[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! 

 

Actuele levertijden

Deze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

442 reacties

Mijn bestel status is nog stap 3 wachten op vooraad :(

Zelfde hier.. 
Pro Max Blauw 256gb 14:16 besteld..

Waarschijnlijk minste binnen gekregen of erg populair?

Zie net dat de status is veranderd naar: Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.

Oh mijn status is ook net veranderd echt spannend!! Nu nog wachten op de mail van amp

Bij mij stond die in ‘ongewenst’. Dus controleer die ook! :)

Ja thanks ben al de hele tijd aan het refreshen komt deze mail gewoon van AMP zelf?

Reputatie 3

Mijn bestel status is nog stap 3 wachten op vooraad :(

Zelfde hier.. 
Pro Max Blauw 256gb 14:16 besteld..

Waarschijnlijk minste binnen gekregen of erg populair?

Zie net dat de status is veranderd naar: Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.

Oh mijn status is ook net veranderd echt spannend!! Nu nog wachten op de mail van amp

Bij mij stond die in ‘ongewenst’. Dus controleer die ook! :)

Ja thanks ben al de hele tijd aan het refreshen komt deze mail gewoon van AMP zelf?

Ja ik had een mailtje en een sms berichtje 

Ik heb vandaag rond 18:30 een mail ontvangen voor afspraak. Iphone 12 pro max besteld vrijdag 06-11 om 14:52. Ik krijg de iphone vrijdag 13-11 tussen 08:00-18:00. Bekijk wel je spam!

Reputatie 4

Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Op vrijdag 06-11 om 20:55 de iPhone 12 Pro Max 256GB grafiet/grijs besteld. 
 

zojuist de bezorging gepland op vrijdag 13-11. 

Reputatie 4

Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl en de situatie uitleggen.

Reputatie 2

Op vrijdag 06-11 om 20:55 de iPhone 12 Pro Max 256GB grafiet/grijs besteld. 
 

zojuist de bezorging gepland op vrijdag 13-11. 

Kreeg je alleen een mail? Zo ja welke afzender?

Op vrijdag 06-11 om 20:55 de iPhone 12 Pro Max 256GB grafiet/grijs besteld. 
 

zojuist de bezorging gepland op vrijdag 13-11. 

Kreeg je alleen een mail? Zo ja welke afzender?

Zag bij de orderstatus dat hij was overgedragen aan AMP. 
 

de mail is van mijnafspraak@ampgroep.com

SMS van T-mobile, e-mail van AMP mijnafspraak@ampgroep.com - stuurt je door naar de site van AMP om een afspraak in te plannen. 
 

Ik heb nu een afspraak voor komende vrijdag. 12 Pro Max Ocean Blue 128 GB

Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl en de situatie uitleggen.


Zelfde bij mij. Wel het advies om de chat te gebruiken via de website! En dus niet via bovenstaand mailadres. Het probleem/storing is bij ze bekend en via de chat is sneller dan het regulier mailen. 

Zondag 00:51 een blauwe 12 pro max 128gb besteld en zojuist de afleverafspraak gemaakt! :)

Reputatie 2

Op vrijdag 06-11 om 20:55 de iPhone 12 Pro Max 256GB grafiet/grijs besteld. 
 

zojuist de bezorging gepland op vrijdag 13-11. 

Kreeg je alleen een mail? Zo ja welke afzender?

Zag bij de orderstatus dat hij was overgedragen aan AMP. 
 

de mail is van mijnafspraak@ampgroep.com

Ik ga het in de gaten houden, dankjewel! 

Reputatie 5

Mijn bestel status is nog stap 3 wachten op vooraad :(

Zelfde hier.. 
Pro Max Blauw 256gb 14:16 besteld..

Ahh dan moet jij hem ook wel krijgen hoor. Hier ook pro Max blauw 256gb. Bevestiging van de bestelling per mail binnen om 14:19. Die van mij ligt al klaar in de winkel. 

Reputatie 2

Mijn bestel status is nog stap 3 wachten op vooraad :(

Zelfde hier.. 
Pro Max Blauw 256gb 14:16 besteld..

Ahh dan moet jij hem ook wel krijgen hoor. Hier ook pro Max blauw 256gb. Bevestiging van de bestelling per mail binnen om 14:19. Die van mij ligt al klaar in de winkel. 

Ah tof, ik laat hem via de koerier bezorgen dus ik hoop dat ik vanavond nog een afspraak kan maken! 

Reputatie 3

Zojuist de email van AMP groep om een afspraak te maken/bevestigen voor as vrijdag om mijn 12 Pro Max (Grafiet, 256 GB) bezorgd te krijgen.

Bestelling vrijdagmiddag om iets over twee gedaan, bevestigings email was binnen om 14:09.

 

Betaling al gedaan via iDeal (betaallink uit tweede email, met bestelling details) maar bij AMP bij mijn bestel informatie staat: Wij komen bij u langs. Zorg ervoor dat:U de eventuele kosten kunt afrekenen. Deze extra kosten bedragen € 274.69 en kunt u per pin betalen bij onze medewerker.

Toch maar even AMP gebeld nadat ik eerder T-Mobile belde en deze aangaven dat mijn betaling gewoon goed was gegaan. AMP geeft aan dat T-Mobile moet doorgeven dat de betaling al is gedaan via het “account support” email adres. Beetje van het kastje naar de muur verhaal. Morgen toch maar weer T-Mobile bellen… :rolling_eyes:

Reputatie 5

Ik heb het idee dat vraag en aanbod iets beter op elkaar afgestemd zijn met de pro Max. Zal wat minder vraag naar zijn, maar volgens mij krijgen al best veel mensen een bericht. Hopelijk ook gauw voor de mensen met de 512gb varianten. 
 

Is het al vrijdag???? Haha

Reputatie 1

Net een afspraak gemaakt voor vrijdag, iphone 12 pro max 256gb blauw.

Net een afspraak gemaakt voor vrijdag, iphone 12 pro max 256gb blauw.

Net ook een afspraak ingeplant klopt het dat je bij stap 4 gewoon klaar bent en geen overzicht krijg met de datum 13-11 of een mail ofiets

Net een afspraak gemaakt voor vrijdag, iphone 12 pro max 256gb blauw.

Net ook een afspraak ingeplant klopt het dat je bij stap 4 gewoon klaar bent en geen overzicht krijg met de datum 13-11 of een mail ofiets

Laat maar was te vroeg kreeg mail in ongewenst

Yes, mail ontvangen van AMP! Mag de nieuwe iPhone 12 (Pro Max, Goud, 256gb) vrijdag thuis ontvangen! Vrijdag rond 15:05 besteld. 

Reputatie 2

Zojuist een mail gehad van AMP Groep en een afspraak gemaakt voor 13/11

iPhone 12 Pro Max 256gb Blauw

Vrijdag rond 14:16 besteld.

Reputatie 4

Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl en de situatie uitleggen.


Zelfde bij mij. Wel het advies om de chat te gebruiken via de website! En dus niet via bovenstaand mailadres. Het probleem/storing is bij ze bekend en via de chat is sneller dan het regulier mailen. 

Bijzonder dat ze weer allerlei verschillende oplossingen aandragen. Sorry dat ik het zeg maar de klantenservice van t-mobile is na al die jaren nog steeds kut. Ik vind het ook vrij bijzonder dat anno 2020 je website er een uur uit ligt als er een groot aantal mensen een iPhone willen bestellen en dat dus nu je betaling is zoekgeraakt 

Heb mijn iphone pro max 128 gb blauw. 06-11-2020 besteld om 14:22. Heb nog geen mail ontvangen of iets. Zie hier mensen die zondag hebben besteld en wel al een afspraak hebben gemaakt om het op te halen. Wel een beetje krom dan. 

Reputatie 2

Heb mijn iphone pro max 128 gb blauw. 06-11-2020 besteld om 14:22. Heb nog geen mail ontvangen of iets. Zie hier mensen die zondag hebben besteld en wel al een afspraak hebben gemaakt om het op te halen. Wel een beetje krom dan. 

Wat geeft de bestelstatus aan?

Check ook even je spam folder!