Beantwoord

2 uur limiet gesprek

  • 30 September 2022
  • 3 reacties
  • 377 Bekeken

Na 1 uur en 50 minuten in de wacht gestaan te hebben bij de belastingdienst, word ik, na 10 minuten in gesprek te zijn automatisch verbroken.

Ik zal hier maar niet de woorden gebruiken die ik na verbreking van het gesprek wél gebruikte, maar deze actie is op een onbeperkt bellen abonnement “NOT DONE”.

Een volgend gesprek met de belastingdienst wordt zo onmogelijk gemaakt, omdat de wachttijd weer bijna -of misschien zelfs meer dan-  2 uur zal duren.

 

[moderator edit - let op het taalgebruik]

icon

Beste antwoord door eric 3 October 2022, 13:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Outlaw1962 

Die limiet van 120 minuten per gesprek is vooral bedoeld om onverwachte hoge kosten te voorkomen.

Bij de belastingdienst is er vaak een lange wachttijd maar 1 uur en 50 minuten is wel erg lang, als je het misschien een andere keer probeert dan ben je misschien al verbonden in minder dan 30 minuten.

Reputatie 7
Badge +14

Jemmig @Outlaw1962 Ik snap dat je pissig bent. Zeker als je #Unlimited hebt zou dat anders moeten kunnen. Of dat kan weet ik niet dat kunnen de moderators beter beantwoorden.

Volgens mij heeft dit ook te maken met broekzak gesprekken.Mensen zijn hun beltegoed  Kwijt of krijgen hogen kosten zonder dat ze er erg in hebben.


Hou er wel rekening mee dat op maandagochtend het altijd bere druk is. 
Hopelijk heb je zoals @Waqqas  zegt op een ander moment meer geluk.

Reputatie 7
Badge +14

Een dergelijke netwerk blokkade hebben alle Nederlandse providers. Niet iedereen heeft unlimited bellen en aangezien alleen data bij abonnementen realtime wordt bijgehouden kan het netwerk voor spraak niet zien welk abonnement vorm jij gebruikt en is de 120 minuten cutoff inderdaad om hoge kosten te voorkomen. Als ze van alle gebruikers een prepaid klant, dus met realtime data en voice rating zouden maken kun je een oplossing realiseren.  Maar voor 6 miljoen aansluitingen zo'n platform uitbreiden brengt weer veel kosten met zich mee, en we willen allemaal niet dat mobiel duurder wordt...

Reageer