Beantwoord

abonnement gekoppeld aan ander account

  • 19 September 2023
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb het volgende probleem: ikzelf heb 2 abonnementen op mijn naam staan met de telefoonnummers:06145***32 en 06413***36. Toen jullie nog tmobile heetten had ik beide nummers in mijn tmobile-app. Nu, met de overgang naar Odido zie ik het laatste nummer (06413***36) niet meer in de odido-app. Als ik het abonnement weer wil toevoegen, krijg ik de melding dat het nummer aan een ander account is gekoppeld. Probleem is dat ik dus geen ander account heb en mijn huisgenoten hebben dit account ook niet. Ik kan dus met geen mogelijkheid het abonnement ontkoppelen want ik heb dat account niet. Hoe ga ik dit oplossen, kan iemand mij daar bij helpen?

Groet,Jacco

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 19 September 2023, 11:20

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Het zou fijn zijn als iemand van Odido mij op deze manier kan helpen, ik heb geen tijd om uren aan de telefoon te zitten

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JaccoD 

Ik heb jou in dit topic al van een reactie voorzien. Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics aanmaakt met hetzelfde onderwerp en dus gaat dit topic op slot. Ik zie je reactie in dat ander topic graag tegemoet.