Beantwoord

Afbetalen toestelkrediet lukt niet.

  • 4 December 2023
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Ben al en aantal weken aan het proberen om mijn toestel krediet af te lossen ,maar het lukt totaal niet via de app en ook niet via de pc.

krijg totaal geen mogelijkheid om te betalen ,ik zou het heel fijn vinden dat dit eens opgelost wordt.

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 6 December 2023, 12:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Ben al en aantal weken aan het proberen om mijn toestel krediet af te lossen ,maar het lukt totaal niet via de app en ook niet via de pc.

krijg totaal geen mogelijkheid om te betalen ,ik zou het heel fijn vinden dat dit eens opgelost wordt.

Hallo @Fredluna, goed dat je dit navraagt, ik geef je graag meer duidelijkheid! Je kunt je toestelkrediet afbetalen middels deze link: https://www.odido.nl/my/abonnement-en-instellingen onder het kopje '’Toestelkredieten'’. Krijg je daar wel of geen iDeal knop te zien, om je toestelkrediet in één keer af te betalen? Als je daar een knop te zien krijgt, kun je deze afbetalen. Als er niks te zien is, kan er iets anders aan de hand zijn en kan ik dit voor je doorzetten! Kun je mij in dat geval een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken! 

Groetjes, 

Pharwin

 

 

Reageer