2FA op iPad, kan geen SMS code ontvangen

  • 8 November 2023
  • 6 reacties
  • 160 Bekeken

Ik wil graag inloggen op de Odido App, maar dat lukt niet wegens de 2FA. De Odido app stuurt een inlogcode via SMS naar de sim card in mijn iPad, maar iPads kunnen geen sms berichten ontvangen. Hoe kan ik inloggen?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Arthurl 

Ik zou in dit geval je account kunnen verwijderen zodat je een nieuw account kan aanmaken en opnieuw je 2FA instellen. Je kan zelf kiezen voor sms of authenticatie app. Ik hoor graag of je daarmee akkoord gaat en dan kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN. Dan help ik je verder!

Hi Hajar,

Hartelijk dank voor je snelle reactie-ik ga graag akkoord met je voorstel. Kun je mij vertellen waar ik een privé bericht met mijn gegevens naar toe kan sturen?

 

MVG, BVD,

 

Arthur

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Arthurl 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie die graag tegemoet!

Ik heb inmiddels een account op de Odido App succesvol geinitieerd en hierop 2FA ingesteld m.b.v. een Authenticator app. Als ik nu mijn eigen abonnement (SIM only tbv iPad) wil toevoegen, dan stuurt de App wederom alleen een SMS met verificatiecode naar de iPad. Ik kan dus nog steeds niet bij mijn abonnementsgegevens. Hoe koppel ik mijn sim only abo aan mijn Odido account?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Arthurl 

Ik heb ook gereageerd op je privébericht. Ik heb wat meer informatie nodig om je verder te helpen.

Deze vraag is nog steeds actueel: hoe krijg ik een sim-only abonnement (sim kaart in iPad) gekoppeld aan mijn Odido account. Ik kan nog steeds mijn facruren niet inzien sinds Odido de 2-Factor Authenticatie heeft ingesteld. Heeft niemand anders dit probleem?

Reageer