[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167921 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro Max

Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

720 reacties

Ik heb mijn telefoon (13 pro Max goud 128gb) 28-12-21 besteld, met 3-4 weken levertijd. Volgens de aanpassing is vanaf 04-01 4 tot 6 weken, ik wacht echter al 5 weken.. wanneer kan ik mijn telefoon verwachten? 

Reputatie 7
Badge +9

@kvdbrugh 

Je krijgt een bericht van de koerierdienst of de shop zodra je toestel leverbaar is.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Pro Max Zilver 256 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer een nieuwe update voor handen is laten we het gelijk weer weten!

Hallo. Ik heb mijn contract verlengd op het moment dat de levertijd 1 á 2 weken was. Ik mag aannemen dat die levertijd voor mij geldt en de huidige levertijd voor als je nu een contract verlengd of contract afsluit met deze iPhone?

 

Reputatie 7

Hi @IdemDitto 

Je kunt de levertijden aanhouden uit de tabel en dan is het afhankelijk van het moment waarop jij besteld hebt en welke iPhone je hebt gekozen, welke levertijden voor jou van kracht zijn.

Hopelijk kom je er zo zelf uit, maar anders horen we het graag!

Dan begrijpt u mij niet. Toen ik mijn telefoon besteld was de levertijd maximaal twee weken en niet zoals nu maximaal zes weken. Dus ga ik er vanuit dat hij binnen twee weken geleverd wordt. Toch? Zou anders wel een rare levertijd zijn die steeds verder schuift in de tijd. First In First Out lijkt mij. 

Ik bedoel. Neem aan dat de levertijd geldt die op moment can bestellen geldt. 

Reputatie 7

Hi @IdemDitto,

Geen zorgen, ik begrijp je vraag volledig. De levertijd is echter afhankelijk van meerdere zaken en kan dus ook veranderen. Het kan dus zo zijn dat de 1 - 2 weken die er bij bestellen stond uiteindelijk niet gehaald kan worden. Zoals gezegd, in de levertijdentabel vind je de actuele informatie over de levertijden. Mocht deze dus afwijken van de levertijd die er bij jouw bestelling stond, dan moet je alsnog de tabel aanhouden voor de levertijd van jouw iPhone.

Hopelijk is het zo duidelijk? Zo niet, dan horen we het natuurlijk graag van je!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten. Voor nu alvast een fijn weekend!

Reputatie 7

Hi allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist wederom geüpdatet. Als er weer nieuwe informatie is, dan delen we deze gelijk weer in dit topic!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen, de levertijden in de tabel zijn zojuist bijgewerkt! Zodra er weer een update is, zullen we de levertijden weer aanpassen! 

Ik heb mijn bestelling op 12-01 geplaatst. Betekent dit dat ik langer dan 4 tot 6 weken moet wachten? (Sierra blauw 128gb)

Reputatie 7

@dilaraaktamar 

Dat klopt inderdaad, dat is op dit moment de verwachte levertijd voor de iPhone 13 Pro Max Sierra blauw 128 GB. Dit kan (beide kanten op) nog wijzigen in de tussentijd, maar dit is op dit moment de levertijd die je voor jouw bestelling aan moet houden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi, de levertijden voor de iPhone 13 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Zodra er weer een update is, zullen we de levertijden weer aanpassen! 

@Hajar ik heb mijn iPhone 13 pro Max siërra bleu (128gb) 24-01 besteld, en ophalen in winkel aangevinkt. Rond wanneer denk je dat ik mijn telefoon kan ophalen? Er werd tegen mij namelijk gezegd dat ophalen in de winkel veel sneller is.

Reputatie 7

@Mert_k

De levertijden in de tabel zijn zowel voor ophalen in de winkel als leveren aan huis, dus ook voor ophalen in de winkel staat er voor de iPhone 13 Pro Max Sierra Blue 128 GB 4 tot 6 weken levertijd, vanaf jouw besteldatum. Het kan dus nog even duren voor jouw bestelling binnen is bij de desbetreffende winkel. Een winkelmedewerker zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen, zodat je weet wanneer je de bestelling op kunt halen. 

@Mert_k

De levertijden in de tabel zijn zowel voor ophalen in de winkel als leveren aan huis, dus ook voor ophalen in de winkel staat er voor de iPhone 13 Pro Max Sierra Blue 128 GB 4 tot 6 weken levertijd, vanaf jouw besteldatum. Het kan dus nog even duren voor jouw bestelling binnen is bij de desbetreffende winkel. Een winkelmedewerker zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen, zodat je weet wanneer je de bestelling op kunt halen. 

Dat is wel raar, want de sales afdeling zei dat het sneller was om het op te halen. Vandaar dat ik ook koos om in de winkel op te halen, maar dankjewel voor de informatie.

Reputatie 7

Goedemiddag lezers,

De levertijden in de tabel zijn weer geüpdatet. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, laten we dat zoals altijd zo snel mogelijk weer weten!

Hallo!

kan er een indicatie gegeven worden, over hoe lang het duurt voor je een mailtje krijgt van de koerier om dus een afspraak in te plannen voor de levering van het toestel of hebben jullie daar geen zicht op?

 

Vriendelijke groet,

Stacy Geenacker 

Reputatie 6
Badge +3

Hi! 

Net op de valreep voor het weekend hebben we nog een update, kijk dus snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel. Zodra er een nieuwe update is delen we dit natuurlijk!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer van de meest actuele informatie voorzien. Tot de volgende update! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!