Beantwoord

Activeren partneraanbieding Deezer lukt niet

  • 14 December 2023
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Hallo,

Ik heb recent deezer geprobeerd te activeren via mijn odido maar dit lukt niet. Ik heb het abo weer stil gezet, omdat het niet lukt. Wanneer je deze via partneraanbieding wil activeren moet je een link krijgen via SMS, maar ik ontvang deze SMS helaas niet wat ik ook doe.

 

wat gaat er mis?

 

gr, KArim

 

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 17 December 2023, 09:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Karim, allereerst van harte welkom op de Community en leuk dat je Deezer wil gebruiken! Wat bedoel je precies met partneraanbieding? Heb je een zakelijk abonnement?

Of heb je een particulier abonnmenet en is het inmiddels gelukt? Ik zie Deezer Premium namelijk wel geactiveerd staan in je account. Let op: na het activeren van Deezer, moet je zelf nog wel een Deezer account koppelen in Mijn Odido. Pas na het koppelen van het Deezer account verloopt de betaling via de Odido factuur (of via punten bij Hello Plus/Premium). Koppelen doe je via deze pagina in Mijn Odido.

Heb je al een account en betaal je op een andere manier voor Deezer? Wanneer je een betaald Deezer account wil koppelen in Mijn Odido, geeft dat een foutmelding. Doe dan het volgende:
1. Ga naar je Deezer account en zet je betaalwijze stop.
2. Wacht tot het einde van je betaalperiode. Je account blijft gewoon bestaan.
3. Daarna koppel je ‘m in Mijn Odido.

 

Heb je toevallig een VPN verbinding? Dan verstoord deze de verbinding tijdens het koppelen. Deze kan je dan tijdelijk uitzetten.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Reageer