[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

442 reacties

Ik kan mijn contract verlengen. Kan ik ook de pro max pre orderen?

Reputatie 2

Wat is t toch bijzonder dat bij elke lancering van een nieuwe iPhone een topic aangemaakt wordt over de levertijden, anno 2020 zou t gewoon zo moeten zijn dat men moet weten dat er een enorme vraag gaat zijn naar de nieuwste iPhone, en men op voorhand er dus voor zorgt dat er genoeg zijn gemaakt en besteld, preorderen is leuk, maar geen garantie dat je je telefoon ook snel hebt, lees de reacties maar in het 12 pro levertijd topic…. Ik ga t proberen maar vrees dat ik lang moet wachten op de Max versie....

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De Pre-sale van de iPhone 12 Pro Max start op 6 november 2020 dus nog even geduld. We zullen daarna ook de levertijden communiceren in dit topic!

Hi,

Start de pre-sale ook weer om 14:00u? Deze communicatie is niet te vinden op jullie website. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MaartenAV 

De Pre-sale start vrijdag om 14:00! :heart_eyes:

Reputatie 2

Kunnen jullie beloven dat het aankomende vrijdag beter gaat dan bij de iPhone 12 (pro) pre order?

Daarmee is de vraag van Farronhodge nog niet beantwoord, ik kan mijn contract ook verlengen kan dat dan ook vanmiddag om 14.00 wanneer ik de Iphone 12 Pro max wil hebben? Graag een antwoord! :thinking:

Reputatie 3

Daarmee is de vraag van Farronhodge nog niet beantwoord, ik kan mijn contract ook verlengen kan dat dan ook vanmiddag om 14.00 wanneer ik de Iphone 12 Pro max wil hebben? Graag een antwoord! :thinking:

Ja, op het moment dat je in aanmerking komt voor een contract verlenging, is het mogelijk dit te doen met de nieuwe iPhone 12 Pro Max. 

Reputatie 7
Badge +14

 

@JCColee TM doet zijn best, er kan altijd iets mis gaan.

TIp voor allemaal: Heb je nu een abonnement zonder telefoon (Sim-only)kan je in veel gevallen gebruik maken van Toestel Flexibiliteit’ en alsnog zo’n mooie IPhone kopen.

Fijn weekend allemaal

 

Reputatie 1

Wauw, dat ging echt soepel en vlot! Om 14.05u al een bevestiging in mijn mailbox. Had ik niet gedacht, complimenten T-Mobile! 

 

(Nu maar hopen dat het toestel volgende week ook daadwerkelijk snel op te halen is  :innocent:  )

om 14:15 de bevestiging gehad voor de iPhone 12 Pro Max 256 GB Blauw. ben benieuwd of hij gelijk volgende week vrijdag op te halen is….

Mijn orderbevestiging is van 14:04. Heb gelijk de betaling gedaan en is wel van mijn creditcard afgeschreven maar na de betaling en de redirect naar de T-Mobile “bedankt voor uw betaling” pagina kreeg ik in plaats daarvan een pagina dat de website van T-Mobile in onderhoud was. Hopelijk is het allemaal goedgegaan. Voor de zekerheid ook bij Apple er eentje besteld - die staat sowieso op 13 november leveren.

14:06 besteld en gelijk de bevestiging binnen. Blauwe 256gb

Complimenten weer voor tmobile 

Reputatie 1

Ik probeer al sinds 14:00 de iPhone 12 pro Max te bestellen, het ene moment kan ik de site helemaal niet op, het andere moment wel. Nadat ik alles heb ingevuld druk ik op “ik wil verlengen” en dan word ik van de site gegooid 😞. Het lukt ook niet om in te loggen. Frustrerend!!!

Reputatie 2

Kom net uit de shop, heb hem daar kunnen preorderen. (iPhone pro max blauw 128GB) Dit duurde wel een uur om dat ook daar de site plat lag! (met elke release van de nieuwe iPhone is dit al jaren het geval) Nu maar hopen dat ik m volgende week mag ophalen! succes allemaal!

Reputatie 7
Badge +14

Succes allemaal mijn pre-order is ook goed verlopen.

Nu afwachten of Apple netjes op tijd kan leveren. Alles hangt daar weer vanaf!.Ik heb hoop!👍🏻
Fijn weekend.

Reputatie 2

Ik probeer al sinds 14:00 de iPhone 12 pro Max te bestellen, het ene moment kan ik de site helemaal niet op, het andere moment wel. Nadat ik alles heb ingevuld druk ik op “ik wil verlengen” en dan word ik van de site gegooid 😞. Het lukt ook niet om in te loggen. Frustrerend!!!

Al gelukt?

Reputatie 1

Mensen geduld is een schone zaak! :raised_hands_tone3:  

 

 

Wie heeft voor 1 jaar gekozen en wie voor 2 jaar ? 

Reputatie 1

Ik probeer al sinds 14:00 de iPhone 12 pro Max te bestellen, het ene moment kan ik de site helemaal niet op, het andere moment wel. Nadat ik alles heb ingevuld druk ik op “ik wil verlengen” en dan word ik van de site gegooid 😞. Het lukt ook niet om in te loggen. Frustrerend!!!

Al gelukt?

Ja! wel op een hele rare manier. Ik kon nergens inloggen, dus keek maar even op de app. Toen kon ik in de app de website openen en via daar kon ik wel inloggen. Dus uiteindelijk heb ik hem besteld via de webbrowser in de T-mobile app 🙂.

Reputatie 2

Mensen geduld is een schone zaak! :raised_hands_tone3:  

 

 

Wie heeft voor 1 jaar gekozen en wie voor 2 jaar ? 

das niet mijn beste eigenschap hahaha zit hier al sinds september op te wachten!

Reputatie 1

Mensen geduld is een schone zaak! :raised_hands_tone3:  

 

 

Wie heeft voor 1 jaar gekozen en wie voor 2 jaar ? 

das niet mijn beste eigenschap hahaha zit hier al sinds september op te wachten!

hahaha ! het leven bestaat uit geduld. zo ja ook met iPhones moet je geduld hebben. 

Reputatie 3

Mijn orderbevestiging is van 14:04. Heb gelijk de betaling gedaan en is wel van mijn creditcard afgeschreven maar na de betaling en de redirect naar de T-Mobile “bedankt voor uw betaling” pagina kreeg ik in plaats daarvan een pagina dat de website van T-Mobile in onderhoud was. Hopelijk is het allemaal goedgegaan. Voor de zekerheid ook bij Apple er eentje besteld - die staat sowieso op 13 november leveren.

Dit had ik ook na mijn iDeal betaling. Betaling wel gelukt en van mijn rekening afgeschreven maar kwam ook op de ‘Excuses, wij zijn bezig met onderhoud aan onze website’ pagina. 

Alle toestellen komen op voorraad en staan nu zoals het lijkt op uitlevering volgende week vrijdag. Zal vast goed komen. 

Reputatie 2

Toch ben ik wel benieuwd of de IPhone pro Max net zo populair gaat zijn als de gewone pro; ik zie toch vaak mensen met de normale versie lopen, ik kom altijd maar weinig mensen met een max versie van de x, xs, of de 11 tegen...Hoop echt dat we allemaal volgende week in het bezit kunnen zijn van deze prachtige telefoon!~De normale pro versie krijg je nu na bestelling pas na een week of drie binnen...

Reputatie 1

Vandaag om 14:51 mijn order bevestiging gekregen voor de iPhone 12 Pro Max Goud 128GB! Ben benieuwd wanneer ik het kan ophalen in de winkel! 

Wanneer wordt bekend of we onze iPhones vrijdag ontvangen?