Beantwoord

bel en sms blokkades

  • 15 October 2023
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, sinds vandaag probeer ik gebruik te maken van wat betaalde diensten via bellen en/of sms. 
 

de verbinding kan niet tot stand worden gebracht.

bij het kijken naar mijn actieve blokkades lijkt er nergens een blokkade op te zitten. 
ik heb geen betaal achterstand en zo ver ik weet ook nooit gehad.

ik ben hier nou terecht gekomen omdat ik al 1.5 uur in de wachtrij sta bij de klantenservice.  Het liefst vandaag nog opgelost.

 

in behandeling - er is een case geopend en de technische dienst gaat er naar kijken

icon

Beste antwoord door Mo96 15 October 2023, 22:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Mo96 Heb je soms een mail of sms gekregen dat je geblokkeerd bent omdat je telefoon besmet is met #Malware? Kijk even in je spambox.

Ben je Tele2 (ex) klant?

De moderators kunnen zien wat er aan de hand is maar die zijn er morgen pas weer dus je moet nog even geduld hebben!

Fijne zondagavond 

 

De post mag van mij worden gesloten en/of geheel verwijderd worden door het moderator team. 
gezien ik contact heb gehad met de klantenservice. Wacht ik daar de uitslag van af en tegen die tijd heb ik het al wel op een andere manier opgelost. Dat ik gebruik maak van zo’n servicenummer komt ook zelden voor. Ik kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb 

Reageer