[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX


 

Super chill voor jou! Hoop dat je er veel plezier aan hebt :)

Maar ik baal wel zeg! 75325XXX voor mij, zelfde toestel en niks gehoord. Jij bent al nummer 4 die ik voorbij heb zien komen die later besteld heeft. 

Jaa begrijpelijk. Heb je afhalen gekozen? Vooral daar lijkt het mis te gaan.

Hopelijk heb je je toestel zsm thuis

Thanks. Nee ik heb ook bezorgen gekozen (PostNL). Ik vraag me af of het probleem zich echt voornamelijk voordoet bij afhalen, of dat er gewoon weinig mensen op dit forum voor bezorgen hebben gekozen. 

De mensen die voor bezorgen hebben gekozen hebben weinig te zeuren. Die zitten al lang en breed van hun toestel te genieten en zijn allang vergeten dat dit draadje bestaat. Daarom zal je hier eerder ‘afhalen’ zien.

Ja .. @Lucaswasbezet weet je 100% dat jouw order correct is doorgekomen? Want qua bezorgen ben jij de eerste die ik zie, over alle fora’s die ik check atm

Ja dat weet ik zeker. 

 

Reputatie 2

Oké, ik had het wat genuanceerder kunnen brengen. Maar het neemt nog steeds niet weg dat er meer is bezorgd dan afgehaald. Althans, dat is mijn observatie in dit draadje.

Het is vooral dat orders 7531/7532 (echt eerste paar minuten van bestellen) met afhaal inderdaad nog rond slingeren in het systeem. Dus daardoor zie je zeker dat met afhaal vanaf begin al goed fout is gegaan. Met bezorgen zijn er flink wat de deur uit gegaan dus dat kan dan ook gewoon simpelweg een voorraad zijn die op is voor dat type toestel.

Blijft vaag dat die groep, waar ik bij zit, niet hun Iphone kan krijgen maar dan zie ik wel orders, die later zijn gedaan, hem wel hebben. Het is echt een puinhoop zeg.

Reputatie 1

Oké, ik had het wat genuanceerder kunnen brengen. Maar het neemt nog steeds niet weg dat er meer is bezorgd dan afgehaald. Althans, dat is mijn observatie in dit draadje.

Het is vooral dat orders 7531/7532 (echt eerste paar minuten van bestellen) met afhaal inderdaad nog rond slingeren in het systeem. Dus daardoor zie je zeker dat met afhaal vanaf begin al goed fout is gegaan. Met bezorgen zijn er flink wat de deur uit gegaan dus dat kan dan ook gewoon simpelweg een voorraad zijn die op is voor dat type toestel.

Blijft vaag dat die groep, waar ik bij zit, niet hun Iphone kan krijgen maar dan zie ik wel orders van later hem wel hebben. Het is echt een puinhoop zeg.

Behoorlijke puinhoop. spijt ervan dat ik ben overgestapt!

Reputatie 3

@Hajar @Johrick Ik vind het gewoon vreemd dat er niet gereageerd wordt op het feit dat mensen die later hebben besteld (exact hetzelfde toestel qua opslag en kleur, en ook via de website) hun toestel soms eerder krijgen. Dat geld dus ook voor mensen die het toestel via PostNL bezorgd zouden krijgen. Dat is onmiskenbaar bewijs dat jullie FIFO beleid niet goed gehandhaafd wordt. 
 

Als er een probleem is waardoor dit gebeurt, zeg dit dan gewoon eerlijk! Door het niet te erkennen voelen mensen zich totaal niet serieus genomen. Wel nu direct geld aannemen, maar jullie kant van de koopovereenkomst, daar moeten we maar het eeuwige geduld voor hebben. 

Reputatie 4

@Hajar @Johrick Ik vind het gewoon vreemd dat er niet gereageerd wordt op het feit dat mensen die later hebben besteld (exact hetzelfde toestel qua opslag en kleur, en ook via de website) hun toestel soms eerder krijgen. Dat geld dus ook voor mensen die het toestel via PostNL bezorgd zouden krijgen. Dat is onmiskenbaar bewijs dat jullie FIFO beleid niet goed gehandhaafd wordt. 
 

Als er een probleem is waardoor dit gebeurt, zeg dit dan gewoon eerlijk! Door het niet te erkennen voelen mensen zich totaal niet serieus genomen. Wel nu direct geld aannemen, maar jullie kant van de koopovereenkomst, daar moeten we maar het eeuwige geduld voor hebben. 

En geef ook gewoon aan dat er wel of geen probleem is met het logistiek naar de winkels.. Dit omdat nu letterlijk de gene overblijven die hebben gekozen voor af te halen in de winkel. Dan hoor je van andere dat ze ook op hun locatie niet eens een enkele PRO/PRO MAX hebben binnen gekregen…

Net wat er al eerder is aangegeven in dit forum, als ze hier ook eens eerlijk over zijn dan weten deze mensen ook waar zij aan toe zijn. Nu worden ze in het niet gelaten en moeten we maar hopen op een SMS van de winkel. Er wordt geen enkele status aangegeven van iets…

Reputatie 5

En weer een dagje wachten haha. De winkel gaat om 12:00 open. Hopelijk hebben ze een zending van gisteren te verwerken. Ga het hier straks nog missen als ik hem binnen heb 😂

Reputatie 2

En weer een dagje wachten haha. De winkel gaat om 12:00 open. Hopelijk hebben ze een zending van gisteren te verwerken. Ga het hier straks nog missen als ik hem binnen heb 😂

Ik ga niet meer hopen dat het vandaag of morgen komt. Ik ga uit van over 3 weken de iPhone te hebben en als die dan toch eerder komt, is dat een verrassing. Dat is veel leuker dan elke dag weer teleurgesteld raken omdat hij er al weer niet is.

@Hajar @Johrick Ik vind het gewoon vreemd dat er niet gereageerd wordt op het feit dat mensen die later hebben besteld (exact hetzelfde toestel qua opslag en kleur, en ook via de website) hun toestel soms eerder krijgen. Dat geld dus ook voor mensen die het toestel via PostNL bezorgd zouden krijgen. Dat is onmiskenbaar bewijs dat jullie FIFO beleid niet goed gehandhaafd wordt. 
 

Als er een probleem is waardoor dit gebeurt, zeg dit dan gewoon eerlijk! Door het niet te erkennen voelen mensen zich totaal niet serieus genomen. Wel nu direct geld aannemen, maar jullie kant van de koopovereenkomst, daar moeten we maar het eeuwige geduld voor hebben. 

En geef ook gewoon aan dat er wel of geen probleem is met het logistiek naar de winkels.. Dit omdat nu letterlijk de gene overblijven die hebben gekozen voor af te halen in de winkel. Dan hoor je van andere dat ze ook op hun locatie niet eens een enkele PRO/PRO MAX hebben binnen gekregen…

Net wat er al eerder is aangegeven in dit forum, als ze hier ook eens eerlijk over zijn dan weten deze mensen ook waar zij aan toe zijn. Nu worden ze in het niet gelaten en moeten we maar hopen op een SMS van de winkel. Er wordt geen enkele status aangegeven van iets…

 to make you happy i ordered Sunday. Max 256 purple and still dont have it :)

Reputatie 4

@Hajar @Johrick Ik vind het gewoon vreemd dat er niet gereageerd wordt op het feit dat mensen die later hebben besteld (exact hetzelfde toestel qua opslag en kleur, en ook via de website) hun toestel soms eerder krijgen. Dat geld dus ook voor mensen die het toestel via PostNL bezorgd zouden krijgen. Dat is onmiskenbaar bewijs dat jullie FIFO beleid niet goed gehandhaafd wordt. 
 

Als er een probleem is waardoor dit gebeurt, zeg dit dan gewoon eerlijk! Door het niet te erkennen voelen mensen zich totaal niet serieus genomen. Wel nu direct geld aannemen, maar jullie kant van de koopovereenkomst, daar moeten we maar het eeuwige geduld voor hebben. 

En geef ook gewoon aan dat er wel of geen probleem is met het logistiek naar de winkels.. Dit omdat nu letterlijk de gene overblijven die hebben gekozen voor af te halen in de winkel. Dan hoor je van andere dat ze ook op hun locatie niet eens een enkele PRO/PRO MAX hebben binnen gekregen…

Net wat er al eerder is aangegeven in dit forum, als ze hier ook eens eerlijk over zijn dan weten deze mensen ook waar zij aan toe zijn. Nu worden ze in het niet gelaten en moeten we maar hopen op een SMS van de winkel. Er wordt geen enkele status aangegeven van iets…

 to make you happy i ordered Sunday. Max 256 purple and still dont have it :)

Why should this make me happy? 😂. Almost everyone who are still on this topic ordered his phone at Friday and nog Sunday. 

Reputatie 3

@Hajar @Johrick Ik vind het gewoon vreemd dat er niet gereageerd wordt op het feit dat mensen die later hebben besteld (exact hetzelfde toestel qua opslag en kleur, en ook via de website) hun toestel soms eerder krijgen. Dat geld dus ook voor mensen die het toestel via PostNL bezorgd zouden krijgen. Dat is onmiskenbaar bewijs dat jullie FIFO beleid niet goed gehandhaafd wordt. 
 

Als er een probleem is waardoor dit gebeurt, zeg dit dan gewoon eerlijk! Door het niet te erkennen voelen mensen zich totaal niet serieus genomen. Wel nu direct geld aannemen, maar jullie kant van de koopovereenkomst, daar moeten we maar het eeuwige geduld voor hebben. 

En geef ook gewoon aan dat er wel of geen probleem is met het logistiek naar de winkels.. Dit omdat nu letterlijk de gene overblijven die hebben gekozen voor af te halen in de winkel. Dan hoor je van andere dat ze ook op hun locatie niet eens een enkele PRO/PRO MAX hebben binnen gekregen…

Net wat er al eerder is aangegeven in dit forum, als ze hier ook eens eerlijk over zijn dan weten deze mensen ook waar zij aan toe zijn. Nu worden ze in het niet gelaten en moeten we maar hopen op een SMS van de winkel. Er wordt geen enkele status aangegeven van iets…

 to make you happy i ordered Sunday. Max 256 purple and still dont have it :)

That makes sense to be honest. Those of us who ordered Friday are told to wait 4-5 weeks, so I would have been baffled if yours had already come in. 

Reputatie 2

Het wachten maakt mij gewoon boos😮💨😮💨😮💨

Reputatie 2

Het wachten maakt mij gewoon boos😮💨😮💨😮💨

Vanaf morgen werk ik voor een weekje in een ander stad en weet ik niet zeker of ik mijn telefoon wel kan ophalen voordat de Shop gaat sluiten, als het al komt.

Die onzekerheid alleen al is killing me gewoon.

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? De hoogte van de eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Ik heb zojuist gekeken voor de 14 Pro Max 512GB en die is nog steeds €707,83, net zoveel als dat ik er tijdens preorder voor heb betaald.

Reputatie 4

Aanbetaling kan je toch zelf mee schuiven? Hoe meer je aanbetaald hoe lager je abonnement prijs. Betaal je minder aan gaat je abonnement prijs ook omhoog per maand 

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Ik heb zojuist gekeken voor de 14 Pro Max 512GB en die is nog steeds €707,83, net zoveel als dat ik er tijdens preorder voor heb betaald.

Ik heb een iPhone 14 pro Max 128 gb 408

aan betaalt nu 347

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Ik heb zojuist gekeken voor de 14 Pro Max 512GB en die is nog steeds €707,83, net zoveel als dat ik er tijdens preorder voor heb betaald.

Ik heb een iPhone 14 pro Max 128 gb 408

aan betaalt nu 347

Zelfde maandbedrag?

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Ik heb zojuist gekeken voor de 14 Pro Max 512GB en die is nog steeds €707,83, net zoveel als dat ik er tijdens preorder voor heb betaald.

Ik heb een iPhone 14 pro Max 128 gb 408

aan betaalt nu 347

Zelfde maandbedrag?

60 Euro per maand 

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Ik heb zojuist gekeken voor de 14 Pro Max 512GB en die is nog steeds €707,83, net zoveel als dat ik er tijdens preorder voor heb betaald.

Ik heb een iPhone 14 pro Max 128 gb 408

aan betaalt nu 347

Zelfde maandbedrag?

60 Euro per maand 

Toch maak je waarschijnlijk ergens een foutje.

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Ik heb zojuist gekeken voor de 14 Pro Max 512GB en die is nog steeds €707,83, net zoveel als dat ik er tijdens preorder voor heb betaald.

Ik heb een iPhone 14 pro Max 128 gb 408

aan betaalt nu 347

Zelfde maandbedrag?

60 Euro per maand 

Maar dat is het probleem niet zo vind het gewoon raar dat mensen dag later of 2 dagen later hebben besteld hem al in huis hebben 

Reputatie 2

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Ik heb zojuist gekeken voor de 14 Pro Max 512GB en die is nog steeds €707,83, net zoveel als dat ik er tijdens preorder voor heb betaald.

Ik heb een iPhone 14 pro Max 128 gb 408

aan betaalt nu 347

Zelfde maandbedrag?

60 Euro per maand 

Toch maak je waarschijnlijk ergens een foutje.

Ja ik denk het ook. Want mijne is gewoon hetzelfde. 

Reputatie 4

Het is gewoon belachelijk dat je zo veel moet aan betalen en gewoon achter aan wordt gezet. Terwel mensen veel later hebben besteld  en nu al in huis hebben  heb hem gelijk de eerst dag besteld moet een aardig bedrag aanbetalen voor pre orde. Die nu veel lager is  t mobiel maakt er echt weer een zooitje van. Voor mij zijn dit echt de laatste 2 jaar bij t mobiel  

Hoe bedoel je? Eenmalige aanbetaling is niet gewijzigd tussen preorder en nu.

Zekker wel Moest veel meer aanbetalen dan dat er nu staat 

Ik heb zojuist gekeken voor de 14 Pro Max 512GB en die is nog steeds €707,83, net zoveel als dat ik er tijdens preorder voor heb betaald.

Ik heb een iPhone 14 pro Max 128 gb 408

aan betaalt nu 347

Zelfde maandbedrag?

60 Euro per maand 

Als dat zo is zelfde maandbedrag en aanbetaling verschild wat me sterk lijkt dan kan je klantenservice bellen en die kunnen het dan corrigeren. 
Maar eerlijk het lijkt me sterk want ze houden gewoon dezelfde bedragen aan 

Reputatie 2

Als ik via belsimpel kijk, en een verlening doe via T-Mobile, zie ik gewoon dat er iPhone 14 Pro max’s op voorraad zijn…? Hoe kan dat?