2FA veranderen

  • 17 August 2023
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Ik heb een T-mobile thuis account. Deze vraagt inloggen via de microsoft authenticator app. Echter heb ik de gegevens hiervan niet meer. Nu wil ik graag inloggen en blijft hij om de code vragen. Dus ik kom er niet meer in.

Kan T-mobile in mijn account welke gekoppeld is aan [e-mailadres verwijderd door Moderator wegens het delen van persoonsgegevens] is gekoppeld om daarvan de 2FA veranderen naar een sms code zodat ik er weer in kan?

Benieuwd naar jullie oplossingen!

Hajar van Odido 8 maanden geleden

Hi @ron.veenendaal 

Ik kijk graag hoe ik je verder kan helpen. Ik heb hiervoor je gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het klantnummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @ron.veenendaal  De moderators kunnen je hiermee helpen. 
Ze reageren op volgorde van binnenkomst topics
 

Let op:

TMT gaat stoppen met de maildiensten  

Lees hier meer over TMT mail misschien handig om gelijk een ander mailadres te gebruiken!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ron.veenendaal 

Ik kijk graag hoe ik je verder kan helpen. Ik heb hiervoor je gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het klantnummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Reageer