekregen voor een bezorgafspraak 

Donderdag heb ik m binnen 😄

wel een tijdje gewacht maar dat kan wel maar voor degene die een slome telefoon hebben en of kapot is het erg vervelend… 

🥲

Wat heb jij een geluk dan. Ik heb nog niks gehad en zit in de '3e week wachten' heb vandaag speciaal mijn huidige abbonoment opgezegd voor de iphone

Heb zeker geluk… misschien komt die van jou ook deze week jeweet maar nooit…  maar heb je ook dezelfde besteld? 

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 30 september 2021 om 15:06

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Zaterdag 18-9 besteld (Zwart 128Gb) 

nu net een sms gekregen voor een bezorgafspraak 

Donderdag heb ik m binnen 😄

wel een tijdje gewacht maar dat kan wel maar voor degene die een slome telefoon hebben en of kapot is het erg vervelend… 

🥲

Wat heb jij een geluk dan. Ik heb nog niks gehad en zit in de '3e week wachten' heb vandaag speciaal mijn huidige abbonoment opgezegd voor de iphone

Heb zeker geluk… misschien komt die van jou ook deze week jeweet maar nooit…  maar heb je ook dezelfde besteld? 

Jaa. Heb nu ook een bestelling gedaan bij belsimpel. Kijken welke van de 2 eerder komt. Belsimpel geeft 5-7 werkdagen aan. Wie van de 2 sneller is heeft geluk

Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 30 september 2021 om 15:06

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Zaterdag 18-9 besteld (Zwart 128Gb) 

nu net een sms gekregen voor een bezorgafspraak 

Donderdag heb ik m binnen 😄

wel een tijdje gewacht maar dat kan wel maar voor degene die een slome telefoon hebben en of kapot is het erg vervelend… 

🥲

Wat heb jij een geluk dan. Ik heb nog niks gehad en zit in de '3e week wachten' heb vandaag speciaal mijn huidige abbonoment opgezegd voor de iphone

Heb zeker geluk… misschien komt die van jou ook deze week jeweet maar nooit…  maar heb je ook dezelfde besteld? 

Jaa. Heb nu ook een bestelling gedaan bij belsimpel. Kijken welke van de 2 eerder komt. Belsimpel geeft 5-7 werkdagen aan. Wie van de 2 sneller is heeft geluk

 Ook handig! Ja ik had een wedstrijd met de Iphone 13 of Ipad mini… welke kwam eerder 👀🤣

April 2021: ik werd gebeld door T-Mobile “wil je verlengen” ja hoor als ik maar de iPhone 13 kan toevoegen als die uit komt in September.  17 September 2021 14:01 : Kan niet verlengen met dit abonnement, of terwijl een advies gekregen vanuit klantenservice dat ik altijd een telefoon kan toevoegen aan mijn bestelling. Uren proberen een telefoon toe te voegen aan mijn abonnement niet gelukt T-Mobile neemt niet op aangezien het te druk is volgende dag 3 uur aan de telefoon gezeten om te kunnen annuleren en gelijk nieuw abonnement afgesloten. Levertijd 3 weken ben nog steeds aan het wachten door een fout vanuit T-Mobile erg slechte service.