Beantwoord

Blokkade 0900/0906 opheffen

  • 16 February 2024
  • 11 reacties
  • 216 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Goedemiddag, 

 

vandaag al 2x gebeld met de klantenservice en inmiddels is het wel mogelijk om 0900 nummers te bellen maar het nummer beginnend met 0906 die werken niet hoor en moet ik weer contact opnemen met de klantenservice. Beetje frustrerend als er constant wordt gezegd even geduld en zet je telefoon nogmaals aan en uit. Dit werkt dus niet! Plus wel gek dat het ene wel werkt maar het andere niet. Kan dit zsm opgelost worden alstublieft! 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 21 February 2024, 15:05

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Aukx, superfijn dat je weer 0900-nummers kunt bellen! Ik heb gelijk een kijkje genomen in je account die eindigt op dit nummer: ***612 en ik zie dat er geen blokkades meer aanwezig zijn, ook niet voor het bellen naar 0906-0909 servicenummers. Had je inmiddels al contact vernomen met één van onze collega's en ook je toestel opnieuw opgestart? 

Ik verneem het graag van je! 

Dit heb ik meerdere malen al gedaan. Maar het werkt nog steeds niet. 

Reputatie 6
Badge +6

@Aukx dan vermoed ik dat het aan iets anders ligt! Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Mocht dat niet werken, zou je dan voor mij een kruistest kunnen uitvoeren? Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt.

Ik verneem het graag van je! 

Alles geüpdate, liep er een achter. Netwerkinstellingen gereset en opnieuw verbonden. Simkaart in een ander toestel doen is niet mogelijk want ik heb een e-sim. 

Reputatie 6
Badge +6

@Aukx, lukt het inmiddels alweer of nog steeds niet? Zou je het voor mij kunnen proberen? Desnoods zou je het eventueel met een nieuwe eSIM kunnen testen. Je kunt eventueel ook met een andere telefoon (als je deze hebt of van iemand kan lenen) testen of het nummer dat je wilt bellen, wel bereikbaar is. 

Ik verneem het graag van je! 

Dit is inmiddels al mijn 2e eSIM en moet er wel elke keer voor betalen voor een nieuwe. Dit nummer werkt gewoon hoor geen twijfel over mogelijk. Ik ga niet weer een nieuwe eSIM kopen om dit te proberen. Vind het wel best zo. stap gewoon over zodra het kan. Want ik kan als oud tele 2 klant dus niet mijn iCloud betaling via de factuur van Odido laten gaan. Dus er zijn wel meer dingen waarom ik niet bij jullie wil blijven! In ieder geval bedankt voor de moeite. Maar dit is een lachwekkende provider aan het worden!!  Hoor alleen maar ellende en gedoe en veelal dezelfde issues. ik stap over zodra die mogelijkheid er is ben er klaar mee!!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Aukx, niet fijn dat je deze ervaring hebt! Als oud Tele2 klant kan je inderdaad geen gebruikmaken van betalen via je factuur. Wat betreft het niet kunnen bellen naar 0906-nummers, dat laat ik graag voor je onderzoeken.

  • Welk nummer probeer je te bellen?
  • Wat gebeurd er precies als je dit nummer belt of wat krijg je precies te horen?

Laat het me maar weten, dan zet ik een case door naar mijn technische collega's om te onderzoeken! 😄

0906-1502

En wat ik hoor is: dit nummer is niet toegestaan neem contact op me de klantenservice. That’s it. Ohnee dan wordt het nogmaals in het Engels herhaalt. 

(0906) 7290 027
deze idem dito 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Aukx, bedankt voor de nummers en de extra informatie! Ik heb zojuist een case voor je aangemaakt (69230161). De huidige verwerkingstijd staat momenteel op 14 dagen, dus het zou even kunnen duren, voordat ze aan jouw case toekomen, maar het kan ook altijd eerder zijn. Mocht je volgende week nog niks hebben gehoord, mag je het me altijd laten weten. Dan kijk ik graag in de case of er een update is!

Oké super! Dankjewel! 

Reageer