Beantwoord

Blokkade op simkaart geen service

  • 27 August 2023
  • 12 reacties
  • 323 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

 

Ik heb laats een sms gekregen van tmobile dat mijn simkaart geblokeerd was vanwege automatische smsjes naar het buitenland. Ik kan dus al zo n week geen internet meer gebruiken omdat 4g niet meer beschikbaar is. Ik heb al meerdere keren de simkaart gede en geblokeerd maar niks lijkt te werken. Ook heb ik een Esim besteld en geinstalleerd, maar daar staat geen service bij. Ik word er een beetje moe van en ik wil zo snel mogelijk weer bereikbaar zijn zonder wifi. Ik hoop dat ik snel word geholpen.
 

 

icon

Beste antwoord door YouriM. 28 August 2023, 10:11

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @YouriM. 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat we een blokkade hebben geactiveerd omdat je malware je toestel hebt en die verstuurd automatisch sms naar verschillende soorten landen. Om verdere kosten te voorkomen hebben wij een blokkade geplaatst. Het beste wat je nu kunt doen is een back up maken voor foto's  en al je gegevens en het toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen en daarna virusscanner installeren. Zodra je dat hebt gedaan, kunnen we de blokkade verwijderen zodat je geen hoge kosten maakt. 

Ik hoor graag of het is gelukt. 

Hallo @Hajar,

 

Ik was hiervan al geïnformeerd en dit had ik al gedaan, dus ik hoop dat het zo snel mogelijk gefixt kan worden.

grts

Reputatie 7
Badge +9

Hi @YouriM. 

Dat is helemaal prima! Je geeft aan dat je de vriusscanner er al op hebt gezet en dus heb ik de blokkade verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. Laat je even weten of het is gelukt?

Hi @YouriM. 

Dat is helemaal prima! Je geeft aan dat je de vriusscanner er al op hebt gezet en dus heb ik de blokkade verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. Laat je even weten of het is gelukt?

 

@Hajar

 

Bedankt voor het oplossen van het probleem.

Top service

Hallo jullie hebben mij Sim vandaag geblokkeerd ik kan minima doen ik heb al op fabrieksinstellingen gezet en virussenscan gedownload maar der was niks aan de hand ik hoop dat jullie snel de blokkade van m’n Sim afhalen dit is mijn nummer [verwijderd door moderator]

Hallo jullie hebben mij Sim vandaag geblokkeerd ik kan minima doen ik heb al op fabrieksinstellingen gezet en virussenscan gedownload maar der was niks aan de hand ik hoop dat jullie snel de blokkade van m’n Sim afhalen dit is mijn nummer [verwijderd door moderator]

@YouriM.

Hallo jullie hebben mij Sim vandaag geblokkeerd ik kan niks  doen ik heb al op fabrieksinstellingen gezet en virussenscan gedownload maar der was niks aan de hand ik hoop dat jullie snel de blokkade van m’n Sim afhalen dit is mijn nummer 

@Hajar

@Hajar kan je snel mij t mobiel deblokkeren ik kan niks doen ben niet bereikbaar kan niemand bellen of appen ben bereikbaar nodig voorwegen mn pa want ja hij is heel erg ziek ik weet wel waarom jullie mn nummer hebben geblokkeerd omdat de berichten automatisch naar buitenland ging kunnen jullie dat snel fixen voor mij hij staat al op fabrieksinstellingen en virusscan heb ik ook al op mn telefoon groet Rhyan

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rhyan kloezen 

Het klopt dat er een blokkade is geactiveerd. Je geeft aan dat je je toestel al terug hebt gezet naar fabrieksinstellingen en dat je de virussscanner erop hebt gezet en dus heb ik ook voor jou de blokkade verwijderd. Houd het wel goed in de gaten zodat je in de toekomst hoge kosten voorkomt.

Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

Hi @Rhyan kloezen 

Het klopt dat er een blokkade is geactiveerd. Je geeft aan dat je je toestel al terug hebt gezet naar fabrieksinstellingen en dat je de virussscanner erop hebt gezet en dus heb ik ook voor jou de blokkade verwijderd. Houd het wel goed in de gaten zodat je in de toekomst hoge kosten voorkomt.

Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

Dankjewel ik hou alles goed in de gaten als der iets is dan laat ik je het weten groet Rhyan

Mijn  Sim is vorige week geblokkeerd door malware. Kan niet bellen en internetten en kan jullie niet bereiken.

Vandaag vrij gevraagd om dit op te lossen.

Telefoon is opgeschoond.

 

A.u.b. deblokkeren

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mark burger 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics aanmaakt en reageert met hetzelfde bericht. 

Reageer