buitenland bundel werkte niet, wel in facturatie gebracht

  • 5 October 2023
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties

Dag,

 

Ik ben op vakantie geweest naar Griekenland en Turkije, in Griekenland had ik internet via mijn normale ‘europese’ abonnement, dit werkte prima (ik heb standaard roaming aan). Echter in Turkije moest ik een speciale buitenlandbundel aanschaffen, dit heb ik gedaan voor 10 euro (GROEN S: 350 MB). Helaas deed mijn internet het daar niet, alles gecheckt maar ik kreeg maar geen toegang. Via de odidochat kreeg ik geen response en bellen had een wachtrij van 35 minuten, beetje zonde op mijn vakantie. Ik heb geen gebruik kunnen maken van mijn bundel, wel is het bedrag afgeschreven. Wat kan ik nu doen? De wachtrij bij de telefoon is enorm en via de chat kom ik niet verder, ze begrijpen mijn vraag niet.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @cgar 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders wil ik ook graag met je meekijken. Is je bundel ook verrekend met je factuur? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van je IBAN? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Reageer